درخشان: استقلالی‌ها طوری خوشحالی کردند انگار ۴ گل زده‌اند

کارشناس فوتبال گفت: بعد از اینکه گل تساوی استقلال به ثمر رسید، اعضای این تیم به گونه ای خوشحالی می کردند که انگار ۳، ۴ گل به پرسپولیس زده اند.

به گزارش مشرق، دیدار معوقه هفته پنجم تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که صد و دومین دربی این دو تیم بود، روز پنجشنبه (۲۳ آذر) در ورزشگاه آزادی تهران و به قضاوت موعود بنیادی فر برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی یک به یک رسیدند. امید عالیشاه (۸۹) برای پرسپولیس و کوین یامگا (۷+۹۰ - پنالتی) برای استقلال گل زدند.

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس و کارشناس فوتبال در رابطه با این دیدار اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد نبودیم و کیفیت بازیکنان چنگی به دل نمی‌زد. هر دو تیم روی دو اشتباه فردی به گل دست یافتند و در مجموع شکل بازی زیبا نبود.

او ادامه داد: کادرفنی هر دو تیم تاکتیکی برای رسیدن به گل نداشتند و تنها راه آنها ارسال از جناحین بود که آن هم برای هیچکدام از دو تیم ثمره‌ای به همراه نداشت و در کل بازی نرمالی را نه هواداران داخل ورزشگاه و نه بینندگان از تلویزیون شاهد نبودند.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس افزود: پس از به ثمر رسیدن گل استقلال، اعضای کادرفنی و بازیکنان آنها به نحوی خوشحالی می‌کردند که انگار ۳، ۴ گل جلو هستند. بازیکنان پرسپولیس در طول بازی توپ را به خوبی حفظ کردند و پاس‌های خوبی به یکدیگر می‌دادند اما این سبک بازی نتوانست به آنها در ثبت پیروزی کمک کند.

کارشناس فوتبال درباره تعویض‌های یحیی گل محمدی در دربی صد و دوم بیان کرد: تعویض کردن در فوتبال یک سیستم است و همه مربیان در دیدارها از بازیکنان مختلف در ترکیب تیم خود استفاده می‌کنند؛ مهم این است که به توان تغییر تاکتیک در تیم با وجود بازیکنان جدید در زمین ایجاد کرد. در دربی صد و دوم شاهد این موضوع نبودیم. گل محمدی باید سعی می‌کرد تا بازیکنان بعد از گلی که زدند توپ و زمین بازی را حفظ می‌کردند نه اینکه تیم کاملاً در فاز دفاعی برود و استقلالی‌ها از همین موقعیت نهایت استفاده را بردند و توانستند با ایجاد فرصت‌های گلزنی بارها به دروازه پرسپولیس نزدیک شوند و تلاششان هم به ثمر رسید و توانستند در دقایق پایانی گل تساوی را وارد دروازه بیرانوند کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی VAR در این بازی گفت: اتفاق خیلی خوب و مثبتی بود که امیدوارم در بازی‌های بعد نیز از این سیستم استفاده شود. البته نقص‌هایی هم وجود داشت و در صحنه خطای امید حامدی فر روی شهاب زاهدی بازیکن استقلال باید از مسابقه اخراج می‌شد و جای تعجب دارد که نه تنها داور آن صحنه را ندید بلکه کمک داوران ویدئویی هم از دیدن آن عاجز ماندند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    4 2
    باشه بابا تو راست میگی
  • ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    4 2
    خوشحالی کردن چون عدالت برقرار شد و ثابت بدون حمایت داوران .وز هم نیستید
  • رضا ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    2 2
    به لطف دستور از بالا یک پنالتی الکی گرفتن الان گندش دراومده . پرسپولیس باید از این فساد آشکار شکایت کنه
  • محمد ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    3 2
    علیشاه که تمامی لباسهایش رو در اورد
  • لنگی ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    3 1
    بدبخت فکر کردی VARهم ، خورشیدی و داوران شتیل بگیر لنگی هستند که بازیها رو برای لنگ در بیاره!!!؟؟؟؟ اتفاقا خوشهالی ما بخاطر این بود که با وار حق به حقدار رسید وگرنه داور قصد داشت از همون اول بازی به نفع لنگ باری رو دربیاره مثل بازیهای قبل با اون چشمهات اگه کور نیستی به بازیهای قبلی لنگ نگاه کن تو این این چند سال چند بازی رو برای لنگ درآوردن؟ لینگ امسال چند بازی برای لنگ درآورن؟؟؟؟؟ لنگی های بیشرف
  • پرویزایران پرست ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 0
    اقای درخشان عزیز مثل اینکه کمی با توجه به سن بالایی که داریدوالبته طبیعیه گلزن تیم شما که اینقدر از خودش بیخودشده بود که بقیه لباسهاش هم میخواست......... بعد کی بیش از حد خوشحال شده بود
  • ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    هروقت راجع به تیم ملی امیدورضاعنایتی کارشناس خواستین حمیددرخشانو دعوت کنین!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس