دولت روحانی برای حقوق نجومی نور چشمی‌ها، بودجه ۱۴۰۰ را ۱۱۰ درصد افزایش داد

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: افزایش ۱۶۰ درصدی حقوق نورچشمی‌ها در ماه های پایانی دولت قبل مصداق بارز بی عدالتی بود که بودجه عمومی را در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۱۰ درصد افزایش داد.

به گزارش مشرق، مجتبی یوسفی با اشاره به اظهارات اخیر حسن روحانی در باره مشکلات مردم گفت: واقعیت این است که مشکلات اقتصادی امروز کشور ریشه در عدم توجه به سرمایه گذاری در زیرساخت‌ها و پیشران‌های اقتصادی در دولت قبل دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در حالی که رشد اقتصادی ۶ درصد در قانون برنامه ششم توسعه هدف‌گذاری شده بود، رشد اقتصادی در دولت آقای روحانی صفر درصد بود و این مسأله ای بود که اقتصاددان هایی که به لحاظ فکری به دولت آقای روحانی نزدیک بودند به آن اعتراف داشتند.

دولت قبل با ارز ترجیحی دسته بیل وارد می‌کرد

وی افزود: ارز ترجیحی در دولت روحانی به جای اینکه برای سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت‌ها به کار گرفته شود، برای خرید دسته بیل و غذای گربه هزینه شد. سؤال اینجا است که خرید کدام یک از این کالاها مورد نیاز جامعه ما بوده و هست؟

یوسفی خاطرنشان کرد: در قانون برنامه ششم توسعه تصریح شده بود که در طول سالهای اجرای برنامه ۲۵ هزار مگاوات به تولید برق کشور اضافه شود که در تمام سالهای اجرای برنامه تنها ۱۳ هزار مگاوات آن محقق شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مهمترین زیرساخت برای توسعه صنعت، برق است و عدم اجرای قانون افزایش تولید برق توسط دولت قبل موجب شد تا امروز شاهد قطع برق صنایع و همچنین عدم امکان صدور مجوز تولید به خاطر عدم تأمین برق مورد نیاز باشیم.

دولت روحانی، بودجه ۱۴۰۰ را ۱۱۰ درصد افزایش داد

وی افزود: در بودجه سال‌های مختلف شاهد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی بودجه عمومی کشور بودیم اما در سال پایانی دولت روحانی و در بودجه سال ۱۴۰۰ بودجه عمومی کشور ۱۱۰ درصد افزایش یافت و این یعنی خلق نقدینگی و ایجاد تورم در کشور.

افزایش ۱۶۰ درصدی حقوق نورچشمی‌ها در دولت روحانی

یوسفی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائل در دولت آقای روحانی بی عدالتی در پرداختها بود به گونه ای که در یک مورد حقوق و دستمزد نورچشمی ها در ماه های پایانی کار دولت ۱۶۰ درصد افزایش یافت. این افزایش حقوق نه برای معلمان و دیگر کارکنان وزارتخانه های مختلف بلکه فقط برای عده ای خاص اعمال شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: ما در دهه ۹۰ یک دهه طلایی را برای سرمایه گذاری در بخشهای مختلف از دست دادیم و همین مسأله باعث شد تا امروز هم با مشکلات مختلفی در حوزه های مختلف مواجه باشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    7 1
    ملت به ان نمیگوید افزایش حقوق ملت میگوید دزدی از جیب ملت
    • تک سوتر DE ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      0 0
      دقیقا. جای دزد هم پشت میله زندان هست نه پشت تریبون نامزد نمایندگی مجلس
  • علی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    3 1
    لعنت خدا بر هرکسی که در جایگاه یک مسئول نظام، تصمیمات جناحی و خطی و فامیلی گرفته و میگیره هزاران بار لعنت. اینجور افراد پست‌ و نجسند. البته اینکار از افراد باتقوا و اصیل بعیده مگر نفوذی‌ها...!
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    3 1
    دهه 90 خسارت‌ بارترین دهه ایران بود. حتی از زمان شاه! مستنداً به حدیث وارده از مولا علی علیه‌السلام هر کس از خطاکاران و خلافکاران حمایت کند جزو همانها محسوب و در گناهشان شریک است
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    4 1
    روحانی کِی محاکمه میشه؟
  • CH ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    4 2
    چرا مجلس انقلابی و شورای نگهبان آن را تایید کردند؟ وظیفه شورای نگهبان و مجلس است به فکر مردم و مملکت باشند. تا کی با تخریب می خواهید کوتاهی دولت کنونی را توجیه کنید ؟
  • ناشناس IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    4 1
    این حسنک ریش بنفش دارای تابعیت انگلیس هم است به احتمال زیاد مامور سرویس جاسوسی انگلیس هم است شورای نگهبان چطوری اجازه دادند این فرد نامزد ریاست جمهوری شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس