هفته ناامید کننده لژیونرهای ایرانی/ درخشش بازیکن مغضوب قلعه‌نویی

لژیونرهای ایرانی بعد از جام ملت‌های آسیا نتوانستند عملکرد قابل قبولی در تیم های باشگاهی خود به نمایش بگذارند و تنها احمد نوراللهی که مورد غصب سرمربی تیم ملی قرار گرفت در تیم خود درخشید.

به گزارش مشرق، با پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و حذف تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌هاَ، لژیونرهای ملی پوش به تیم‌های باشگاهی خود بازگشتند تا رقابت‌های باشگاهی را از سر بگیرند.

مهدی طارمی

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال پرتغال شامگاه دوشنبه تیم پورتو میهمان اروکا بود که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود اروکا به پایان رسید.

مهدی طارمی لژیونر ایرانی پورتو که پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به تیمش بازگشته است در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۶۷ وارد زمین شد و آمار عجیبی از خود به نمایش گذاشت.

طارمی با احتساب وقت‌های اضافی در این دیدار مجموعاً ۳۱ دقیقه در زمین حضور داشت و در این مدت تنها ۳ لمس توپ داشت که یکی از این لمس توپ‌ها شروع مجدد از روی پرتاب اوت بود. همه این لمس توپ‌ها هم در خارج از محوطه جریمه حریف رقم خورد.

«GoalPoint» اعلام کرده است که طارمی در این فصل تنها در ۱۰ درصد شوت‌ها تیم پورتو به سمت دروازه حریف نقش مؤثری ایفا کرده است و در بین ۱۶۳ مهاجمی که در ۶ لیگ پرتغال، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، انگلیس و آلمان حضور دارند و حداقل ۹۰۰ دقیقه در این فصل به میدان رفته‌اند هیچ بازیکنی آماری ضعیف‌تر از این ثبت نکرده است. این در حالی است که در فصل گذشته این آمار برای طارمی ۲۲ درصد بود.

هفته ناامید کننده لژیونرهای ایرانی/ درخشش بازیکن مغضوب قلعه‌نویی

علی علیپور

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال پرتغال شامگاه سه شنبه تیم «ژیل ویسنته» میزبان «ویزلا» بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر «ویزلا» به پایان رسید.

تک گل این دیدار را «ساموئل اسنده» در دقیقه ۱۳ به ثمر رساند. علی علیپور لژیونر ایرانی تیم «ژیل ویسنته» در این دیدار بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۴۶ وارد زمین شد اما نتوانست کاری از پیش ببرد.

مهدی قایدی

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امارات تیم «الاتحاد کلبا» با هدایت فرهاد مجیدی میزبان «خور فکان» بود که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید. مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد کلبا در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد و در دقیقه ۸۲ با کارت زرد داور جریمه شد.

مهدی قایدی در پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به عنوان تنها بازیکن تیم ملی ایران در تیم منتخب این رقابت‌ها از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت.

احمد نورالله‌ی

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امارات تیم «الوحده» میزبان «شارجه» بود که این دیدار در پایان با تساوی یک به یک به پایان رسید.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی «الوحده» در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد. وی موفق شد با گلزنی در دقیقه ۳۱ تیمش را پیش بیندازد اما «تاگلیابو» در دقیقه ۶۳ بازی را به تساوی کشاند.

نورالله‌ی که جایی در تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نداشت تنها لژیونر ایرانی بود که توانست عملکرد قابل قبولی در هفته اخیر از خود به نمایش بگذارد.

هفته ناامید کننده لژیونرهای ایرانی/ درخشش بازیکن مغضوب قلعه‌نویی

علیرضا جهانبخش

در دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا، تیم‌های فاینورد و آاس رم در روتردام به مصاف هم رفتند. علیرضا جهانبخش لژیونر ایرانی تیم فاینورد در این دیدار کار را از روی نیمکت دنبال کرد و فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد.

علی کریمی

در هفته بیست و پنجم سوپرلیگ ترکیه، تیم فوتبال «کایسری اسپور» میزبان «بشیکتاش» بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

علی کریمی لژیونر ایرانی کایسری اسپور در این دیدار بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و از دقیقه ۶۳ وارد زمین شد. در دقیقه ۹۰+۲ تیم «کایسری» صاحب یک ضربه کرنر شد و علی کریمی فرصت داشت تا از روی این ضربه کرنر دروازه بشیکتاش را باز کند اما ضربه سر او از روی دروازه حریف به بیرون رفت.

سردار آزمون

تیم فوتبال «رم» ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه پنج شنبه به مصاف «فاینورد» هلند رفت. در این دیدار که با تساوی یک به یک همراه بود سردار آزمون فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد و کار را ز روی نیمکت این تیم دنبال کرد.

هفته ناامید کننده لژیونرهای ایرانی/ درخشش بازیکن مغضوب قلعه‌نویی

سامان قدوس

تیم فوتبال برنتفورد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس مقابل تیم رده دهمی ولورهمپتون قرار گرفت که سامان قدوس در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز کرد و و فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد.

الهیار صیادمنش

الهیار صیادمنش که در تیم فوتبال «هال سیتی» در چمپیونشیپ انگلیس حضور داشت رسماً به تیم فوتبال «وسترلو» در لیگ برتر بلژیک پیوست. این تیم بلژیکی، با انتشار خبر انتقال صیادمنش ورود او را خوش آمد گفت.

اللهیار صیادمنش که هفته گذشته نخستین بازی خود را پس از پیوستن به وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک انجام داد و حضور تعویضی از ابتدای نیمه دوم مقابل لوون به میدان رفت، در دیدار برابر رویال یونیون به جمع ۱۱ نفر اصلی رسیده است.

احسان حاج صفی

در جریان هفته بیست و دوم سوپرلیگ فوتبال یونان، تیم فوتبال آ ا ک آتن به مصاف تیم پائوک رفت که این رقابت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آاک آتن پس از جدایی میلاد محمدی تنها احسان حاج‌صفی را به عنوان بازیکن ایرانی در اختیار دارد که ملی پوش فوتبال ایران با نظر سرمربی تیم در لیست این دیدار قرار نگرفت.

هفته ناامید کننده لژیونرهای ایرانی/ درخشش بازیکن مغضوب قلعه‌نویی

میلاد محمدی

میلاد محمدی لژیونر ملی‌پوش ایران پس از جام ملت‌های آسیا به صورت رسمی به «آدانا دمیراسپور» ترکیه پیوست و در تمرینات تیمش حضور پیدا کرد. محمدی که از سال ۲۰۲۲ در تیم آاک آتن یونان حضور داشت و با این تیم در فصل گذشته قهرمانی سوپرلیگ و جام حذفی یونان شده بود در نهایت با اعلام باشگاه یونانی از این تیم جدا شد.

قرارداد محمدی با «آدانا دمیراسپور» ترکیه ۲ و نیم ساله بسته شده است.

کریم انصاری فرد

این لژیونر ایرانی در فصل نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گرفت تیم اومانیا قبرس را ترک کند و به تیم «آرس سالونیک» در کشور یونان بپیوندد.

صادق محرمی

صادق محرمی که در جریان دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات در جام ملت‌های ۲۰۲۳ دچار پارگی رباط صلیبی شد، زانوی خود را جراحی کرد تا دوران نقاحت خود را طی کند. هنوز به طور دقیق مشخص نیست محرمی از چه زمانی می‌تواند به میادین باز گردد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    1 0
    طارمی حقشه کسی که به خاطر منافع شخصی به ملتش خیانت کنه همین میشه عاقبتش عمداً و از ترس این که مصدوم نشه جلو قطر با جون و دل بازی نکرد
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    بهتر بود تیتر میزدند: لژیونرهای نا امید کنندهٔ هفته !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس