رئیسی: مردم بختیاری همواره در مقابل زیاده‌طلبی‌ها ایستادگی کرده‌اند

رییس جمهور در جمع باشکوه مردم ایذه تاکید کرد: اجازه نمی دهم رشوه و فساد در سیستم اداری کشور نفوذ کند چراکه اراده بنده و همه دولتمردان خدمت بی منت، صادقانه و بی چون و چرا به مردم است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی روز جمعه در نخستین برنامه سفر خود به خوزستان بعد از ورود به فرودگاه دزفول، در مجموعه صنعتی پاک چوب شهرستان شوش حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه تولیدی، با مدیریت آن در خصوص روند کارها و ظرفیت های تولید و اشتغال آن گفت وگو کرد.

وزیر جهادکشاورزی، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و استاندار خوزستان نیز در این بازدید رییس جمهور را همراهی کردند.

آیین بهره برداری از این مجموعه تا دقایقی دیگر با حضور حجت الاسلام رییسی برگزار می‌شود.

مجموعه کشت و صنعت پاک چوب با هدف تکمیل زنجیره تامین، کاهش واردات و جلوگیری از خروج ارز از کشور اقدام به اجرای ۱۲ میلیون متر مکعب عملیات خاکبرداری و کاشت ۱۰۲ میلیون اصله نهال اکالیپتوس کرده است که این امر علاوه بر توسعه فضای سبز و بهبود شرایط زیست محیطی زیر ساخت لازم جهت تامین مواد اولیه بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین خط تولید ام‌دی‌اف منطقه با ظرفیت سالانه ۴۰۰ هزار متر مکعب را نیز ایجاد کرده است.

این مجموعه در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به آموزش و ترویج کاشت نهال اکالیپتوس و توزیع گسترده آن در میان کشاورزان منطقه و کل کشور به صورت قرارداد خرید تضمینی محصول کرده است لازم به ذکر است که در زراعت چوب اکالیپتوس علاوه بر استفاده از چوب، برگ آن نیز جهت مصارف صنایع دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در همین راستا متخصصان و کارکنان این مجموعه طی مدت ۲ سال با تلاش شبانه‌روزی و غلبه بر تحریم‌های ظالمانه موفق به نصب و بهره‌برداری آزمایشی بزرگ‌ترین خط تولید ام‌دی‌اف منطقه شدند.

بهره برداری رسمی از پروژه بزرگ میادین نفتی در غرب کارون، حضور در مجموعه صنعتی پاک چوب شوش، بازدید از اقدامات انجام شده در حوزه زراعت چوب، طرح کشت و صنعت تخته فشرده و افتتاح رسمی شرکت تولیدی «نوین چوب تخت فشرده خاورمیانه» از جمله برنامه های رییس جمهور در سفر به خوزستان است.

بازدید از طرح توسعه آبیاری زیرسطحی در کشت و صنعت‌های خوزستان، دیدار با مردم ایذه و بررسی روند اجرای مصوبات سفرهای قبلی مربوط به این منطقه به ویژه در زمینه آب آشامیدنی و کشاورزی، کارخانه اکسید منیزیم، کارخانه تولید ورق گرم فولادی و احداث گلخانه ها و همچنین بهره برداری از کارخانه فولاد زمزم سه و طرح‌های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز از برنامه‌های سفر رییس جمهور به خوزستان است.

افتتاح طرح‌های پتروشیمی، بیمارستان ۶۴ تختخوابی نوید در بندر امام خمینی(ره)، افتتاح متمرکز چند طرح وزارت نیرو در حوزه آبرسانی و شبکه فاضلاب در منطقه دارخوین و برخی طرح‌های دیگر با حضور وزرا یا به صورت ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه‌های سفر آیت الله رییسی به خوزستان است.

رییس جمهور همچنین قرار است با سفر به مناطق عملیاتی در میان کاروان‌های راهیان نور حاضر شود؛ آیت الله رییس پیش از این در هفتم اردیبهشت امسال برای هفتمین بار در طول دولت سیزدهم به این استان سفر کرده بود.

این هشتمین سفر حجت الاسلام رئیسی به استان خوزستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است و قرار است رییس جمهور در این سفر علاوه بر افتتاح رسمی چندین پروژه و طرح‌های اقتصادی و عمرانی، با مردم برخی شهرهای استان نیز دیدار کند.

رییس جمهور: سیاست محوری دولت سپردن کار به بخش خصوصی است

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در آیین افتتاح واحد پاک چوب شوش با تقدیر از کارگران، کارشناسان و مدیریت این کارخانه افزود: ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بخش خصوصی و نظارت و سیاست گذاری دولت راه تحول در تولید و اشتغال در کشور است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار فرصت شغلی مستقیم و هشت هزار شغل غیرمستقیم با بهره برداری از این واحد تولیدی ایجاد شده است، اظهار کرد: افزایش نیروی انسانی شاغل به ۱۰ هزار نفر، خطوط تولید و همچنین تکمیل زنجیره تولید از جمله اهداف پیش بینی شده برای توسعه این مجموعه است.

رییس جمهور ادامه داد: کاشت و تبدیل نهال به ام دی اف در این کارخانه انجام می شود که باید با تکمیل زنجیره تولید، ظرفیت تولید و اشتغال در این کارخانه به حداکثر برسد تا در این منطقه دیگر فرد بیکاری نداشته باشیم.

وی با تاکید بر افزایش کیفیت محصولات تولید داخل برای رقابت با محصولات خارجی، گفت: کمیت و کیفیت تولیدات داخلی باید افزایش یابد تا امکان تولید محصولات رقابتی در کشور بیش از پیش فراهم شود.

 مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با سرمایه گذاری ۶۶ میلیارد ریال روز جمعه در آیینی با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید.

اولین پروژه آبیاری نوین زیرسطحی هوشمند در شوشتر افتتاح شد

پیش از ظهر جمعه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حاشیه سفر خود به استان خوزستان به شهرستان شوشتر سفر کرد.

و بر این اساس اولین پروژه «آبیاری نوین زیرسطحی هوشمند»، با حضور رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی در مجتمع کشت و صنعت کارون واقع در شوشتر به بهره‌برداری رسید.

این پروژه در فاز اول در سطح یک هزار و ۴۰۰ هکتار و در فاز دوم در سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار اجرا خواهد شد.

رییس جمهور: اجازه نمی‌دهم رشوه و فساد در سیستم اداری نفوذ کند

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز جمعه در جمع باشکوه مردم ایذه اظهار کرد: از اینکه در جمع باصفا، صمیمی و ارزشمند مردم ایذه قرار دارم بسیار خرسند هستم. برای بنده و همکارانم که در این جمع با شکوه و با محبت شما مردم هستیم توفیق است، این همه ابراز محبت شما حتماً به اعتبار آن است که بنده به عنوان طلبه خدمتگزارارادتمند به مردم و ولایت هستم.

رئیس جمهور بیان کرد: تاریخ این سرزمین همه نشانه‌هایی از رشادت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت مردم لر، ایل بختیاری و نشان دهنده آن است که مردم این سامان همواره ارزش‌های الهی و ارزش‌های این ملت را حفظ کرده اند.

وی با بیان اینکه تاریخ ایل بختیاری و تاریخ این خطه، گواه بر این است که مردم این سرزمین در مقابل زیاده طلبی‌ها ایستادگی کرده اند، تصریح کرد: مقاومت مردم و ایل بختیاری در زمان قاجاریه، در دوران ستم شاهی پهلوی نشان داد که آنها مردمی علاقمند به دین، ارزش‌ها و انقلاب کشور هستند و همواره تاریخ گواه بر این بوده که غیرت در این مردم موج می‌زند.

رئیس جمهور گفت: حضور لرها و بختیاری‌های عزیز در دفاع مقدس حضور بسیار روشن است. ۳۳۰ شهدای عالی قدر این سرزمین، جانبازان و سرداران سرافراز این خطه همه گواه بر این است که مردم عزیز بختیاری چگونه ایستادگی و مقاومت کردند، سلحشوری، غیرت مندی، مقاومت و رشادت از خودشان نشان دادند و به جای گذاشتند لذا تاریخ ایل بختیاری و تاریخ این کشور گواه بر این است که آنچه امام فرمود عشایر ذخایر هستند و آنچه رهبری فرزانه انقلاب در مورد شما مردم فرمود که اینها جواهر و ذخایر ارزشمند انسانی هستند که همواره پشتوانه انقلاب اسلامی بودید و در عرصه‌های مختلفی دوستان را امیدوار کردید و دشمنان را ناکام گذاشتید.

آقای رئیسی ادامه داد: در ایذه ما شاهد بودیم که در مقاطع مختلفی دشمن قصد توطئه و فتنه گری داشت امام مردم هوشیار، با بصیرت، ولایی و دوست دار انقلاب اسلامی دشمن را ناکام گذاشتند.

وی افزود: بنده به مردم شهرهای ایذه، باغملک، صیدون، میداوود، دهدز و همه مردمی که در این منطقه بزرگ بختیاری نشین هستند و به همه عزیزانی که با خیل عظیم جمعیت چه در درون این مکان مقدس و چه بیرون هستید ادای احترام می‌کنم.

تأمین آب شرب و کشاورزی منطقه

رئیس جمهوربا اشاره به مشکلات تأمین آب شرب و کشاورزی برای مردم منطقه اظهار کرد: انتقال آب از سد کارون۳ به شهرهای ایذه، باغملک، رامهرمز و … تسریع می‌یابد و وزیر نیرو همراه من است در این سفر تا این مسئله را تسریع دهد.

وی افزود: طرح انتقال آب به ایذه و باغملک به عنوان یک ضرورت با اولویت حتماً مورد تاکید است و توجه خواهد بود و همه موانع آن مترفع می‌شود تا آب به سرعت به مردم منطقه برسد.

رئیسی به مسئله بیکاری در ایذه اشاره کرد و گفت: مردم این منطقه و ایل بختیاری از دیر باز در بحث کشاورزی و دامداری فعال بوده‌اند و دولت برای رفع مشکل بیکاری مصمم است که از توسعه کشاورزی و دامداری حمایت کند و این مشاغل را تقویت کند.

فضای مناسب ورزشی برای بانوان

رییسی همچنین گفت: اجرای طرح فولادی ورق با سرمایه گذاری شرکت‌های ایمیدرو و فولاد خوزستان و چند شرکت بزرگی که می‌توانند در اینجا سرمایه گذاری کنند باید تسریع شود، مقدمات را باید استاندار و وزیر صمت فراهم کنند تا سریعاً صنعتی که می‌تواند اشتغال ایجاد کند در این منطقه انجام‌گیرد.

وی افزود: موضوع ورزش و کشتی در ایذه و منطقه ایل بختیاری مهم است و اختصاص سالن مناسب و سالن چند منظوره برای بانوان اهمیت دارد و ان شاء الله فضای مناسب برای ورزش بانوان فراهم خواهد شد.

رییس جمهور تصریح کرد: اعتبارات لازم برای فعالیت بیش از ۲۰۰ نفر از کسانی که برای فعالیت در بخش گلخانه‌ای اعلام آمادگی کردند، فراهم خواهد شد.

وی بیان به جایگاه باستانی ایذه نیز اشاره کرد و گفت: ایذه منطقه باستانی، تاریخی و گردشگری است و فعال شدن اقتصاد گردشگری در منطقه موضوع محوری است. دولت برای فعال شدن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان گردشگری منطقه ایذه مساعدت خواهد کرد.

رییسی بیان کرد: اجازه نمی‌دهم رشوه و فساد در سیستم اداری کشور نفوذ کند چرا که اراده بنده و همه دولتمردان خدمت بی منت، صادقانه و بی چون و چرا به مردم است.

وی تصریح کرد: مبادا بشنوم که روابط ناسالم در سیستم اداری کشور نفوذ کرده و جای روابط سالم را گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 87
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    11 46
    اقای رییس جمهور هیچ جای دنیا بدون نظارت مشکلا حل نشده و نخواهد شد شما هم با این کار دارید بهترین مدیریت رو انجام می دهید. به امید روزهای بهتر برای خوزستان و همه شهرهای ایران
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      2 24
      واقعا جای تقدیر و تشکر داره
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      1 12
      احسنت
    • رضا IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      2 21
      یه رئیس جمهور مثل رئیسی اونقدر کار میکنه که آدن در برابر این همه خدمتش احساس حقارت میکنه و یکی مثل روحانی از بس استراحت کرد که نگران شدیم زخم بستر نگیره
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      10 0
      تویی که نوشتی دربرابر میزان کار کردن رئیسی احساس حقارت میکنی باید بهت بگم این احساس واقعا برازنده ات و الحق که حقیری وگرنه دربرابر کسی که دلار شصت تومن کرده و گوشت شصدهزارتومن و نون ده هزارتومن
    • US ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      8 0
      شعار زیباست اما مردم هر دم با خبر یک فساد جدید و بزرگ خون به دل میشن، چای دبش ۳/۵ میلیارد دلار از پول بی زبان ملت ایران رو گرفته و چای سرطان زای فاسد وارد کرده ، دو روز دیگه هم همشون آزاد میشن و به ریش این مردم میخندن
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 2
      رییسی همان شعار زدگی و سیاست های عوامانه احمدی‌نژاد را تکرار می کند و نتیجه اقدامات او سقوط ارزش ریال و تورم افسارگسیخته و مشکلات اجتماعی است.
    • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      2 0
      خانه از پای بند ویران است، خواجه در بند نقش ایوان است
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    4 29
    احسنت به رئیس جمهور مردمی ایران
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      3 0
      اگر بشنوی که حتما میشنوی چی میشه؟ از شما بزرگترش هم نمیتونه کاری بکنه.فساد تو وجود افراد فرو رفته.
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    4 18
    احسنت
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    3 25
    احسن به رئیس جمهور مردمی
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    11 4
    به روسای کارخانه‌هایی که افتتاح میکنید بفرمایید حقوق خوبی به کارگر بدهند نه که فقط ۱۵روز خرج خوراک کارگر هم نیست چه رسد پوشاک مسکن تحصیل پزشک و بهداشت وووو یعنی سیستم ارباب و برده داری را اجرا کنند. ممنون میشیم
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    3 34
    خدا خیرش بده هر کاری از دستش بر میاد داره میکنه برای آبادانی کشور
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      2 0
      مخصوصا وعده ها که فیلمشون هم موجوده
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    3 30
    خداییش رئیس جمهور داره تمام تلاشش رو میکنه امیدوارم این همه تلاش به نتایج خوبی برسه
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    8 5
    افتتاح این کارخانه خیلی خوبه. ولی متاسفانه حق و ناحق خیلی میشه
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      1 24
      برو آمریکا روزی 12 تا 16 ساعت فقط برای زنده موندن کار کن تا بفهمی برده داری یعنی چی و چجوری 99 درصد مردم آمریکا برده 1 درصد پولدار هستن (جنبش 99 درصدی).
    • US ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      3 0
      باید یه تجدید نظر و یا نظارت مستقیمی بر روی این کارخانه هم بشود
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      0 6
      همه جا همینجوریه
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      6 0
      از آمریکا یک تصویر در ذهنتان ساختند و فکر می کنید واقعیت است . در آمریکا بیشتر از 8 یا 9 ساعت اجازه کار ندارید و اگر همین ساعات را در هفته با دو روز تعطیلی کار کنید خورد و خوراک و هزینه مسکن و پوشاک شما صد در صد تامین است.این را هم بر اساس مشاهدات و تجربیات عینی میگویم نه تصویر سازی های ذهنی مخالفان و موافقان آمریکا
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    21 5
    این سفرها نه تنها فایده ای برا مردم نداره بلکه هزینه اضافی هم وارد میکنه .کار از پای بست ویران است .روزی یه ملیون داره میره رو قیمت سکه و پول مردم دود میشه رو هوا..
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 3
    مشکلات مردم هیچ چیزی نداره
  • مهدی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    16 3
    آقای رییسی رفتی خوزستان مشگل را 1000برابر کنی
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    2 3
    نفوذ کنه؟؟؟
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    5 3
    هم فاله هم تماشا .
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    5 3
    به امید اینکه حقوق های صد میلیونی ناحقی که نا اهلان رانتی میگیرند سرطان بشه برای خودشون و بچه هاشون ، ان شاء الله سودای میلیاردی بازار های بیت کوین و رمز ارز خارجیشون که مالیاتش رو هم نمی دند سرطان شه برای خودشون و بچه هاشون، بیت کوین سلاح انتخابات امریکاس برای نابودی اقتصاد ایران و کشور های در حال توسعه . به امید شفافیت نفت و بانک ایران
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    17 4
    کجایید که بیش از ۳ میلیارد دلار از اموال این ملت تقدیم مفسدین چای دبش شده.
    • US ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      11 0
      به نظرم به جای سفرهای استانی بشینید پایتخت جلوی فسادهای چند میلیارد دلاری مثل جنایت اقتصادی چای دبش رو بگیرید.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    16 3
    اعدام عوامل ابر فساد چای دبش به کجا رسید؟
  • IT ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 11
    خداخیرت بده
    • US ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      10 0
      پنجمین کشور ثروتمند از نظر منابع طبیعی بی ارزشترین پول دنیا رتبه ۱۵۰ فساد! آشغال ها رو داریم می گردیم! این نتیجه سیستم فاسد شماست که ابر فسادی مثل چای دبش از تو درمیاد
  • مقدس IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 10
    جناب دكتر رئيسى واقعا كارهاى بزرگى براى فعاليت و معيشت همه مردم على الخصوص قشر محروم و متوسط جامعه انجام داده اند واقعا انسان آگاه پرتلاش و مردمى هستند ، جناب دكتر واقعا يك فكر اساسى براى مديران وزارتخانه ها كنيد و دستور بدهيد حداقل در هفته يك روز يكى از مديران هر وزارتخانه و سازمان تحت مديريت دولت در محل همان وزارت بدون بوروكراسى ادارى و حضور واسطه ها و دلالان مردم و مراجعه كنندگان بتوانند مستقيم مشكلات و مسائل كارى خودشان را مطرح و پيگيرى كنند ، والله قسم ما دوهفته تلاش كرديم يك مدير رده سوم يك وزارتخانه را ببينيم در طول اين تلاش دائم به ما توصيه ميشد حتما ابتداء به فلان شركت مراجعه كنيد يا به دفتر فلان فرد برويد سريع ميتوانيد نتيجه بگيريد و .... مديريت در برخى مراكز دولتى از جمله وزارت نفت واقعا فساد اندر فساد هست ، يك فاجعه به تمام معنا .
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 3
    خدا رو شکر خودتان دارید می بینید و برای مبارزه باهاش تصمیم به مقابله گرفتید
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    17 0
    آقای رییس جمهور یک سر به شهرداری ها بزنید می‌بینید چی رو بشنوی تمام ادارات کشور درگیر رشوه هستن فساد همه جا رو گرفته بعد میگی مبادا بشنوی؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    7 0
    رشوه خواری بسیار عمل کثیفی است ولی مشکل اصلی دولت‌ها هستند که با افزایش هر روزه قیمت‌ها اندوخته ناچیز مردم را دود هوا می‌کنند ولی بالایی ها پولشان را تبدیل به طلا و ارز می‌کنند و جایشان محکم است .
  • راس IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 7
    شکر خدا تصمیم به برخورد گرفتنید در گذشته ها که هیچ
  • بعمس IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    8 0
    کاری نمیکنن که شما بشنوی..خدا نکنه کسی بخواد زیر آبی بره.هزار راه ناگفته هست
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 3
    به امید اجرایی شدنش
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 0
    با ریشه های کم کاری و عقب ماندگی خود خواسته توسط نفوذی ها برخورد کنید.
  • RU ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 6
    خدا خیرتون بده
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 7
    افرین احسنت ب این رییس جمهور مردمی
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    5 1
    دخالت نمایندگان مجلس کار بیشتر خراب کرده در اداره امور اداره ها سازمان های کشور حتی بخش خصوصی.. تعداد نمایندگان مجلس زیر ۱۰۰ نفر شود رفتار نمایندگان زیر ذره بین نظارت باشد
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 0
    تو فیلم های هندی نشون میده پلیسا چقدر رشوه گیرن بعد اینا از ما فیلم میسازن خدا شفاشون بده
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    3 0
    دامنه ارتشا در همه امورات کشور آنقدر گسترده است که ده تا رئیس جمهور هم نمی توانند آن را جمع کنند چون ترس از مجارات و طناب دار وجود ندارد سیستم نظارتی درست و حسابی وجود ندارد چون مسؤلان فاسد بیت المال را پشت قباله مادرشان و ارث پدرشان می دانند
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    2 11
    رئیسی خیلی ادم خوبیه حسن روحانی کشور نابود کرد
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    3 0
    نگیرن کار نمی کنند
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 1
    اینا یی که طرفدار اصلاح طلبا میگیرن، یجوری بی سوادن که با طرفداری اصلاح طلب ها بگن ما با سوادیم و روشنفکریم ، بابا اصلاح طلب ها کشور و مردمش نابود کردن تا کی میخواین از خواب غفلت بیدار بشوید با طر فداری از اصلاح طلب کسی بهتون نمیگه باسواد و روشنفکر ، برید درس بخونید عقده هایی تا بهتون باسود و روشنفکر نه با خیانت و نفهمی میخواین خودتون روشنفکر جلوه بدید بفهمید حسن روحانی کشور نابود کرد، من بسیجی نیستم ولی ما پشت سپاه بچه بسیچی و بچه انقلابی ها باشیم کشور گلستان میشه
  • حسين DE ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 0
    رشوه در ايران؟استغفرالله ،خلاف به عرضتون رسوندن جناب آقاى رئيسى ،مگه داريم؟مگه ميشه ؟اين اخبار جسته و گريخته ائى كه ميشنويد كار دشمنانه
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    4 0
    😂😂😂😂😂😂
  • یزدان DE ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    16 1
    فساد سیستماتیک شده از بالا تا پایین تمام .
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    3 0
    حالا اگه بشنوی چی؟! میزنی تو گوششون یا بشین پاشو میبریشون؟
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    2 2
    آقای رئیس جمهور از خود شروع کنید بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت بدهی های استقلال از جیب بازنشستگان را فراموش نکرده‌اند این بار پرسپولیس را به بازنشستگان تامین اجتماعی قالب کردید در حالی که حقوق آنها کفاف ۱۰ روز را هم نمی کند و شما بدهی دولت را به تأمین اجتماعی با تحمیل این تیم پرخرج و زیان آور بر معیشت بازنشستگان جبران می‌کنید فکر نمیکنید این بزرگترین فساد و ظلم است
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    13 0
    مبادا بشنوم ؟! عجب راهکار پیچیده و حساب شده ای !!!
  • NL ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    14 0
    اجاز نمیدهم رشوه و فساد....!!😁😁😁😁😁😁😁😁خود گویند و خود خندن!
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    5 0
    بدون شفافیت چطوری میخواهید رصد کنید
  • NL ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    9 0
    رشوه و فساد منتظر اجازه کسی نیست!
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 0
    ایران فقط باید مثل اون فیلم ترکیه ای (مدیر کل) درست بشه... وگرنه هیچ نظارتی جواب نمیده...
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      3 0
      سوریه ای بود
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    2 0
    باشه خیالت راحت اصلانمیزارن به گوش تو برسه
  • باقری VE ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 0
    آقا کجای کاری،کار از نفوذ گذشته،انقدر نفوذ کردن که از اونورش زده بیرون...
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 0
    دانشجویان تحصیلات تکمیلی تبدیل به برده های پژوهشی ایاتید شده اند و تا یوغ بندکی را به کردن نیندازند اجازه فارغ التحصیلی نمی گیرند. دنبال فسادهای سیستماتیک مانند اعضای هیات علمی، نظام پزشکی، خودرو سازی و ... باشید
  • DE ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 4
    مشکل اصلی هزار و یک رسانه ماهواره ای و اینترنتی ست که صبح تا شب اخبار دروغ و شایعه پخش میکنند و جنگ روانی راه انداخته اند و بهمین خاطر به بعضی از مردم تلقین شده که این حکومت یک حکومت غیرعادیست و باید با آن مخالفت کرد حتی اگر کار مثبت انجام دهد . نمونه این رفتار در همین صفحه هست ، با وجود زحمات شبانه روزی آقای رئیسی بازهم با ایشان مخالفت میکنند .
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    3 1
    آقای رئیس جمهور محترم این وزرای شما ناکارآمد و ضعیفند ایکاش چند وزیر قوی جایگزین آنها می کردید.
  • مهرداد سربندی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    4 1
    خدا بگم چکارتون کنه. خب ذلیل مرده ها رشوه می گیرید دیگه چه مرضیه که به ریسی اطلاع میدید.
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 3
    عزیزم رشوه را بانک ها می گیرند تا تسهیلات کلان بدون پرداخت اقساط بدهند،رشوه را گمرک می گیرد تا کالای قاچاق را رد کند رشوه را سازمان بنادر می گیرد ،رشوه را شهرداری ها می گیرد،رشوه را شرکت پالایش می گیرد تا سوخت قاچاق شود،کمربند را سفت ببند وجلوی آن را بگیر
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    3 0
    رشوه ...؟ جناب رییسی شنیدن کی بود مانند دیدن ... بیایید و ببینید چه خبره
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 1
    دولت و وزیر اقتصادش بورس را که شفاف ترین و سالم ترین بازار هر کشوری محسوب می شود ، به فساد کشیده است
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    2 1
    احسنت ولی دستان همراه چای دبش را هم رو کن
  • US ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    2 3
    دلیل اصلی فساد ، قوه قضاییه ضعیف است ، شما نمی توانید مفسدین را آزاد کنید و انتظار کاهش فساد داشته باشید نمونه هم الحمدلله فراوانه حسین فریدون اکبر طبری رضوی رستمی صفا
  • US ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    2 3
    هر کس با فکر خودشه آقای رئیس جمهور ، شما سالمی اما قوه قضائیه مشکل داره ، گمرک مشکل داره ، وزارت جهاد مشکل داره مردم حالشون خوب نیست اما مفسدین با این سیستم فشل همیشه سرحالن
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    3 0
    متاسفانه برای جلوگیری از رشوه و فساد اداری و غیر اداری کشور دیر شده است
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 0
    الآن که سییتم اداری پر از رشوه و فساد است و جنابعالی فرمودی ۱۰۰ مدیر را فقط در رابطه با فساد چای دبش برکنار کرده ای حالا بفرما سیستم اداری کدام کشور منظورت هست؟
  • کارشناس IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 0
    کدام مشکل مردم خوزستان تا به حال طی سفرهای مکرر حل شده است
  • US ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 0
    این چندمین بار است که می فرمایید: اجازه نمی دهم. اجازه نمی دهم.... آخه چجوری اجازه نمی دهید؟ دزدها و مفسدین که منتظر اجازه شما نیستند.
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 0
    ببینید تو رو قرآن گیر چه مسؤلین بی لیاقتی افتادیم ! طرف با اینکه سی و شیش سال مشغول قضاوت بوده توی باغ نیست و خبر نداره در مملکتش چی میگذره ؟!
  • رضا IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    نفوذکند؟
  • ایرانی US ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    اجازه رشوه به ادارات نمی دهی؟ بدبخت ادارات و کشور تا خرخره رفتن تو رشوه.
  • مهدی US ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    بله از برخورد شما و وزیر اقتصاد شما در مسئله چای دبش فهمیدیم. طرف حتی اسمش را هم نگفتید.
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    چه جوری اجازه نمیدی؟میشه توضیح بدی
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    2 0
    بسلامتی بابک زنجانی هم که داره آزاد میشه چای دبش هم که معلوم نشد چی به چی بود وکی به کی بود.
  • US ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    کره جنوبی پول ایران رو آزاد کرد و میلیاردها دلار صرف واردات چای فاسد و سرطان زا شد ، کاش پول مردم دست کره می ماند و به دست بی لیاقتها نمی رسید.
  • علی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    چای دبش
  • US ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 0
    تا مفسدین اعدام نشن و با اونها مثل طبری مهربانانه رفتار بشه فساد هست.
  • US ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    به قول نماینده مجلس، فساد چای دبش حیثیت نظام را به باد داد.
  • TR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 1
    احسنت به این میگن جذبه، به این میگن رئیس جمهور بادانش و مردمی، دکترجان یک دنیا سپاس که کشور را از منجلاب شیخ بنفش نجات دادید
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    1 0
    سری به برخی کارکنان گمرک آستارا بزنید که الان بدون ارث پدری و با حقوق کارمندی مولتی میلیاردر شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس