کد خبر 1591235
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
.

سخنگوی حزب اراده ملت گفت: افشین فرهانچی برای یک سال آینده به عنوان دبیرکل حزب اراده ملت ایران انتخاب شد.

به گزارش مشرق، مسعود خادمی سخنگوی حزب اراده ملت گفت: اولین جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران در سال جاری روز ١٧ فروردین با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.در ابتدای این جلسه حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق محکوم شد و تاکید شد هرگونه تصمیم برای انتقام گیری باید با تدبیر و به دور از رفتارهای احساسی صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این جلسه که اولین دستور آن انتخاب دبیرکل برای یک سال آینده حزب بود احمد حکیمی پور علی رغم درخواست و اصرار اعضای جلسه از اعلام کاندیداتوری برای دوره جدید انصراف داد و تاکید کرد که باید حزب چرخه منصب و مسئولیت ها را در درون خود در تمام سطوح انجام دهد تا باعث بالندگی و پویایی هر چه بیشتر و بهتر حزب گردد.

خادمی افزود: بعد از بحث های طولانی و مفصل بین اعضای جلسه در خصوص این دستور در نهایت بین اعضای شورای مرکزی واجد شرایط دبیرکلی که در نظامنامه حزب پیش بینی شده از ۷ نفر واجد شرایط دو نفر ، افشین فرهانچی و رحیم حمزه نامزد این سمت شدند. پس از ارایه برنامه توسط کاندیدا ها و ارایه پاسخ به سئوالات حاضرین جلسه پیرامون برنامه های اعلامی ، جلسه وارد شور شد و پس از رای گیری افشین فرهانچی حائز اکثریت آرا گردید و برای یک سال آینده به عنوان دبیرکل حزب اراده ملت ایران انتخاب شد.

وی اضافه کرد: در ادامه جلسه باپیشنهاد رئیس دفتر سیاسی و با رای اکثریت حاضرین جلسه علی هادیان و پیام فیض به ترکیب دفتر سیاسی حزب اضافه شدند و به این ترتیب اعضای دفتر سیاسی نیز کامل شد.

افشین فرهانچی تا پیش از این قائم مقام دبیرکل حزب اراده ملت بوده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    این حزب براندازیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس