کد خبر 1593550
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
کارشناس بین‌الملل: اسرائیل فلج شد

کارشناسی حقوق بین‌الملل اعلام کرد پس از پاسخ تنبیهی ایران تئوری حمایت رژیم صهیونیستی از کشورهای عربی در مقابل ایران، سقوط کرد.

به گزارش مشرق، اکرم سریوی کارشناس تسلیحات کشتار جمعی و حقوق بین الملل در پی عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تئوری حمایت اسرائیل از کشورهای عربی در برابر ایران پس از حمله دیروز ایران سقوط کرد.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، او در ادامه افزود: رژیم اسرائیل فلج شد و شهرک نشینان در پناهگاه‌ها پنهان شدند و آنچه رخ داد میزان شکست نظامی اسرائیل را نشان می‌دهد.

سریوی اعلام کرد که تا دیروز کسی از غزه صحبت نمی‌کرد و این یکی از اهداف صهیونیست‌ها بود. اسرائیل پس از زیر پا گذاشتن تمامی قوانین بین المللی و ادامه نسل کشی خود، خواستار بازپس گیری چتر آمریکا و حمایت غرب شد.

این کارشناس افزود که آمریکا در اردن، عراق، کشورهای حوزه خلیج فارس و سوریه پایگاه دارد، اما این پایگاه‌ها قادر به مقابله با ایران نیست، در حال حاضر فقط می‌تواند دفاع کند و اگر بخواهد با آن مقابله کند، متحمل خسارات عمده خواهد شد.

در همین راستا مشاور امنیت ملی کاخ سفید در پاسخ به سؤالی درباره موضع دولت بایدن در قبال تنش میان ایران و اسرائیل گفت که آمریکا خواستار طولانی شدن تنش در منطقه و جنگ با ایران نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس