به گزارش مشرق، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، در توئیتی نوشت:

با قبول همه ی کاستی ها ، محدودیت ها و گرفتاری های مردم هیچ راه حلی جز صندوق رای نیست. رهبر انقلاب امروز گفتند: "هر کس مخاطبی دارد باید حضور مردم در صحنه را ترویج کند. ایجاد دو قطبی در جامعه از اهداف دشمن است."

اشاره ضرغامی به سخنان رهبر انقلاب در مورد انتخابات

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    1 0
    به قربان رهبر عزيز ملت بالنده و سرافراز ايران اسلامي ...آقاي ضرغامي كشور مان با همه كمبودهاي تحميل شده از طرف استكبار امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا از دولتي سر انقلاب اسلامي وضعيت بسيار بهتري از بســــــــــــــــــــــــــــــــــــــياري از كشور هاي به ظاهر پيشرفته اما سرمايه داري دنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــيا دارد.لذا شما مسئولين نگذاريد كشور به شيوه هاي تبعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــيض آميز سرمايه داري مبتلا شود.همين!
  • سلیمانی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    41 0
    "در فیلم روز واقعه ، یک سکانسی هست که کاراکتر اصلی فیلم که مسیحی هست در پایان فیلم میگه «تمام حجت مسلمانی من حسین است». حالا جناب ضرغامی که به غضنفر دولت تبدیل شده با عملکردش در فتنه کشف حجاب و موضع گیری های شاذش در حمایت از کاشفان حجاب، و عدم برخورد رئیس جمهور با این ملعون و انفعال کامل دولت در برخورد با ولنگاری گسترده ، به جایی رسیدیم که باید بگیم تمام حجت رای ندادن دوباره ما به جناب رئیسی که برای رای آوریش خودمان را کشتیم همین هست که بگیم : تمام حجت رای ندادن دوباره ما به رئیسی ، ضرغامیست. آقای رئیسی انشاالله که در پل صراط جوابگوی شهیدان در مورد این همه انفعال خواهی بود ."

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس