کد خبر 1588165
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از برخورد شدید سواری اچ سی کراس با سواری پراید در محدوده بزرگراه همت و فوت راننده پراید در این حادثه در ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: مقارن ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز یک دستگاه سواری اچ سی کراس در مسیر همت به شرق قبل ورودی مدرس در حال تردد بوده با یک دستگاه سواری پراید به شدت تصادف، که پس از این برخورد سواری پراید از مسیر خارج و پس از عبور از جداول حاشیه‌ای راه با تیر برق برخورد می‌کند.

وی افزود: در این حادثه متأسفانه راننده حدوداً ۳۰ ساله مرد به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین خانم پراید نیز مصدوم که به بیمارستان منتقل می‌شود.

سرهنگ جوانبخت گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله و پس از دریافت این گزارش، در موقعیت حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی محدوده تصادف به منظور جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند که مشخص شد علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اچ سی کراس بوده است.

تصادف منجر به فوت در بزرگراه همت +عکس

رئیس اداره پلیس راهور فاتب اظهار داشت: رانندگان در هنگام رانندگی از تغییر مسیرهای ناگهانی جدا خودداری کرده و برای اطلاع دیگر رانندگان حتماً از چراغ راهنما استفاده کنند. همچنین در ایام خلوتی معابر و مخصوصاً تاریکی هوا و شب‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند. این همان سرعتی است که در صورت وقوع هرگونه حادثه بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند تا از وقوع حوادث و تصادفات جلوگیری کنند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین از توقف و پارک در سطح معابر شهری جدا خودداری کنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث دل‌خراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    32 1
    ههههه. لابد راننده کراس گراس کشیده بوده! اغلب این وحوش پشت فرمون اینطوری هستن. شب عید اگه یکدهم ثانیه دیرجنبیده بودم سرچهارراه منو کشته بود. می دید که دارم از عرض چهارراه رد میشم ولی حیوون پاشو حتی از روی گاز برنداشت چه برسه که نیش ترمز بزنه. با همون سرعت می اومد .دویدم و جونم رو نجات دادم.
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      6 0
      خودروهای بی کیفیت دو خودروساز داخلی مورد حمایت وزیر صمت عامل اصلی تعداد تلفات بالای تصادفات رانندگی هستند. شاید اگر سرنشینان پراید در یک خودرو با بدنه محکم و با کیفیت بودند این تصادف منجر به فوتشان نمیشد. کجای دنیا اینقدر آمار فوتی های تصادفات بالاست؟ چرا وزیر صمت برای حفظ منافع دوخودروساز داخلی که محصولاتشان بدنه محکمی ندارد، مانع واردات خودروهای کارکرده خارجی شده است؟ چرا قوه قضائیه برای حفظ منافع مردم از وزیر صمت که با بهانه مریضی خودش که از شنیدن واردات خودرو ارزان کارکرده خارجی کهیر میزند و مانع واردات خودروهای ارزان کارکرده خارجی شده، از این وزیر مریض اعلام جرم نمی کند؟ چرا قوه قضائیه با مافیای واردات خودرو خارجی مورد حمایت وزیری که کهیر میزند مقابله نمی کند؟ تعداد فوتی های ابتدای سال جدید خیلی زیاد است و چندین خانواده داغدار شده اند. وزیر صمت باید بخاطر جلوگیری عمدی از واردات خودروهای کارکرده و ارزان و با کیفیت خارجی و محروم کردن مردم از استفاده از خودروهای ایمن پاسخ بدهد. وزیر مریض و کهیری بدرد مردم نمی خورد- وزیر باید فکر سلامت و حفظ جان مردم باشد. چرا وزیر صمت نامه پرداخت از بیت المال 10 هزار میلیارد تومان به ایران خودرو و 5000 میلیارد تومان به سایپا را صادر کرد؟ وظیفه جبران زیان مالی این دو خودروساز را هر کی که سهامدارش است بپردازد نه از جیب مردمی که همین دو خودروساز با چند برابر فروختن خودرو بی کیفیت هم جانشان را میگیرد هم جیبشان را خالی می کند.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      0 0
      سازندگان و حمایت کنندگان این پراید را محاکمه کنید اینجوری به مردم خدمت میکنید.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    15 0
    خدا آن مرد را رحمت کند . و مجروح را شفا عنایت فرماید
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    23 0
    دیر وقت بیا تو خیابون تا ببینی چه وحوشی پشت فرمون می نشینند.
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      8 0
      حتی روزش
  • استاد دانشگاه IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    17 1
    متاسفانه در شهرستان ها قوانین راهنمایی و رانندگی به خوبی اجرا نمی شود و این موضوع به تهران هم کشیده شده است. پلاک های ایران ۲۱ ایران ۶۸ و ... را فقط پلیس رصد کند تا ببیند این دو پلاک چقدر قوانین را رعایت می کنند!!!!
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    10 1
    مست یا نعشه یاخمار. یا سگ باز
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      3 0
      از بس بد رانندگی می کنن
  • راجی از سه راه جوبشور IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    2 0
    بیچاره تیرهای برق و گاردریل ها
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    4 0
    کلا یا مست هستند یا چت
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    1 2
    دست سازندگان پراید درد نکنه و دت دولتی که خودروسازها رو ازاد گذاشته
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      0 0
      خودروهای بی کیفیت دو خودروساز داخلی مورد حمایت وزیر صمت عامل اصلی تعداد تلفات بالای تصادفات رانندگی هستند.
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    1 0
    اگه راننده مقصر مرده بهتر، یه قاتل کمتر
  • سعید IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 0
    توجه،توجه،مقصر اصلی رئیس اداره پلیس راهور وفراجا هست،،دلیل،،ده‌ها بار طبق کدهای دریافتی از پلیس ۱۱۰ اینجانب گزارش مانورها ومزاحمتهای تعداد انگشت شماری راننده متخلف را که بعد از ساعت ۱ صبح در بزرگراه مدرس حدفاصل پل پارک وی وبلوار نلسون ماندلا اقدام به مانور وحرکات خطرناک را میدهند به پلیس گزارش کرده ام،تا کنون آیا یکی از این افراد که اکثرا در حالتی غیرعادی از نظر تعادل روحی وروانی وتحت تاثیر انواع موادها ،رانندگی خطرآفرین دارند بازداشت وخودرو آنها متوقف شده است؟آیا یک نمونه توقیف همراه با مجازات انجام شده است؟آیا مثل خارج روزها در اخبار بطور متمادی محاکمه انتخابی یکی از متخلفین را صدا وسیما نشان داده است؟قطعا جواب خیر هست.هر از گاهی رئیس پلیس در اقدامی نمادین ونمایشی چند اتومبیل وموتور سیکلت را متوقف وبعد باز همه چیز به حال خود رها میشود،،بدون تردید مسئول تصادفات وفوتها واز دست دادن عزیزان کم کاری وبی توجهی نهادهای مسئول بزرگراه‌ها میباشد،در این هیچ تردیدی نیست.پیشنهاد می‌شود با استفاده از دوربین‌های کنترل که تعداد آن کم هم نیست،چند اتومبیل مشهور به تخلف متمادی وهر شب را که معمولا تا ۵ صبح ادامه دارد بازداشت،ماشین را توقیف وروزهای متمادی هر شب از صدا وسیما محاکمه نمادین وانتخابی چند نفر از افراد متخلف مشهور را به آگاهی مردم برسانند.
    • US ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      0 0
      خودروهای بی کیفیت دو خودروساز داخلی مورد حمایت وزیر صمت عامل اصلی تلفات بالا در تصادفات است. چرا قوه قضائیه برای حفظ منافع مردم از وزیر صمت که با بهانه مریضی خودش که از شنیدن واردات خودرو ارزان کارکرده خارجی کهیر میزند و مانع واردات خودروهای ارزان کارکرده خارجی شده، از این وزیر مریض اعلام جرم نمی کند؟
  • ممد IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 0
    وای🥲
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      0 0
      شاید اگر سرنشینان پراید در یک خودرو با بدنه محکم و با کیفیت بودند این تصادف منجر به فوتشان نمیشد. کجای دنیا اینقدر آمار فوتی های تصادفات بالاست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس