کد خبر 1591620
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶

درست است که طراحی دکوراسیون منزل می‌تواند هزینه‌بر باشد، اما روش‌های زیادی برای انجام این کار بدون صرف مقدار زیادی پول وجود دارد . در این مقاله از مهندسین خانه طلایی، رازهایی از دکوراسیون برای زیباتر شدن منزل را به شما معرفی می‌کنیم که می تواند به شما بسیار کمک کند.

دکوراسیون منزل خود را با چند تغییر ساده نو کنید!

داشتن خانه‌ای نو و شیک همیشه نیازمند خرید لوازم خانگی لوکس و گران قیمت نیست. گاهی حتی بعد از خریدن این لوازم خانگی باز هم احساس می‌کنیم، خانه ما طراوت و نو بودن مورد نظرمان را ندارد. اینجاست که باید به توصیه طراحان دکوراسیون داخلی که در این بخش از خانه طلایی برای شما لیست شده است ، دقت کنید و با پیاده سازی آنها در چیدمان خانه، روح و طراوت ویژه ای به آن ببخشید.

راز داشتن دکوراسیون منزل شیک و لوکس

1- تغییرات کوچک در جزئیات خانه ایجاد کنید .

خانه ما پر است از جزئیات ریز و شاید فراموش شده ای، که خیلی وقت پیش باید به آنها رسیدگی می‌کردیم ولی فراموششان کرده بودیم، زیرا که بیشتر در خرید وسایل بزرگتر خانه غرق شده ایم. بخش بسیار مهمی از این جزئیات می‌تواند، چراغ و یا کلید و پریزهایی باشد که به تعمیر نیازمندند و با رسیدگی به آنها خانه‌تان را نو خواهید کرد.

2- از گل و گیاهان آپارتمانی استفاده کنید.

اگه قراره گل یا گیاه شما کنار مبل قرار بگیرد، استفاده از گیاهان با ارتفاع زیاد رو به شما توصیه میکنیم.
از جمله این گیاهان می توان به برگ انجیری اشاره نمود، که با توجه به اینکه به نور ملایم و غیر مستقیم نیاز دارد، می تواند گیاه مناسبی باشد. رنگ سبز خوشرنگ برگهایش گزینۀ مناسبی برای ست کردن با کوسن روی مبل است، که با یک سرویس مبل کرم بسیار ترکیب رنگی لوکسی را به خانه شما می‌دهد.
گیاهانی مانند شامادورا، یوکا، زاموفیلیا، دراسینا، استرلیتزیا، اسپاتی فیلوم و پاچیران گل هایی هستند که ترکیب رنگی سبز و ارتفاع بلند دارند و بسیار مناسب برای کنار مبل ها، زیر پله ها، و.. می باشند.
اما اگر به وجود گیاهانی علاقه دارید که دارای گل طبیعی هستند، به شما پیشنهاد می دهیم از ارکیدۀ سفید با گلدان سفید و یا آنتوریوم استفاده کنید که در دو رنگ قرمز و صورتی با گلدان مشکی یا سفید بسته به محل قرار گیری خانه شما را به یک خانه شیک و ساده تبدیل می‌کند.

راز داشتن دکوراسیون منزل شیک و لوکس

3- استفاده از شمع در منزل شیک و لوکس

شاید از نظر شما شمع چیز ساده ای به نظر برسد، اما استفاده از شمع های رنگی در اندازه های کوچک و بزرگ میتواند میزهای دکور شما را بسیار زیبا کند. ولی انتخاب مدل شمع خیلی مهم است، سعی کنید از شمع هایی استفاده نمایید که حالت استوانه دارند و قطور هستند، استفاده از این شمع ها در سایز های بزرگ تا کوچیک بسیار زیباست.
ولی درمورد رنگ آنها دقت کنید اگر میز شما در کنار مبل قرار دارد، سعی کنیند شمع ها رو به رنگ کوسن خود انتخاب کنید، ولی هیچگاه از شمع های همرنگ زمینۀ مبل استفاده نکنید. اگر شمع های شما روی یک میز و در کنار پرده قرار دارند، از رنگ هایی استفاده کنید که کمی پر رنگ تر و یا کمرنگ تر از پردۀ شما جلوۀ بسیار زیباتری به فضای خانه خواهد داد.

4- در صورت نیاز، خانه را روشنتر کنید.

میزان و کیفیت نور بر روحیه انسان تأثیر زیادی می گذارد. یکی از مهمترین ویژگی های خانه های لوکس، امکان تنظیم نور در زمان های مختلف و در طول روز است. مثلاً تنظیمات نور خانه برای ایجاد فضایی دنج، آرام و صمیمی در زمان عصر. را کاهش دهید. به جای نور سفید خشن که از یک لامپ ساطع می شود، می توانید از چندین چراغ و لامپ با درخشش ملایم و گرم استفاده کنید.

راز داشتن دکوراسیون منزل شیک و لوکس

5- از پردههای بلند استفاده کنید.

پرده‌های بلند در افزایش زیبایی و لاکچری‌تر شدن دکوراسیون داخلی منزلتان، تأثیر بسیار فوق العاده ای دارد. این پرده‌های بلند اما ساده می‌توانند جلوه خاصی به فضای داخلی منزل شما ببخشند.

6- دکوریهای قدیمی را با مد روز جایگزین کنید.

اصلا نیاز نیست تمام وسایل منزلتان را به روز کنید. تغییر چند مورد از دکوری‌هایی که خیلی وقت است از مد افتاده‌اند و خرید اکسسوری‌های مد روز برای گوشه کنار منزل‌، زیبایی محسوسی به منزل شما خواهید بخشید.

7- رنگهای تیره را با روشن جایگزین کنید.

تا جایی که امکان دارد رنگ‌های تیره موجود در فضای داخلی منزل‌ را با رنگ‌های شیک تر و روشن‌تر جایگزین کنید. برخی از تناژ رنگ‌ها، رنگ و بوی کهنگی به خانه‌ می‌دهند و هر چقدر هم منزلتان زیبا و شیک باشد، باز هم احساس خوبی نخواهید داشت. استفاده از رنگ‌های سیز و یا زرد می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای این دسته از رنگهای تیره و بی روح باشد.

خانه شیک با دکوراسیون لوکس

در طراحی داخلی خانه، برای به دست آوردن یک دکوراسیون لوکس و لاکچری، معمولاً از ترکیب سبک‌های مدرن و کلاسیک استفاده می‌شود. برخی افراد اشتباها فکر می‌کنند که بخواهند خانه‌ای با ظاهر لوکس و تزیینات شیک داشته باشند، حتما باید از ملزومات گران‌قیمت استفاده کنند.

این نظر اشتباه است، زیرا با استفاده از ترکیبات مناسب و هوشمندانه می‌توان به سبک و شیوه‌های زیبا و لوکس بدون هزینه‌های بالا دست یافت.
بهترین عوامل دکوراسیون داخلی خانه‌های لوکس و لاکچری، رعایت اصول و آگاهی از روش‌های دکوراسیون داخلی در کنار احترام به چیدمان داخلی است. اگر می‌خواهید خانه خود را به یک مکان لوکس، شیک و باکلاس تبدیل کنید، باید رازهای کلیدی این نوع خانه‌ها را بدانید و در عمل به کار بگیرید.

مهم ترین ویژگی های خانه های شیک و لوکس با دکوراسیون داخلی لاکچری

برای داشتن یک دکوراسیون داخلی لوکس و لاکچری، با رعایت اصول علمی دکوراسیون، به همراه سلیقه و خلاقیت، می‌توانید فضایی زیبا و لوکس ایجاد کنید. سبک بسیاری از خانه‌های لوکس، از ترکیب سه سبک سلطنتی، کلاسیک و مدرن تشکیل شده است. انتخاب نوع سبک در دکوراسیون شیک و لوکس، بستگی به سلیقه افراد دارد که کدام یک از این سه سبک را ترجیح می‌دهند.

در خانه های لوکس کیفیت مهم است نه کمیت

در خانه‌های لوکس و تجملاتی، کیفیت لوازم استفاده شده در چیدمان نسبت به تعداد آنها، ارجحیت بیشتری دارد. به عبارت دیگر، در املاک شیک و لوکس، ترجیح می‌دهند تعداد وسایل و شلوغی کمتری داشته باشند.

اما لوازم، اکسسوری‌ها و مبلمان استفاده‌شده باید دارای کیفیت بالا باشند. برای مثال، ترجیح می‌دهند از یک دست مبلمان به جای دو دست استفاده کنند، اما این مبلمان باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

بهترین شرکت برای طراحی دکوراسیون داخلی کدام است؟

خانه طلایی یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه طراحی داخلی منزل و دکوراسیون داخلی است. با همکاری تیم ما، می‌توانید طرح‌های دلخواه خود را ارائه دهید تا طراحان ما آن‌ها را پیاده سازی کنند.

مشاوره بازسازی ساختمان، دکوراسیون اداری و تجاری همراه با مهندسین خانه طلایی

09123622765

09123622471

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس