از پروژه زن زندگی آزادی تا حمایت از اسرائیل با براندازان+ عکس

بعد از حمله انتقام جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی، چهره‌ها و رسانه‌های برانداز به حمایت همه‌جانبه از اسرائیل پرداختند.

به گزارش مشرق، یکی از این چهره‌ها، مصی علینژاد است. او ضمن حمایت از رژیم صهیونیستی، شدیدا از حمله انتقام جویانه ایران ناراحت شد و از اتحادیه اروپا خواست تا سپاه پاسداران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد. حمله به سرزمین‌های اشغالی، از مهم‌ترین مصادیق حفظ تمامیت ارضی ایران است و علینژاد با وجود آنکه به این اقدام قانونی حمله می‌کند، مدعی شده که ایران خانه من است.

از پروژه زن زندگی آزادی تا حمایت از اسرائیل با براندازان+ عکس

البته حمایت‌های صریح این چهره برانداز از رژیم صهیونیستی، سابقه‌ای طولانی دارد. او حمله مردم فلسطین به اشغالگران صهیونیست در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ را محکوم کرد و در برابر نسل‌کشی بیش از ۳۰ هزار فلسطینی، تنها نظاره‌گر بود.

از پروژه زن زندگی آزادی تا حمایت از اسرائیل با براندازان+ عکس

علینژاد در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران گفته بود: «به‌جای اشک ریختن برای سپاه، برای تروریست شناختن آن تلاش کنید.»

از پروژه زن زندگی آزادی تا حمایت از اسرائیل با براندازان+ عکس

او همچنین چند روز پیش از حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی، با یک خبرنگار اسرائیلی به نام امیلی شردر دیدار داشت. به نظر می‌رسد کارفرمای اصلی افرادی همچون مصی علینژاد، رژیم صهیونیستی است. البته این موضوع جدید نیست و در زمان پروژه زن زندگی آزادی، با انتشار سند دریافت حقوق از دولت آمریکا توسط علینژاد، مشخص شده بود که براندازی ایران، شغل این افراد است.

از پروژه زن زندگی آزادی تا حمایت از اسرائیل با براندازان+ عکس

علی کریمی که از دیگر چهره‌های فعال در پروژه زن زندگی آزادی بود، پس از حمله ایران، به حمایت از اسرائیل و تلاش برای بی‌اثر جلوه دادن این حمله پرداخت.

رضا پهلوی نیز در واکنش گفت: «جمهوری اسلامی دشمن مشترک ایران و اسرائیل است»

از پروژه زن زندگی آزادی تا حمایت از اسرائیل با براندازان+ عکس

البته حمایت‌های پهلوی از رژیم صهیونستی بسیار علنی و واضح است. به طوریکه او در گذشته به دیدار نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی شتافته بود.

از پروژه زن زندگی آزادی تا حمایت از اسرائیل با براندازان+ عکس

نازنین بنیادی بعد از حمله ایران نوشت: «سپاه پاسداران هیچ توجهی به جان بی‌گناهان در داخل و خارج ندارد» و عملا صهیونیست‌هایی که هزاران زن و کودک فلسطینی را قتل‌عام کردند را، بی‌گناه دانست.

از پروژه زن زندگی آزادی تا حمایت از اسرائیل با براندازان+ عکس

سیما ثابت، مجری معروف شبکه صهیونیستی اینترنشنال که به دلیل لکه‌دار شدن حیثیتش از این شبکه استعفا کرد، در واکنش به انتقام ایران نوشت: «این‌همه سال توسعه موشکی و آتش‌پرانی‌های منطقه‌ای نتیجه‌اش همین بود؟»

از پروژه زن زندگی آزادی تا حمایت از اسرائیل با براندازان+ عکس

حامد اسماعیلیون بعد از حمله تروریست‌های اسرائیلی به کنسولگری ایران نوشت: «کسی در مرگ شما غمگین نمی‌شود. چنان ستم و اندوهی بر مردم ما آوار کرده‌ و چنان خشمی به جان مردم ما نشانده‌اید که کسی از مرگ‌تان اندوهگین نمی‌شود.»

از پروژه زن زندگی آزادی تا حمایت از اسرائیل با براندازان+ عکس

عبدالله مهتدی، عضو تجزیه‌طلب شورای همبستگی براندازان در توییتر خود نوشت: «حملات موشکی و پهپادی گستردە دیشب از خاک ایران به اسرائیل فاز جدیدی در تروریسم و تجاوزکاری رژیم جمهوری را در مقابل چشمان جهانیان به نمایش گذاشت.»

از پروژه زن زندگی آزادی تا حمایت از اسرائیل با براندازان+ عکس

شبکه منحله منوتو تلاش کرد که وضعیت داخل سرزمین‌های اشغالی را عادی جلوه دهد. قابل ذکر است که فرآیند منحل شدن منوتو بعد از ۷ اکتبر آغاز شد؛ زمانی که رژیم صهیونیستی دیگر نتوانست این شبکه را تأمین مالی کند. در حال حاضر تنها یک کانال تلگرامی از آن باقی مانده است.

از پروژه زن زندگی آزادی تا حمایت از اسرائیل با براندازان+ عکس

شبکه اینترنشنال هم که به‌وضوح متعلق به اسرائیل است؛ به طوریکه بعد از ۷ اکتبر، یکی از مقرهای خود را برای حمایت از صهیونیست‌ها به‌طور رسمی به سرزمین‌های اشغالی منتقل کرد. رضا محدث، یکی از عوامل مهم این شبکه پس از انتقال از آمریکا به سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که تحت تدابیر شدید امنیتی، با پرواز ویژه اسرائیل که سربازان خود را منتقل می‌کند به آنجا منتقل‌شده است. او همراه با شوق فراوانی گفت: «واقعا تجربه جالبی بود. در فرودگاه نیویورک، تدابیر شدید امنیتی، پلیس مسلح و سگ‌های بمب‌یاب، مسافرین اسرائیل را پوشش داده بودند. تجربه اول من در اسرائیل خیلی جالب است.» فرداد فرحزاد، یکی دیگر از عوامل شبکه اینترنشنال که در سرزمین‌های اشغالی حضور داشت، انتقال رضا محدث را خوش آمد گفت.

شبکه بی‌بی‌سی، وابسته به سازمان جاسوسی MI۶ انگلستان نیز در این روزها تلاش کرد که پاسخ ایران را بی‌اثر نشان دهد.

این رفتارها، بار دیگر نشان داد که کارفرمای اصلی این چهره‌های برانداز، صهیونیست‌ها هستند و بعد از شکست پروژه زن زندگی آزادی، اکنون پروژه حمایت از اسرائیل با نام ایرانی بودن، به آن‌ها محول شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 34
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    18 6
    ارواح خاک گلدامایر و موشه دایان ؛ اسراییل هیچیش نشده ــ سگ داند و پینه دوز در انبان چیست ــــ حکایت حمله ایران به اسراییل ـــ پینه دوزی از کسی طلبکار بود و بدهکار بدحسابی می کرد و طلب او را نمی داد. پینه دوز عاقبت خسته شد و یک روز مشته ای (آلت فلزی برای کار کفش دوزی) داخل انبان گذاشت و به سراغ بدهکار رفت تا طلبش را وصول کند و کار یکسره بشود. وقتی به در خانه بدهکار رسید، سگش به او حمله کرد. پینه دوز انبان را بر سر سگ زد و سگ را کشت. یا رب سبب مرگ سگ سلطان چیست برچیدن پینه دوز را دکان چیست انبان که به سگ خورد و سگ افتاد و بمرد سگ داند و پینه دوز در انبان چیست
    • کارگر IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      8 1
      قلعه حیوانات 2
    • DE ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      یا رب سبب مرگ سگ سلطان چیست برچیدن پینه دوز را دکان چیست انبان که به سگ خورد و سگ افتاد و بمرد سگ داند و پینه دوز در انبان چیست ------------------------------------------------------------- این جملات بالا مفهموم و معنی اش مشخص نیست. درست بنویس تا بفهمیم. فقط یک سری کلمات سرهم ردیف کردی. بدون جمله بندی و نقطه گذاری!
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    33 2
    بیچارگانی که به این ها دل بستن
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    13 2
    چقدر یهودی هستند ولی در ایران دنبال دینزدایی اند و اینو میشه در مدارس ایران و مدرسه مجازی دید ...
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    25 2
    وطن فروشان و خائنان نمیدونن نمیفهمن بالادستیاشون خرشون که از پل بگذره همشونو حذف میکنن.چون میفهمن کسی که به کشور و هموطنای خودش خیانت کنه یعنی بعدا ممکنه به خودشونم خیانت کنه ضمنا نون خور اضافه هم نمیخوان و پول یافمت خرج مهره های سوخته نمیکنن.دیدم که میگم
  • مجتبی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    28 2
    هیچ کسی و چیزی نمی‌تواند خون صدها هزار زن و کودک بیگناه را از دامن اسرائیل پاک کند، با اینکار اپوزیسیون فقط منفورتر و دستانشان خونی تر می‌شود و کفتار وخونخوار بودنشان بیش از پیش هویدا می‌شود
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    27 2
    چقدر این فاحشه : مسیح علی نژاد کثیف و نجس است .
  • US ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 20
    همشون به غیر از علی کریمی دشمن ایرانن
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      19 0
      علی کریمی وطن فروش هم بوده و خواهرش را فریب داده . علی کریمی یک سر و گردن نجس تر است .
    • امید IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      11 2
      قرار نیس هرفردی که فوتبالیست خوبی بوده سیاستمدار خوبی هم باشه ایشون سواد اینکارو ندارن یه بازیچه آلت دست هستند #سلبریتی پرست نباشیم
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 2
      علی کریمی قاطر پوزه روانپریش لمپن نحس نجس شیاد شارلاتان ملعون پلید پست... از همه پدر سوخته تر و خائن تر است.
  • DE ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    9 3
    میتوان با حاکمیت ایران مخالف بود، بویژه با سیاستهای خانمان برانداز و فساد زای داخلی آن ولی نمیتوان آرزوی ویران شدن خانه (ایران) را داشت. حرص و کینه ورزی از رخساره معصومه کدوکله میبارد. نگاه کنید به عکس اول! این عکس بدون بزک اوست یا دوران سرماخوردگی؟!
  • US ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    22 2
    حال آدم به هم می‌خورد، از این نجاسات تهوع آور
  • علی ترک IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    7 3
    همشون حرومزاده تشریف دارن
  • US ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    8 2
    رضا ربع پهلوى حماقت و خودفروشى و ميهن فروشى را از پدر ملعون و خائن و از پدر بزرگ قلدر و نوكر صفت به ارث برده است و خون آن نوكر صفتان در رگهاى اين احمق هم در جريان است .
  • FR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    13 3
    مسیح علینژاد کریه المنظر جان عزیزت عمل زیبایی کن
  • صادق IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    5 2
    میگن بلد از مرگ هر کس به نسبت گناهانی که انجام داده قیافه اش به شکل یه حیوان در میاد مسیح علی نژاد تو همین دنیا اینقدر گناهانش زیاد شده از سگ زشت تر و نجس تر شده قیافه اش نگاه کنید عکسش واضح و روشن مثل سگ
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    6 2
    به کوری چشم تمام خاعنین به مملکت از پیرزن بوگندو مصی تا امپراطور دماغ که اندازه یه گاو نمیفهمه وبا ارزوی سرافرازی اسلام وایران عزیز✌️🇮🇷
  • CA ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    12 2
    صف سلیطه‌ها و فواحش شلخته‌ برای حمایت از کودک‌کشان صهیونیست. این وطنفروشهای خائن بیگانه پرست اگه غیر از این رفتار میکردن جای تعجب داشت.
  • GB ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    5 2
    این سگهای استخوان لیس اسرائیل، چگونه بعد از قصابیهای غیر قابل تصور اسرائیل در غزه، چگونه همچنان له له زنان برای گرفتن استخوان و گوشت پیشانی بر درگاه اسرائیل می مالند.... چقدر ماهیت کثیف خود را افشا کرده و می کنند. نوکرهای حقیر تهوع آور...
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    9 1
    خوب بابا بی اثر بوده حمله ایران دیگه. آدم برای یک حمله بی اثر اینقدر که سر و صدا راه نمیندازه! والله. یه کار بی خودی و الکی و بی فایده و به قول شماها بی اثر. پس کجاتون سوخته یا میسوزه که این همه جیغ می زنید؟! در حیرتم در حد و اندازه و غلظت بی شرفی و پستی و رذالت این جماعت! به خدا قسم در تاریخ ایران مثل اینها نداشتیم. برید ببینید.
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      آقا خان نوری عامل قتل شهید امیر کبیر فقید . احتمالا این خائنان هم از تیره و تفکر همان قماش هستند.
  • US ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    این اکله، شبیه دراکولا هست که تازه از قبر در امده. جالبه که از دیدن خودش از ترس زهره ترک نمیشه!
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    6 1
    دلقکهای وطن فروش
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 1
    بابا جان مشرق هی عکس این عجوزه را نشان نده آدم از هر چی ....حالش بهم میخره
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    4 1
    باور کنید اینا همشون انگشت به دهن مونده بودن اون شب
  • CA ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    9 1
    پله پله تا قعر جهنم. کسی که قدم اول وطنفروشی را بردارد و احساس شرمندگی و گناه نکند بیغیرت‌تر و دریده‌تر میشود و قدمهای بعد را وقیحانه‌تر برمیدارد و تا اسفل السافلین سقوط خواهد کرد. هیچکدام از این وطنفروشان حال و روز خوشی ندارند و خوشی و آرامش نخواهند دید چون از ذهن و قلب بیمار و پلیدی عمل خود آگاهند. اما چون از خط قرمز گناه و وطنفروشی عبور کردند توفیق توبه پیدا نمی‌کنند.
  • AT ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    10 1
    معصومه علینژاد و رضا پالانی وطن فروش-نابکار و مزدور بیگانه هستند.
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    2 1
    کاش حداقل اپوزیسیون این‌مملکت یکم با کلاس بودن. خدایش تو همه چی بدشناسیم😂😂
  • DE ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    محل استقبال از جناب ربع پهلوی در دستشویی موساد بوده . یه عکس دیگه هست که از یک زاویه دیگر گرفته شده و پشتشون سطل آشغال و تی و فورچه توالت و شلنگ و مواد ضد عفونی کننده دیده میشه .
  • DE ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 1
    خخخخخ به عکس ربع پالانی نگاه کنید.داره به یابو میگه شماها کمکم کنید عین بابا جون و بابام با گودوتا بیام سرکار در ایران. قول میدهم در کویر هندوانه عمل بیارم این هوا و یونجه با برگهایی اندازه کف دست.یابو هم در فکر خوردن یونجه و پوست هندوانه رفته در عالم خلصه خر کیف شده منظور یابو کیف شده.
  • DE ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    کفتار شیطان صفت اسقاطیلی پولینژاد ! اونقدر زوزه بکش که سقط بشی! خودفروش ! برای هر اسکناس صددلاری له له میزنی خودکشی میکشی تا بیان کشور ایران رو تحریم و بمب باران کنن تا تو اون لقمه سگی پراز مدفوع و لجن و زیگی رو بگیری کوفت کنی ! ای شیطان پلید! شهامت داری،جرات داری بیا ایران تا مردم ایران ازت پذیرایی جانانه ای بکنن!اینقدر لاف نزن جرات اش رو داری بیاجلو!
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 1
    دستمال دماغی اسرائیل رونگاه🙄 خلایق هرچه لایق😏

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس