حملات موشکی صهیونیست‌ها به جنوب لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، به چند نقطه در جنوب لبنان حمله موشکی انجام داد.

به گزارش مشرق، منابع محلی بامداد سه‌شنبه از حملات چندباره هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر می‌دهند.

شبکه «المنار» گزارش داد که حومه «الناقوره» در جنوب لبنان طی یک ساعت اخیر ۴ مرتبه هدف حملات پهپادی اشغالگران قرار گرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مناطق اطراف شهرک‌های «رامیه» و «علما الشعب» در جنوب لبنان را با چند موشک هدف قرار داد.

پیش از این نیز «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله با اشاره به اینکه دست صهیونیست‌ها در برابر نیروهای مقاومت خالی است، تأکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان قصد دارد همچنان در وضعیت جنگی با اشغالگران باقی بماند.

حزب الله لبنان هر روز پس از طوفان الاقصی، در حمایت از ملت فلسطین، شهرک‌های صهیونیست‌نشین و مقرهای نظامیان صهیونیست را هدف حملات خمپاره‌ای، موشکی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

با حملاتی که حزب الله و مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین انجام می‌دهند، بخش اعظمی از شهرک‌های واقع در شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده است؛ البته مسئولان تل‌آویو بارها مدعی شده‌اند که شرایط برای بازگشت صهیونیست‌ها در حال فراهم شدن است.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید حملات حزب‌الله، در مجاورت مناطق مرزی لبنان یک بالن جاسوسی مستقر کرد.

این اقدام پس از تشدید حملات مقاومت اسلامی لبنان به مقرها و پایگاه‌های ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

حزب‌الله لبنان طی روزهای گذشته با انتشار تصاویری متعدد از حملات خود در چندین بیانیه اعلام کرده است که تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در مرزها منهدم کرده است.

حملات موشکی صهیونیست‌ها به جنوب لبنان

حملات موشکی صهیونیست‌ها به جنوب لبنان

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس