‌

حزب الله لبنان اعلام کرد که یک مرکز توپخانه ارتش رژیم اشغالگر و همچنین مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در مزارع اشغالی شبعا هدف حمله پهپادی قرار داده است.

به گزارش مشرق و به نقل از المنار، حزب الله لبنان از حمله پهپادی به یک مقر توپخانه‌ای ارتش رژیم اشغالگر و مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

در بیانیه حزب الله درباره این عملیات آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مقاومت اسلامی ساعت ۱۳:۴۵ بعدازظهر امروز یکشنبه (به وقت محلی) آشیانه توپخانه «برختا» متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین مرکز تجمع نظامیان اشغالگر را در مزارع اشغالی شبعا هدف حمله پهپادهای انفجاری قرار داد و خسارت‌ها و تلفات مستقیمی به آنها وارد کرد.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز یکشنبه به هدف قرار دادن مراکز تجمع نظامیان صهیونیست و پایگاه‌های آنها در مرز با فلسطین اشغالی ادامه داد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شربف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۲:۱۵ ظهر امروز (به وقت محلی) پادگان «رامیم» رژیم صهیونیستی را به صورت مستقیم هدف حمله خمپاره‌ای قرار دادند.

حزب الله در بیانیه دیگری تأکید کرد که ساعت ۱۳:۱۸ بعدازظهر امروز هم پایگاه «المالکیه» را با موشک‌های «برکان» به‌صورت مستقیم هدف قرار داده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس