به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اخبار استراتژیک با انتشار ویدئویی به موضوع تبدیل شدن «چادر نماز» به پوشش رسمی زنان غزه پس از طوفان الاقصی پرداخت:

شبکه تلویزیونی الجزیره با پخش یک ویدئو گزارش داد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی پوشیدن چادر نماز به ویژگی متمایز برای زنان ساکن غزه تبدیل شده است.

بانوان فلسطینی می‌گویند که آنها تقریباً چادر نماز را به صورت ۲۴ ساعته می‌پوشند، با آن می‌خوابند و بیدار می‌شوند، چون از آغاز جنگ چادر نماز به لباس رسمی آنها تبدیل شده است.

آنها تأکید کردند که چادر نماز برای آنها نماد نماز، پاکی، عفت و پوشش است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    15 1
    تلویزیون شاهنشاهی چادر را نماد عقب ماندگی می‌دانست! اما کیمونو لباس ملی ژاپن یا لباس‌های شمال ا روپا را دفاع از هویت ملی! محسوب می‌کرد! ؛ شرم داشتند، عقب ماندگی میدانستند از پوشش ملی با چادر در میدان‌های ورزشی.; غرب زدگی
  • 34403 IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    19 1
    خدا بحق لیله القدر شر این صهایننه رو از روی زمین کم کن بحق محمد و آل محمد
  • DE ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    8 1
    تلویزیون زمان شاه وقتی که بهائی ها بچرخونش معلومه هدفش نابودی دین و نابودی عزت بانوان ایرانی بود! نفوذ بهائبان در تلویزیون و سینما نابودی فرهنگ ایرانی و اشاعه فساد و تعفن بود. برای چی فائزه خانم منافق ! با این فرقه انگلیسی شیطانی هم آوازی و همرقصی همنوایی میکنه! --------------------------------------------------------------------------------------- حبیب ثابت پاسال تلویزیون ایران را در اواخر دهه‌ی 30 شمسی با کمک آمریکایی‌ها و مساعدت رژیم پهلوی راه اندازی کرد. در اصل تأسیس تلویزیون پایگاهی برای تبلیغ به نفع بهائیت محسوب می‌شد. اکثریت قریب به اتفاق کارکنان تلویزیون از مدیر کل تا نگهبان در ورودی، باغبان و کارگران مسئول نظافت بهائی بودند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس