کد خبر 1557351
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ در رشته ژیمناستیک

ژیمناستیک که در زمره ورزش های پایه و مادر است، این روزها در حال نابودی مطلق است و نیاز به تدبیری جدی دارد.

به گزارش مشرق، ماجرا از دولت قبل و وزارت ورزش شروع شد که به یک باره فدراسیون ژیمناستیک که در مسیر پیشرفت و حرکت رو به جلو بود، دچار بحران مدیریتی شد که تا کنون نیز حل نشده. البته که سوء مدیریت دولت قبل در این موضوع، در این دولت نیز ادامه یافت و گرهی که می شد به راحتی با دست باز کرد، با دندان نیز باز نشد و کورتر هم شد.

البته، زهرا اینچه درگاهی نیز که مورد کم لطفی قرار گرفت، شاید می توانست رفتاری ورزشی تر در پیش گرفته و می گذاشت تا تاریخ، خود قضاوت کند که چگونه این فدراسیون دچار بی تدبیری مدیران وقت ورزش کشور شد. اما او نیز تا امروز بر سبیلی حرکت کرده که مشکل حل نشود و همه راه ها به او ختم شود.

این بازی کی تمام می شود؟

در این روزها، خبر می رسد که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تدبیری داشته اند تا مشکل به نحوی حل شود و ژیمناستیک از این بن بست خارج شود. اما در این مدت طولانی، چه ظرفیت ها و انرژی ها که هدر نشد! در این جدال و بازی مدیریتی، آن که متضرر شد، ژیمناستیک کشور بود که پس از دهه ها وقت تلفی و تعطیلی، اگر در مسیر هم قرار گرفته بود، اینگونه دچار فروپاشی شد. به نظر می رسد که دستگاه ورزش کشور باید این بازی را پایان دهد و بگذارد این رشته به حرکت درآید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    2 0
    این دولت انقلابی چیو نابود نکرد؟فقط با مالیات گرفتن جیل اقایون و اقازاده هاشونو پر کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس