کد خبر 1587909
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
آزادی دنی آلوز با وثیقه یک میلیون یورویی

ستاره برزیلی اسبق تیم فوتبال بارسلونا که به جرم تجاوز جنسی به حبس محکوم شده است، با قرار وثیقه یک میلیون یورویی آزاد شد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز تایید کرد که دنی آلوز، ستاره برزیلی اسبق بارسلونا که به جرم تجاوز به چهار سال و نیم حبس محکوم شده، با قرار وثیقه یک میلیون یورویی آزاد شده است.

دیوان عالی کاتالونیای اسپانیا پس از مجرم شناختن آلوز در پرونده تجاوز جنسی به یک زن در باشگاهی شبانه در بارسلونا در سال ۲۰۲۲، او را به چهار سال و نیم حبس و جریمه مالی محکوم کرد.

به گفته منابع خبری شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان، آلوز از طریق منابع مالی از جمله آزادسازی بخشی از اموالش و همچنین درخواست مبلغی که از سازمان مالیاتی اسپانیا طلبکار است، مبلغ وثیقه را تامین کرده است‌.

منابع اسپانیایی مدعی شدند که آلوز جمعه هفته گذشته این وثیقه را تامین و دادگاه رسید آن را دریافت کرده است و این بازیکن برزیلی تا ساعاتی دیگر آزاد خواهد شد.

برخی منابع مدعی شدند که مبلغ وثیقه آلوز با کمک ممفیس دپای، بازیکن هلندی اتلتیکومادرید تامین شده است و برخی دیگر نیز آن را به نیمار، هموطن آلوز و هم‌بازی اسبق او در بارسلونا نسبت می‌دهند.

براساس حکم دادگاه، آلوز باید روادید برزیلی و اسپانیایی خود را تحویل مقامات بدهد و علاوه بر قرار وثیقه، قادر به ترک کشور اسپانیا نیست.

وکیل قربانی تجاوز جنسی آلوز، آزادی مشروط او را حکمی «شرم‌آور» خوانده و رای دادگاه را «عدالت برای ثروتمندان» توصیف کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس