کد خبر 1584434
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
بایدن

وبگاه خبری آکسیوس گزارش داد متن گفت‌وگوی بازرس ویژه رابرت هور با جو بایدن حاوی موارد مختلف اختلال حافظه رئیس‌جمهور آمریکا به‌رغم انکار او و کاخ سفید است.

به گزارش مشرق، «قاطی کردن تاریخ‌ها و نام کشورها و فراموشی جدول زمانی وقایع مهم، از جمله سال فوت پسرش بو و پیروزی دونالد ترامپ»، نشان‌دهنده موارد متعدد اختلال حافظه جو بایدن در مصاحبه پنج ساعته او با بازرس ویژه رابرت هور است که وبگاه آکسیوس می‌گوید با بررسی متن این مصاحبه به آن رسیده است.

متنی که از روایت هور مبنی بر این که بایدن با وجود انکار خود وی و کاخ سفید، دچار مشکلات جدی حافظه است، حمایت می‌کند.

به گزارش روز سه‌شنبه آکسیوس، در طول این گفت‌وگو که در اکتبر انجام شد، بایدن بارها برای یادآوری برخی از تاریخ‌های مهم کمک خواست و وکلای او مکرراً برای کمک ورود کردند.

رابرت هور که وظیفه تحقیق در مورد سوءاستفاده بایدن از اسناد طبقه‌بندی شده را برعهده داشت، در گزارش خود بعد از این مصاحبه، بایدن را «مردی مسن با حافظه ضعیف» توصیف کرده بود؛ توصیفی که تا قبل از انتشار این سند، کاخ سفید مغرضانه خوانده بود.

پس از انتشار گزارش بازرس ویژه، بایدن اظهارات هور مبنی بر اینکه سال فوت پسر خود بو بایدن را به خاطر نمی‌آورده، رد کرد.

با این حال، متن این مصاحبه نشان می‌دهد که بایدن خودش موضوع پسرش را مطرح کرد، نه هور و تا زمانی که راشل کاتن، وکیل کاخ سفید به کمک او نیامد، نمی‌توانست تاریخ فوت پسرش در سال ۲۰۱۵ را به یاد بیاورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    این آغا از تز نقشه های بزرگ داشته باش خودت را به گیجی بزن استفاده میکنه ، کجای کاری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس