کد خبر 1572600
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
یاشاردوغو دومین اعزام قاسم‌پور در ۹۷ کیلوگرم

کامران قاسم‌پور در جام یاشاردوغو در وزن ۹۷ کیلو روی تشک خواهد رفت.

به گزارش مشرق، در ادامه حضور آزادکاران در تورنمنت‌های بین‌المللی در ادامه چرخه انتخابی و انتخاب بهترین کشتی‌گیران جهت اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک و بازی‌های پاریس، قرار است چند کشتی‌گیر به جام یاشاردوغو ترکیه اعزام شوند.

این رویداد بین‌المللی اواسط اسفندماه برگزار خواهد شد که تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان در آن شرکت می‌کند.

یکی از کشتی‌گیران اعزامی به جام یاشاردوغو، کامران قاسم‌پور است که دوباره در وزن ۹۷ کیلوگرم وارد رقابت خواهد شد. قاسم‌پور بعد از ۲ مدال طلای جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم، تصمیم به تغییر وزن گرفت که توانست در اولین رویداد برون‌مرزی در زاگرب مدال برنز را کسب کند. وی در نیمه‌نهایی مقابل کایل اسنایدر قهرمان جهان شکست خورد و به فینال نرسید.

قاسم‌پور همچنان در وزن ۹۷ کیلوگرم به اردوهای ملی دعوت می‌شود و قرار است در جام یاشاردوغو هم در همین وزن مبارزه کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    1 0
    قابل توجه کادر فنی کشتی تیم ملی ایران : در مسابقات گزینشی پیش رو اگر خواستیم نفراتی را اعزام کنیم به خصوص مسابقاتی که در خارج اسیا برگزار میشود حواسمان جمع باشد که رژیم اشغالگر با کشتی گیران اجاره ائی روس تبار هم در بعضی از اوزان مثلا 86 کیلو به دنبال ظاهرا گرفتن سهمیه است ولی درباطن قصد حذف و محروم کردن کشتی گیر ما را دارد. پس هرچه زودتر بایستی در سه وزن باقیمانده یعنی اوزان 57 و 74 و 97 در تورنمنت قرقیزستان اسیا کسب سهمیه کنیم. این نسخه را امریکا و روسیه و فدراسیون جهانی کشتی برای دور کردن ایران از مدال طلا پیچیده اند!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس