کد خبر 1593523
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
حمایت قاطع علما از پاسخ موشکی ایران

مراجع تقلید، علما، شخصیت ها، نهادها و مراکز حوزوی با صدور پیام ها و گفت و گوهایی جداگانه ای از عملیات «وعده صادق» تقدیر کرده و نسبت به پیامدهای هرگونه حماقت و ماجراجویی رژیم صهیونیستی و همپیمانان غربی آن هشدار دادند.

به گزارش مشرق، مراجع تقلید، علما، شخصیت ها و نهادها و مراکز حوزوی با صدور پیام ها و گفت و گوهایی جداگانه ای از عملیات «وعده صادق» تقدیر کرده و عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی را ستودند و بر حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

آیت الله نوری همدانی: پاسخ کوبنده سربازان اسلام و گروه‌های مقاومت بسیار بجا و مورد حمایت است

حضرت آیت‌الله نوری همدانی در پیامی از پاسخ کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و گروه های مقاومت به تجاوزات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: پاسخ کوبنده سربازان اسلام و گروه های مقاومت بسیار بجا و مورد حمایت است‌، ان شاءالله به زودی این غده سرطانی محو و ملت های مظلوم عالم به پیروزی نهایی خواهند رسید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: حملات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی پاسخ مقتدرانه و کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق، پیام تقدیری صادر کرد.

در این پیام تصریح شد: وعده‌ی صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد. دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره‌‍ی ظالمین وارد ساخت «وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلکِنَّ اللَّهَ رَمی.»

این حملات جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به آزادی فلسطین و پایان نزدیک سقوط اسرائیل امیدوارتر کرد.

حمایت همه جانبه مرکز مدیریت حوزه از اقدام غرورآفرین نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با حمایت همه جانبه و تشکر از اقدام سراسر غرور و افتخار نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی به این مسئله تاکید می‌نماید جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی و استفاده غیرقانونی از زور، تردیدی به خود راه نخواهد داد.

آیت الله حسینی بوشهری: عملیات وعده صادق دل مظلومین جهان را شاد کرد

آیت الله حسینی بوشهری در حاشیه تجمع طلاب و فضلا در مدرسه فیضیه قم که ظهر امروز در حمایت از عملیات وعده صادق برگزار شد، در گفت وگو با خبرگزاری رسا، با اشاره به آموزه های قرآنی و دینی بیان داشت: از نظر فقه و اسلام در پاسخ به دشمنی که به ما حمله کرد و جنایتی را مرتکب شد، می توان و لازم است به او حمله کنیم.

وی ادامه داد: اقدام سپاه در عملیات شب گذشته پاسخی دندان شکن بود و خود دشمن نیز اعتراف کرد که این پاسخ خارج از تصور آن ها بود؛ حدود ده کشور به کمک اسرائیل آمده بودند و سامانه های مختلف دفاعی و پدافندی فعال شده بودند تا جلوی پهپادها و موشک های جمهوری اسلامی را بگیرند اما به فضل و وعده خداوند آنچه که باید رخ می داد، اتفاق افتاد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی: اگر رژیم صهیونیستی به شرارت ادامه دهد، عواقب وخیم‌تری در انتظار آنان است

آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان با صدور پیامی از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تجلیل کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان ضمن تقدیر از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن پر قساوت صهیونیستی و حامیانش بدانند که اگر به شرارت ادامه دهند عواقب وخیم‌تری در انتظار آنان است و دوران رذالت‌ها و شرارت‌ها به سر آمده است.

آیت‌الله اعرافی در تجمع حوزویان: محور مقاومت، اسرائیل را در درون اراضی اشغالی محاصره کرده است

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در تجمع حوزویان در مدرسه علمیه فیضیه قم که در حمایت از عملیات نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی برگزار شد، با حمایت کامل از عملیات «وعده صادق» و ضربات کوبنده دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی، محصور شدن اسرائیل در درون اراضی اشغالی را مایه افتخار اسلام دانست و گفت: امروز همه معادلات تغییر کرده و محور مقاومت اسرائیل را در درون اراضی اشغالی محاصره کرده است.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه آتشفشان ادامه خواهد داشت و صهیونیست های جنایتکار را سرکوب خواهد کرد، افزود: امروز اسرائیل جنایتکار و کودک کش در درون خانه های غصبی مورد هجوم موشک ها و پهپادهای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است و این قیام عظیم ادامه خواهد داشت.

آیت الله کعبی: حمایت مراجع، علما و حوزویان از پاسخ مقتدرانه سپاه به رژیم صهیونیستی

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری رسا ضمن اعلام حمایت مراجع، علما و عموم حوزویان از پاسخ و عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم متجاوز صهیونیستی، تاکید کرد که اگر این رژیم بخواهد مرتکب حماقتی دیگر شود پاسخی به مراتب محکم تر دریافت خواهد کرد.

آیت الله عباس کعبی عملیات مهم و راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی را تبریک گفت و تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز با غرش موشک های انبوه و مقتدر سپاه لطف خدا و نقطه عطف تاریخی در انقلاب اسلامی است که باید اسم آن را انقلاب موشکی به سمت بسترسازی برای آزاد سازی و مرگ تدریجی صهیونیسم بگذاریم.

وی تاکید کرد: با این تنبیه متجاوز علاوه بر پاسخ به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اقتدار منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران در حد قدرت تثبیت شده بین المللی ظهور و بروز کرد به گونه ای که آمریکایی ها از عملیات تروریستی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران اظهار پشیمانی کردند و گفتند اسرائیلی ها خطای راهبردی داشتند، بلکه راهبرد نداشتند و احساساتی عمل کرده و به عواقب این تجاوز آشکار توجه نکرده بودند.

آیت الله رجبی: رژیم غاصب صهیونیستی به خاطر اقدام سفیهانه خود تنبیه شد

آیت الله رجبی با صدرو پیامی ضمن تقدیر از عملیات افتخار آمیز وعده صادق تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به خاطر خطای محاسباتی و اقدام سفیهانۀ خود، تنبیه شد.

در پیام این عضو جامعه مدرسین آمده است: با عنایت حضرت بقیه‌الله‌الأعظم -ارواحنافداه- و به دست نیروهای نظامی مخلص جمهوری اسلامی، رژیم غاصب صهیونیستی به خاطر خطای محاسباتی و اقدام سفیهانۀ خود، تنبیه شد.

این اتفاق هرچند جریان رسانه‌ای صهیونیستی بخواهند آن را تقلیل دهند و کوچک نشان دهند؛ اثر خود را گذاشت و معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی را تغییر داد.

اعلام حمایت رؤسای قوه مجریه و مقننه از سپاه و هشدار به رژیم صهیونیستی و آمریکا

رئیس جمهور: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پی عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان که در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اهداف و منافع جمهوری اسلامی ایران خصوصاً حمله نظامی 13 فروردین امسال علیه سفارت کشورمان در دمشق تمهید و عملیاتی شد، طی صدور پیامی خطاب به ملت ایران اظهار داشت: شب گذشته فرزندان غیور و دلاور ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری و هماهنگی همه بخش‌های دفاعی و سیاسی کشور، صفحه جدیدی از تاریخ اقتدار ایران را رقم زدند و درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی دادند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: اینجانب به‌پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به‌ پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تأکید می‌کنم که هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد

قالیباف در نطق پیش از دستور: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی، محکم و درس‌آموز بود

دکتر محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ایجاد امنیت پایدار، منوط به پشیمان کردن هر متعرض به کشور است، گفت: جمهوری اسلامی ایران که نشان داده غیرتمندانه نسبت به حفظ خاک و امنیت کشور برخورد می‌کند، با اقتدار به وظیفه ملی خود عمل کرد.

آیت الله رشاد:اسرائیل قدار، جبار و جعلی از صفحه روزگار حذف خواهد شد
آیت الله علی‌اکبر رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران در درس خارج خود با قدردانی از عملیات غرور انگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دیشب تاریخ یگری رقم خورد و مبدا تاریخ جدیدی به وجود آمد باید تاریخ منطقه را به قبل از شب ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ و بعد از آن زمتن تقسیم کنیم همه چیز در منطقه تغییر می کند همه چیز در جهان تغییر می کند این اتفاقات در همیشه تاریخ رخ می دهد برای تغییر تاریخ همان شب امریکاییها گفتند این بزرگترین موشک باران تاریخ است و هیچ وقت در تاریخ ، جبهه ای جبهه دیگر را موشک باران نکرده است که موشک ها این طور عبور کنند و مناطق حساس را هدف قرار دهند.

وی افزود: این اتفاق عجیبی است امریکا هم نتوانست کار موثری انجام دهد در حالی که قول حمایت داده بودند گفته شد دیشب تنها شبی بود که بعد از ۱۹۰ روز بچه یتیم‌های غزه به راحتی خوابیدند و این ارزش زیادی دارد.

آیت الله رشاد بیان کرد: جنگ جنگ است و امکان دارد دشمن جواب بدهد اما جوابی سخت تردریافت می کند صبر ایران و فرماندهی حکیم نظام مقدس حدی دارد و وقتی فرمودند تنبیه خواهیم کرد این وعده صادق به فرمان ایشان دلیرمردان جبهه اجابت کردند بدانند که آن وعده ای که فرمودند رهبری این گونه محقق می شود این ها از ترس تاسیسات اتمی را رها کرده و فرار کردند.

آیت الله سیفی مازندرانی:عملیات وعده صادق؛ نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی

آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی در درس خارج فقه خود با اشاره به عملیات گسترده پهپادی و موشکی نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی، گفت: این پیروزی مبارک را به رهبر معظم جمهوری اسلامی که فرزند و خلف صالح فاتح خیبر است تبریک می گویم.

وی ادامه داد: همچنین باید این عملیات را به رزمندگان جبهه فلسطین و نیروهای شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

آیت الله سیفی مازندرانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم این هجمه به پیروزی نهایی و محو رژیم خونخوار و غده سرطانی منتهی شود.

آیت الله فاضل لنکرانی: «وعده صادق» رهبر معظم انقلاب با رمز یا رسول الله، الحمدلله محقق شد

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار نیز در جلسه درس خارج خود رژیم غاصب اسرائیل را مصداق دشمن اصلی اسلام دانست و با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح و تاکید بر این نکته که «وعده صادق» رهبری معظم انقلاب با رمز یا رسول الله، الحمدلله محقق شد، گفت: این حادثه پاسخ قاطعانه نظام مقدس اسلامی و نیروهای مسلح، خصوصاً برادران عزیز و بزرگوار سپاه است که پاسخ بسیار محکمی را به این دشمن اصلی اسلام یعنی اسرائیل دادند. اسرائیلی که واقعاً اگر امروز کسی بخواهد دشمن اصلی اسلام را معرفی کند مصداقش اسرائیل است و این مجرد یک ادعا نیست، شواهد فراوانی دارد که مجال نیست و خود شما هم بهتر از من می‌دانید که چه مبانی فکری بر این عداوتشان با اسلام دارند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم تاکید کرد: مقابله با اسرائیل مبتنی بر مبانی دینی است. حمله به اسرائیل فعلیت «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» و « تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم» و تحقق عینی آن است. انشاء الله ما بمانیم و زوال اسرائیل غاصب را ببینیم.

آیت الله مروی:عملیات «وعده صادق» معادلات جهانی را تغییر خواهد داد

آیت الله جواد مروی عضو شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور نیز در جلسه درس خارج خود با بیان اینکه عملیات وعده صادق معادلات منطقه ای و جهانی را تغییر خواهد داد و یک موازنه استراتژیک در خاورمیانه به وجود خواهد آورد، پیام اسلام ناب را استقامت عنوان کرد.

این استاد برجسته درس خارج با بیان اینکه سامانه های پیشرفته دفاع موشکی و پدافندی در مقابل این عملیات خروجی لازم را نداشتند، پیام مکتب اهل بیت را مبارزه با ظلم و استقامت دانست.

آیت الله علیدوست : "اصل عداد" و "مقابله به مثل" از مبانی فقهی عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل

آیت الله ابوالقاسم علیدوست استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در خصوص مبانی فقهی پاسخ به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، گفت: در آیات و آموزه های اسلامی آیه «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ» یک اصل را در مبانی فقهی بیان کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اصل «اعداد» و اصل «مقابله به مثل» راهبردی در پاسخ به متجاوز بیان می کند، تأکید کرد: نمی شود که جنایتی از سوی دشمن صورت گیرد و جمهوری اسلامی عکس العمل مقتضی را نداشته باشد بلکه باید پاسخ دهد.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به حمله شب گذشته توسط سپاه آن را عکس العمل جنایت رژیم صهیونیستی در سوریه دانست و افزود: عملیات «وعده صادق» در واقع نشان داد که جمهوری اسلامی دوران «بزن در رو» را خاتمه داده و این شعار خود را عملی کرده است.

مطابقت داشتن پاسخ قاطعانه ایران با قوانین بین المللی و مورد حمایت افکار عمومی جهان

جامعةالمصطفی العالمیه در پی عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در سرزمین های اشغالی بیانیه ای منتشر کرد.

در این بیانیه این اقدام حق مشروع جمهوری اسلامی دانسته شده است.

در بیانیه جامع المصطفی آمده است: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل به کنسولگری در دمشق، مطابق با قوانین بین‌الملل و بند ۵۱ منشور سازمان ملل، حق مشروع ملت ایران برای دفاع از خود به شمار می‌آید.

عملیات وعده صادق نمایش اقتدار نظام بود

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی قدردانی کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

عملیات باشکوه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که با همراهی جبهه مقاومت همراه بود، قلوب ملت‌های مسلمان و آزاده جهان و به خصوص مردم مظلوم غزه و فلسطین که در ماه‌های گذشته تحت شدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار دارند، خوشحال کرد و آن‌ها را به آزادی قدس در آینده نزدیک امیدوارتر ساخت.

شورای نگهبان ضمن قدردانی از رزمندگان دلاور و پرافتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، امیدوار است که جشن بزرگ آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی هرچه زودتر باحضور باشکوه ملت‌های مسلمان و آزاده جهان برگزار شود.

بیانیه جامعه الزهرا در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی

جامعه الزهرا در بیانیه ای از پاسخ شجاعانه و کوبنده سپاه پاسداران به رژیم تروریستی صهیونیستی حمایت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: عملیات پیروزمندانه جبهه شجاعان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و پاسداران غیور انقلاب اسلامی به خانه ضعیف‌تر از لانه عنکبوت صهیونیسم را به تمام سربازان جان برکف حرم مقدس جمهوری اسلامی ایران و به خصوص خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت و تمامی آزادی خواهان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

عملیات وعده صادق پیام اقتدار و بازدارندگی ایران اسلامی را به جهان مخابره کرد

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که امروز صفحه جدیدی در بعد نظامی برای اقتدارآفرینی نظام اسلامی باز کرده است، عملیات وعده صادق را مخابره پیام بلند اقتدار و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به جهان دانست.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وارد کردن سیلی به رژیم صهیونیستی، پیام بلند اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهان مخابره کرد و نشان داد آن ایران اسلامی که در دوران گذشته از حداقل ترین امکانات نظامی بی بهره بود، امروز صفحه جدیدی در بعد نظامی برای اقتدارآفرینی نظام اسلامی باز کرده است.

برگزاری تجمع طلاب و فضلای حوزه در مدرسه فیضیه قم

تجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مدرسه فیضیه که در حمایت از عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح تدارک دیده شده است، با حضور علما و شخصیت های حوزوی همراه بود.

در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی حوزه های علمیه، آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان، آیت الله کعبی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، آیت الله حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اعضای مجلس خبرگان رهبری، اساتید، مدیران و دیگر شخصیت های حوزوی حضور داشتند.

ایران مقتدر ظلم و یاغی گری دشمنان را بی پاسخ نخواهد گذاشت

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نیز در حمایت قاطع از سپاه مقتدر و نیروهای مسلح بیانیه ای صادر و تأکید کرد که ملت قهرمان ایران مطمئن باشند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهند نمود.

اقدام مقتدرانه سپاه؛ دفاعی مشروع و منطبق بر موازین بین المللی و دینی

دفتر تبلیغات اسلامی نیز با صدور اطلاعیه ای درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر و با تبریک این عملیات تأکید کرد: بی شک سیلی نخست فرزندان ایران اسلامی به دشمن تروریست و کودک کش صهیونیستی، حرکتی شایسته در مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم بود.

حمایت بسیج اساتید و نخبگان از اقدام قاطعانه نیروهای مسلح و سپاه مقتدر

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، در خصوص پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه‌ای صادر و تأکید کرد: دفاع مشروع نیروهای مسلح کشور از تمامیت ارضی کشور و انجام عملیات موشکی و پهپادی بامداد ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ به مواضع رژیم اشغالگر صهیونیستی که بر اساس فرمان امام خامنه‌ای(ادام‌الله‌ظله) در پاسخ به حمله هوایی این رژیم به سفارت ایران در سوریه، صورت گرفت را گرامی می‌داریم و از تمامی عوامل دخیل در این حمله به‌هنگام و مقتدرانه خصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تشکر می‌کنیم.

پیروزی امروز ثمره التزام عملی به ولایت فقیه است

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه در تجمع کارکنان این مرکز در حمایت از پاسخ دندان شکن نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی، گفت: اگر سران برخی کشورهای اسلامی مزدور و اجیر استعمارگران و در رأس آنها آمریکای جنایتکار، حامی اسرائیل نمی شدند و استقلال خود را بر مبنای دستورات قرآن کریم حفظ می کردند، امروز اقتدار جهان اسلام مثال زدنی بود و شاهد کشتار وحشیانه زنان و کودکان توسط صهیونیست‌ها نبودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    آفرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس