کد خبر 1571377
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
قلعه‌نویی: بعضی از بازیکنان تیم ملی را تحت فشار گذاشتند و این رفتارها نباید تکرار شود!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من فکر می‌کنم این یکی از بهترین بازی‌های ما در این رقابت‌ها، قبل از اینکه گل را دریافت کنیم بود.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری دشوار مقابل تیم ملی سوریه در ضربات پنالتی از مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اول از همه خداروشکر می‌کنم که موفق شدیم به مرحله بعدی صعود کنیم، از بازیکنان تیم ملی هم نهایت تشکر را دارم که با یک نفر کمتر نظم بسیار خوبی در زمین داشتند و بیش از اندازه دوندگی داشتند.

وی افزود: ما باید این دیدار را با اختلاف چهار، پنج گل به پایان می‌رساندیم. من فکر می‌کنم این یکی از بهترین بازی‌های ما در این رقابت‌ها، قبل از اینکه گل را دریافت کنیم بود. متاسفانه بعضی از بازیکنان به طوری بازی کردند که به تیم ملی فشار آمد. این نگاه بالا به پایین و بعضی از رفتارهای ناشایست تعدادی از بازیکنان باید در تیم ما حل شود و باید فکری در رابطه با این رفتار قبل از بازی بعدی تیم ملی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    5 0
    برو بنده خدا اگه تیم یکی از بهترین تیم‌های تاریخ ایران نبود همین سوریه ۳ تا می‌زد بهمون. برو خدا رو شکر کن که تیم رو کیروش استعدادیابی کرد و نصف تیم بازیکن‌های همون نسل هستند.
    • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      0 0
      جهانبخشی که پاس نمیده بعد هم میره عذر خواهی از هم تیمی به چه درد میخوره
    • ایرانی با غیرت IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      0 1
      حرف بی حساب و کتاب نزنید . کارلوس کیروش در دو بازی مقدماتی جام جهانی 2018 بیشتر از مساوی 0-0 و 2-2 نتوانست در مقابل سوریه به دست اورد. در استادیوم ازادی در زمان کیروش ما به زور با این سوریه که ضعیف تر از این تیم سازمان یافته اش بود 2-2 کردیم. چرا به دنبال تحفیر تیم ملی کشور هستید؟ مقصر اصلی بازی بد دیشب پرسپولیسی های تیم بودند . شبیه سازی مسخره و احمقانه طارمی و پنالتی که بیرانوند داد و کارت زرد گرفت!
  • مهشید IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    عربها در حال حذف شدن هستند. ژاپن راحت تر از سوریه است.
  • DE ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    از تیم ملی سالمندان بیشتر از این انتظار نیست عوض فحاشی به بازیکن ها و انتقاد از آنها بهتره تاکتیک یاد بدی و بازیکن های جوان رو دعوت کنی فرض کنیم که قهرمان آسیا هم شدید خب این بازیکن ها پا به سن گذاشته دیگه نمیتونن برای دوره بعدی جام جهانی و جام ملتهای آسیا حضور داشته باشند شما هم که جوان گرایی نکردید چه فایده ای داره این بازیکن ها موقع جوانی شأن نتونستند قهرمانی آسیا رو به دست بیاورند الان که پا به سن گذاشتن چی از دست شان بر میاد
  • حسين DE ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    يك مربى صرفنظر از اينكه بايد دانش و فن مديريت داشته باشه حتمًا بايد داراى كاريزما هم باشه،تيمهاى ملى در همه رشته ها جاى نخبه گان و شايستگانه از جمله اخلاق و روحيه ورزشكارى و غيرت و حميت ملى، لباس تيم ملى لباس مقدسيه و تنها شايسته نخبه گان و برگزيدگانه و اگر كسى در اين لباس از دستورات مربى سرپيچى كرد بايد بلافاصله او را اخراج كرد تا هم خودش و هم سايرين بدانند كه در كسوت ورزشكار تيم ملى مسئوليت سنگنيى بر عهده دارند.
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    خودش انتخاب کرده خودش انتقاد می کند. حسین نژاد بازیکن سپاهان چرا خط زد.
  • میثم IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    قلعه نوعی فقط نقش مترسک داره توی تیم ملی . فقط روی نیمکت نشسته که حضور داشته باشه
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    چرا به قائدی پاس نمیدادند؟؟ اگه به او پاس داده بودند گل میزد
  • وحید IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    این تیم اسکوچیچ است و پرسپولیسی ها ستاره واقعی ایران هستند.
  • سهیلا IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    مرد میهن ابادی حرص نخور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس