تساوی یوونتوس مقابل امپولی پس از ۱۶ سال؛ تکل میلیک بر روی آرزوهای بانوی پیر

تیم فوتبال یوونتوس از هفته بیست‌دوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا پس از ۱۶ سال با تساوی یک بر یک مقابل امپولی متوقف شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های یوونتوس و امپولی از هفته بیست‌دوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آلیانز با قضاوت لیویو ماریانلی برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازی با یک شوک بزرگ در دقیقه ۱۸ برای یوونتوس آغاز شد جایی که آرکادیوش میلیک به دلیل تکل خشن توسط کمک داور ویدیویی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی آغاز شد تا بانوی پیر بیشتر از ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره این دیدار را ادامه دهد.

تساوی یوونتوس مقابل امپولی پس از ۱۶ سال؛ تکل میلیک بر روی آرزوهای بانوی پیر

سرانجام یوونتوس موفق شد در دقیقه ۵۱ گل اول را به ثمر برساند. دوشان ولاهوویچ موفق در شلوغی محوطه جریمه امپولی دروازه این تیم را باز کند. اما این پایان کار نبود و تیم میهمان توانست در دقیقه ۷۱ روی شوت زمینی و غافلگیرکننده توماسو بالدانزی از پشت محوطه گل تساوی را وارد دروازه بیانکونری کند.

از آخرین تساوی یوونتوس و امپولی در سری آ، ۱۶ سال می‌گذشت، یووه طی این مدت ۱۱ بار امپولی را شکست داده بود و آنها هم دو بار مقابل بیانکونری پیروز شده بودند.

با این نتیجه یوونتوس با ۵۳ امتیاز و ۲ بازی بیشتر نسبت به اینتر ۵۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و در مقابل امپولی با ۱۷ امتیاز در رتبه نوزدهم ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس