کد خبر 1574751
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
امیرابراهیم رسولی

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف به سرلیستی قالیباف فهرست ارائه می‌کند و وی تنها سرلیست این شورا است.

به گزارش مشرق، امیر ابراهیم رسولی درباره قطعی شدن سرلیستی قالیباف برای شورای ائتلاف گفت: همانطور که پیشتر اعلام شده بود، آقای قالیباف سرلیست شورای ائتلاف است و ما فقط همین یک لیست را داریم. در واقع شورای ائتلاف فقط به سرلیستی قالیباف فهرست ارائه می‌کند.

وی درباره فرایند نامزدها در پیوستن به لیست نهایی، به ثبت نام ۱۴۰۰ نفر از داوطلبان در سامانه شورای ائتلاف اشاره کرد و گفت: امروز روز آخر مصاحبه ثبت‌نامی‌ها در پیوستن به فهرست شورای ائتلاف است که پس از بررسی و بر اساس بالاترین نمرات، منتخبان وارد مرحله بعدی می‌شوند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره اینکه آیا شورای ائتلاف با شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی یا حتی پایداری‌ها رایزنی‌های داشته است؟ گفت: ما از همه افراد دعوت کردیم تا در فرایند انتخاب و برای حضور در لیست های این شورا شرکت کنند. در واقع همه کسانی که به مبانی انقلاب و نظام پایبند هستند ـ از جریان‌های مختلف ـ در فرایند شورای ائتلاف شرکت کردند و اسامی آنها هم محفوظ است.

رسولی تاکید کرد: قرار است از بین ۱۴۰۰ نفر، ۳۰۰ نفر از ثبت نامی‌ها در مصاحبه شورای ائتلاف با بالاترین نمرات وارد مرحله انتخاب شوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس