کد خبر 1579177
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
سرنوشت عجیب آقای گل‌های پرسپولیس؛ کپی‌برداری زاهدی از لوکادیا

مهاجم گلزن پرسپولیس بعد از نیم فصل حضور در این تیم خیلی زود از جمع قرمزها جدا شد.

به گزارش مشرق، شهاب زاهدی در تابستان سال جاری بعد از کش و قوس‌های فراوان با قراردادی قرضی به تیم سابق خود یعنی پرسپولیس پیوست تا بعد از ۶ سال دوباره پیراهن این تیم را بر تن کند. این بازیکن در حرکتی عجیب و غیرمنتظره تنها بعد از گذشت نیم فصل حضور در تیم محبوبش روز گذشته به صورت توافقی قرارداد خود را با قرمزها فسخ کرد تا راهی لیگ ژاپن در شرق آسیا شود.

عملکرد زاهدی در ابتدای فصل با انتقادات زیادی مواجه شد. او به عنوان تنها مهاجم هدف سرخ‌پوشان در امر گلزنی ناکام بود و همین موضوع باعث شد تا این بازیکن در آغاز راه با چالش جدی روبه‌رو شود. اما بعد از گذشت چند هفته سرانجام این بازیکن توانست برای سرخ‌پوشان در دیدار با گل‌گهر سیرجان گلزنی کند تا این آغاز بر گلزنی‌های این مهاجم برای پرسپولیس باشد.

اگرچه پرسپولیس در این فصل نتوانسته بود مانند دوره‌های گذشته لیگ برتر در گلزنی موفق ظاهر شود، اما زاهدی با ۶ گل زده برترین گلزن قرمزها در این فصل بود و حالا با جدایی وی شاید این تیم با چالش جدی در امر گلزنی مواجه شود.

این در شرایطی‌ست که فصل گذشته نیز چنین اتفاقی برای پرسپولیسی‌ها رخ داد. یورگن لوکادیا ستاره هلندی که در ابتدایی لیگ بیست و دوم با یک انتقال پر سروصدا به جمع قرمزها پیوست. این مهاجم که با ۶ گل زده در صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر قرار داشت به یکباره و بدون هیچ دلیل مشخصی ایران را ترک کرد و دیگر بازنگشت تا جدایی زود و غیر منتظره‌ای با سرخ‌ها داشته باشد. حالا زاهدی نیز با همین تعداد گل در لیگ برتر خیلی زود از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد تا یاد و خاطره مهاجم گلزن و هلندی قرمزها را بعد از یک فصل تکرار کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس