دستگیری بیش از هزار خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در پایتخت

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت:­یک هزار و ۱۸۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در اجرای طرح امنیت محله محور در شوش، مولوی و هرندی در ۱۰ روز گذشته دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی، شوش، مولوی و هرندی پایتخت به اجرا درآمد.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در خلال اجرای این طرح طی ۱۰ روز گذشته موفق به دستگیری یک هزار و ۱۸۰ خرده فروش و توزیع کننده در تهران شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از متهمان ۶۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شده است، گفت: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری‌های پلیس پیشگیری در اجرای این طرح موفق به جمع‌آوری یک هزار و ۷۰۰ معتاد متجاهر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان اظهار داشت: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 0
    هیچ امیدی به قوه قضائیه نداشته باشید
  • سعید IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    موادمخدر اعدام دارد
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    چندروزپذیرائی و بعدهم آزاد...........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس