لیست دوم پنج بازیکن دارد؛ اوساسونا، رانت نکونام برای اغوای ستاره گل‌گهر

سرمربی تیم فوتبال استقلال فهرست دوم خود را به باشگاه ارائه کرد؛ فهرستی که نام پنج بازیکن در آن به چشم می‌خورد و شاید بازیکن اسپانیایی گل‌گهر راضی به حضور در تهران شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال با هدایت جواد نکونام توانست با کسب ۳۲ امتیاز عنوان قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کند.

نکونام پس از پایان نیم فصل اول فهرست بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار باشگاه قرار داد؛ فهرستی که پر از ستاره‌های مطرح و گرانقیمت فوتبال ایران همچون علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، محمد محبی، سعید عزت‌الهی، فرشاد احمدزاده و علی کریمی بود.

قابل پیش‌بینی بود که فهرست اولیه نکونام به بن‌بست بخورد. بازیکنان مطرحی که برای جذب آنها باشگاه استقلال باید دست به جیب می‌شد و از سقف بودجه تعیین‌شده عبور می‌کرد.

پس از منتفی شدن جذب ستاره‌های فهرست اول، نکونام در حالی که زمان زیادی به شروع تمرینات استقلال باقی نمانده، فهرست دوم خود را در اختیار باشگاه قرارداده است.

اخبار دریافتی حکایت از این دارد که در فهرست نکونام پنج بازیکن حضور دارند. محمد دانشگر، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، روبرتو تورس و امید نورافکن.

باشگاه استقلال چند روز پیش نامه‌ای را به صورت رسمی به باشگاه سپاهان ارسال کرد و خواهان جذب دانشگر، احمدزاده و نورافکن شد و باشگاه سپاهان در پاسخ به این پیشنهاد اعلام کرد که با توجه به اینکه برای نیم فصل دوم لیگ برتر به همه نفرات خود نیاز مبرم دارد، اجازه جدایی به هیچ بازیکنی نخواهد کرد.

البته با توجه به اینکه شکاری با تاخیر به فهرست استقلال اضافه شده است، آبی‌ها درخواست دوباره‌ای را به سپاهان ارسال کردند. هرچند بعید به نظر می‌رسد که ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان اجازه خروج او را صادر کند.

همچنین در فهرست نکونام چهره آشنایی دیده می‌شود روبرتو تورس؛ بازیکنی که از رده سنی جوانان در تیم اوساسونا حضور داشت و ۱۸ سال برای این باشگاه به میدان رفت و همبازی نکونام در دوران حضور سرمربی استقلال در اوساسونا بود. شاید نکونام بتواند با استفاده از این رابطه تورس را متقاعد به ترک گل‌گهر کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AU ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    0 0
    این لیست هم بعیدست که جذب شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس