کد خبر 1554740
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
ماجرای بازنشر یک کلیپ نخ نما

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان گلستان درباره‌ کلیپ منتشره در فضای مجازی با موضوع توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و درگیری ماموران با یک موتورسوار توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان گلستان در خصوص کلیپ منتشره در فضای مجازی با موضوع توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و درگیری مأموران با یک موتورسوار اعلام کرد: تصویر منتشر شده مربوط به سال ۱۳۹۵ در شهرستان کردکوی است که متأسفانه هر از چندی در فضای مجازی به عنوان اتفاق جدید بازنشر و به دلیل عدم آگاهی کامل از موضوع، توسط برخی افراد دست به دست می‌شود.

سرنشین موتورسیکلت که در تصویر دیده می‌شود به دلیل حرکات هنجارشکنانه در مقابل مدرسه دخترانه و در راستای مطالبات مردمی و طبق قوانین و مقررات توقیف و به پارکینگ منتقل شده و خبر فوت موتورسوار کذب محض است.

در همان زمان انتشار اولیه تصویر در سال ۱۳۹۵ با دستور فرمانده انتظامی استان رسیدگی به تخلفات صورت گرفته توسط مأمورین متخلف انتظامی در این موضوع انجام شد.

از شهروندان و کاربران فضای مجازی درخواست می‌شود از بازنشر اینگونه محتواها که با اهداف مهندسی منفی افکار عمومی صورت می‌گیرد، خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    همه متخلفان اعم از دزد، متجاوز، کیف قاپ و موبایل دزد .... همه و همه از موتور استفاده می کنند/ قضات باید شجاعت داشته باشند و حداقل یک دست این افراد را قطع کنند تا دیگر کنترل موتور برای شان به ان اسانی نباشد و اسباب بی قانونی از انها سلب شود/ الان قاضی مهربان تر از مادر می گوید: پس بعد از خروج از زندان چگونه خرج خود را در اورد./ بزرگوار شما دستش را قطع کن، چشمش را کور کن، پای راستش را قطع کن، به زندان نفرستش، این همه معلول هستند که با یک دست خرج زندگی را در می اورند. حتی با موتور سواری. فقط با سرعت کمتر راننده گی می کنند و هیچ کدام شان دزد و قاتل و متجاوز و ... نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس