کد خبر 1562614
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

به گزارش مشرق، مصطفی علیجان‌زاده، فعال رسانه، در ایتا نوشت:

ردپای کارفرما

جنایت تروریستی در گلزار شهدای #کرمان یک‌ اقدام جنایتکارانه و بزدلانه بود،چرا که انفجار در میان مردم عادی، زن و کودکان بیگناه هنر نیست.

با وجود اینکه داعش مسئولیت این حرکت شوم را پذیرفته پرواضح است که کارفرمای قطعی این جنایت آمریکاست،زیرا تمامی گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب توسط آمریکا به وجود آمده،پشتیبانی شده و پروژه انجام می‌دهند.

شکستهای پیاپی جبهه‌ی استکبار از جمهوری اسلامی و محور مقاومت،که آخرین مورد آن شکست نظامی،اطلاعاتی و رسانه‌ای در جنگ ۳ ماهه‌ی فلسطین می‌باشد،آنان را دچار سرخوردگی و استیصال کرده،لذا با چنین عملیات‌های تروریستی کور،در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم می‌خواهند انتقام بگیرند.

حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از ستون‌های اصلی که نقشه‌های استکبار را نقش برآب کرده،ناجوانمردانه ترور می‌شود،ولی دشمن در این ۴ سال متوجه شد که شهید سلیمانی از سلیمانی،قوی‌تر،کارآمدتر و الهام‌بخش‌تر است،لذا به همین علت، این زمان و مکان برای انجام ترور انتخاب می‌شود.

هدف این جنایت،ایجاد ترس و ناامیدی در مردم و خسته کردن و جداکردن آنان از انقلاب اسلامی در امتداد جنگ ترکیبی دشمن است،ولی قطعاً این خون‌های به ناحق ریخته شده،جوشش عظیمی را در کشور و منطقه علیه استکبار ایجاد خواهد کرد و بنا به دستور فرمانده کل قوا،دستهای آلوده و مغزهای مفسد از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و پاسخ سختی دریافت خواهند کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    15 0
    به لطف معاندین کور دل مردم ایران مراس حاج قاسم ترند جهانی شد .
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    7 0
    هر روزمان عاشوراست . از کرمان و بغداد لبنان و غزه و یمن همه جا کربلاست حسینیان . بسم الله
  • محمد رضا IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    7 1
    آش داغ خوب است وقتی سرد شد بدرد نمی خورد انتقام باید فوری اشد وقتی که چند ماه گذشت دیگر نمیشود انتقامگرفت وانتقام محکومیت مجامع بی خاصیت جهانی را بدنبال دارد واین به نفع اسرائیل غاصب وکودکگش است .
  • محمد IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    12 2
    قبلا به شما گفته بودند که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی خطرناکتر است، یکروز یکنفر بنام سردار سلیمانی را شهید کردید و حالا ناچار 84 نفر تا نام ایشان را کمرنگ کنید ولی پررنگتر شد، تا کجا میخواهید ادامه دهید؟ آیا میتوانید یک ملت را از بین ببرید؟ ادامه این کینه توزی تنها سردار سلیمانی را تکثیر خواهد کرد و 80 میلیون سردار سلیمانی خواهید داشت. تازه از باقی محور مقاومت صرفنظر کردم
  • زهرا IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 0
    چقدر کیف میکنم وقتی اینها از مرده یک نفر مثل موش میترسند و اسمش میشنوند خودشون خیس میکنن حتی اگر سالها پیش خودشون شهیدش کرده باشند. وااااای من اومدم شهید سلیمانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس