کد خبر 1593512
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه، در کانال تلگرام خود نوشت:

در اردوگاه صهاینه چه میگذرد؟ / آیا مجددا به ایران حمله میکنند؟!

جمهوری اسلامی از رویکرد حکیمانه خود در بحث انتقام، گذر صبورانه از مراحل متعدد و نهایتا رسیدن به مرحله ای که دشمن بزرگترین گاف ممکن را داد، دیشب بهترین بهره را برد و عملیاتی را اجرا کرد که هم از منظر نظامی - امنیتی، و هم از نگاه جنگ روانی، مباحث پیچیده دیپلماتیک و رسانه ای، به غایت حساب شده بود. در نهایت و پس از پایان عملیات نیز اعلام کرد اسرائیل اگر واکنشی نشان دهد سیلی بعدی محکم تر خواهد بود.

این از ایران؛ اما در اردوگاه صهاینه چه میگذرد؟ اتفاق کوچکی نیفتاده‌، یک هیمنه و یک هژمونی غربی - عبریِ مشهور به قدرتِ بلامنازع فرو ریخته؛ آنها به شدت تحقیر شده اند و اصلا فکرش را نمیکردند واکنش جمهوری اسلامی به انهدام یک ساختمان چنین ضربه مهلکی باشد؛ اگر به دنبال تلافی نباشند خِفّتی به مراتب بزرگتر از هفتم اکتبر، و اگر اقدامی کنند، این بار سیلی بسیار محکم تر خواهد بود؛ چه باید بکنند؟!

واقعیت این است که آنچه از اردوگاه صهیونیستها تا این لحظه مخابره شده، غالبا حول کمرنگ جلوه دادن اثرات حمله ایران است. یعنی این نیست که مثلا بگویند ما حتی ورود یک پهپاد به قلمرو خود را نیز برنمیتابیم، خیر! میگویند ایران نتوانست به اهدافش برسد! یک جایی گفته بودند از آنچه ایران انجام داد تا آنچه میخواست انجام بدهد چندین سال نوری فاصله است! و نیز گفته اند در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا بر اساس دامنه حمله ایران [که زیاد بوده] واکنش نشان بدهیم، یا بر اساس نتایجی [خیلی اندک] که به دست آورده؟!

در واقع تمام تلاششان این است بگویند ایران شب گذشته خیلی به خودش زحمت داد ولی به هیچ دستاوردی نرسید. با این شیوه احتمالا در حال سرد کردن تب مخاطبین و منتقدین، و آماده کردن اذهان عمومی برای مدیریت خفّت و پاسخ ندادن به ایران هستند. این در حالی است که تمام عالم دیشب فهمید در سرزمین های اشغالی چه بر صهیونیستها گذشت و ایران چگونه مقیاس کوچکی از جهنم را پیش چشمشان قرار داد.

هنوز هیچ چیز معلوم نیست، اما آنچه تا این لحظه از مواضع اسرائیلی ها بر می آید و سعی میکنند حمله ایران را جزیی قلمداد نمایند، و نیز سفارشی که آمریکایی ها [مبنی بر پاسخ ندادن] به نتانیاهو داشته اند، به نظر میرسد در پی کنترل شرایط خواهند رفت. این ایران، که تنها شمه ای از توانمندی های خود را به رخ کشید، واقعا ایرانی نیست که آنها تا پیش از این فکر میکرده اند. اکنون خودشان به وضوح دیدند و فهمیدند که نخیر! موشکها و پهپادهای ایرانی واقعا فتوشاپ نیستند، و اگر بعضا گفته میشود چقدر بزرگ است، چقدر دارای ضخامت است، و چقدر دارای قُطر است، شعار نیست و در واقعیت نیز همینطور است!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    8 0
    مردم اسراییل سالها پیش خودشان فکر می کردند هیچکس جرات حمله مستقیم به خاک اسراییل را نداره ولی حمله موشکی ایران باعث شد تمام این توهمات دود بشه همین باعث خشم این ها شده
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    البته ما محاصره هستیم و ایران ما را میزنه و ... عیره اسراییل شروع شده به جای کری خوندن این مسیله را خنثی کنید لطفا ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس