کد خبر 1588746
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
غزه

مبارزان فلسطینی در غزه ضربه مهلک دیگری به نظامیان اشغالگر وارد کردند.

به گزارش مشرق و به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های عبری زبان از ضربه سخت به ارتش رژیم صهیونیستی در حادثه‌ای خطرناک در نوار غزه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند بر اثر حادثه‌ای خطرناک در نوار غزه، یک نظامی کشته شده و شمار زیادی مجروح شدند که حال ۸ نفر از آن‌ها وخیم است و از یکی از مجروحان هم قطع امید شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴ نظامی دیگر این رژیم در نوار غزه زخمی شدند.

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۳ هزار و ۱۶۰ افسر و نظامی این رژیم از زمان شروع جنگ اشاره کرد که ۱۵۲۳ نفر از آنها در جریان حمله زمینی به غزه زخمی شده اند.

چند رسانه صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش این رژیم در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد. شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 5
    ترورهای ایران رو حساب کنید ایران و مقاومت بدون جنگ چند برابر اسراییل کشته دادن ...
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 3
    شهدای حزب الله و ایران در سوریه رو جمع کنید بازم بیشتر از اسراییل کشته دادیم
  • سید IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    0 0
    امپراطوری رسانه ای غرب بالاخره شکست خورد. امروزه درسراسرجهان هر انسان باوجدانی اسرائیل رارژیمی ظالم وخونخواروستمگر میداندواین کاربزرگیست که انجام شده. موضوع فلسطین باسازش اعراب تمام شده بوداماباعملیات جانانه وقهرمانانه مجاهدان فلسطین به صدرموضوعات جهانی برگشت. که کاربزرگیست ودستاوردعظیمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس