ربیعی: تمام اتفاقات بد برای ما افتاد/ سریع آماده بازی بعد می‌شویم

سرمربی ذوب‌آهن درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: پس از اخراج یک بازیکنمان سعی کردیم به حریف کمتر فرصت بدهیم اما امروز تمام اتفاقات بد برای ما افتاد.

به گزارش مشرق، محمد ربیعی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از مسابقه ذوب آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر افزود: پنالتی در نیمه اول اولین اتفاق بد برای ذوب آهن بود و در نیمه دوم در حمله خود اخراجی دادیم.

وی ادامه داد: یکی از بازی های خوب لیگ ما بود اما تیم حریف بسیار پرمهره است، بهرحال باید خود را جمع و جور کنیم و برای بازی های بعدی آماده شویم.

سرمربی ذوب آهن با عذرخواهی از هواداران تصریح کرد: بضاعت ما همین است و تیمی که در نیم فصل پنجم بوده باید تقویت شود با این حال از مردم پوزش می خواهم.

ربیعی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم برنامه دیگری داشتیم اما بدشانسی آوردیم، سه بازی اخیر برابر پرسپولیس که یکی در مس رفسنجان بودم همین حالت برای من پیش آمد و شکست خوردیم و امیدوارم شانس به ما هم رو کند.

وی درباره ادعای پرسپولیس ها مبنی بر وجود نوشته هایی حاوی دعا و جادو در رختکن این تیم گفت: تمام نهادهای نظارتی راستی آزمایی کنند و در صورت صحت، اشد مجازات را داشته باشند و در غیر این صورت اعاده حیثیت شود، از بازی گذشته تاکنون به ورزشگاه فولادشهر نیامده بودیم بنابراین هر نوع ادعایی را نمی پذیریم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس