به گزارش مشرق، کانال تلگرامی الجزیره به فارسی با انتشار ویدئویی نوشت:

مجری الجزیره خطاب به معاون وزیردفاع اسبق ایالات متحده:

شما به کشتن هزاران نفر در غزه کمک کردید، چگونه در برابر خداوند پاسخگو خواهید بود؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • حسن IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    3 1
    اینها اگر خدارادرنظرداشتنداولا جنگ راشروع نمی کردند دوم این همه کودک وزن بی گناه رابه قتل نمی رسانند واین جماعت خودراقوم برتر جهان می دانند وبرای رسیدن به اهداف دنیایی خود ازهیچ کاری دریغ نمی ورزندوخوی وحشی گری وحیوانیت دارند وخداوند وعده داده که ظلم پایدارنمی ماند ووعده وانتقام خداوند حتمی است
  • رضا IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    3 0
    شیطان به بعضی انسانها تعظیم می کند
  • خان داداش IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    1 0
    اینها که خداشون پول و مقام و خوشگذرونی...
  • Puyamotlaq IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    2 1
    حسبنا و نعم الوکیل چگونه است که کشتن ۱۳۰۰۰ سیزده هزار کودک در نوار غزه من جمله هزاران نوزاد توسط تجهیزات و امکانات و نیرو های ارتش آمریکایی کشته شده‌اند و دولت و لابی صهیونیستی آن را به منافع ملی پیوند زده است . رژیم آپارتاید صهیونیستی در سرزمین فلسطین اشغالی و سیستم حکومتی ایلات متحده آمریکایی از ملت آمریکا می خواهد که منافع خود را به ریخته شدن بیش از ۳۰۰۰۰ سی هزار از ساکنان نوار غزه پیوند بزند . این رژیم جهانی نژادپرست صهیونیستی باید از هم پاشیده شده و ملت و سرزمین فلسطین و نوار غزه آزاد گردد. نصر من الله و فتح قریب مرگ بر صهیونیست مردم مردم فریب مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ.
  • Puyamotlaq IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 1
    اول اینکه دولت اسرائیل جعلی است. دوم اینکه اکثر کشته شده ها نظامیان مسلح در برابر حملات دفاعی از طرف حماس بوده است. سوم اینکه همه کشته ها غیر نظامی ثابت شده در منابع خبری از طرف خود نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی اسرائیل بوده است و به نظر من ناظر از بیرون نتانیاهو از وجود گروه های آزادی بخش فلسطینی برای سرکوب و کشتار مخالفان داخلی استفاده نموده است . چهارم تمامی بمباران های بر منازل مسکونی و بیمارستان و ... جنایات جنگی محسوب شده است که شخص آمریکایی در این ویدیو به آن رسما اعتراف نموده است . پنجم اینکه رژیم صهیونیستی اسیران فلسطینی را چرا آزاد نمی کند یک معامله متوازن بود قبل از حمله ارتش صهیونیستی به غزه آزاد کنید تا آزاد شوند کشتار نکنید تا مورد تعرض قرار نگیرید . ششم اینکه سرزمین فلسطین باید به ساکنان اصلی خود بازگردد و ملت فلسطین در مورد زندگی مسالمت‌آمیز با ساکنان غیر قانونی تصمیم گیری نمایند. و هفتم زمانی که به خواسته های به حق و قانونی حماس و جهاد اسلامی و دیگر گروه های مقاومت اسلامی فلسطین مورد اجابت قرار گیرد آرامش به سرزمین بر می گردد . هشتم تا زمانی که رژیم جعلی صهیونیستی نژادپرست منحل گردد مسلمانان و آزادگان جهان به مقاومت و مبارزه مقتدرانه ادامه می‌دهد. سلام و درود بر ارواح طیبه شهدای اسلام و جبهه حق و آزادگان جهان که مخابره کننده پیام آزادی غزه و فلسطین و فلسطینی است .
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    احتمالا بایدن با وقاحت میگه جواب خدا بامن
  • DE ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 2
    اصلا اونا خدارو قبول ندارن! کلیسای کاتولیک میگه برو هر جنایتی دلت میخواد بکن ، بعد بیا یک اعترافی بکن و یک مقدار پول تو کاسه گدایی ما بنداز ! کلیسا همه گناهات رو پاک میکنه. این رویه اوناست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس