کد خبر 1551567
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

به گزارش مشرق، کانال خورشید در ایتا نوشت:

جرم: تغییر عقیده! ارتداد!

پروانه معصومی، چند صباحی را با شما گذراند، در کنار شما شغل حرفه‌ای سینما را پی گرفت، انقلاب اسلامی که شد، زوایای فرهنگی پنهان ایران که با اسلام‌ستیزی پهلوی به گوشه‌ای افکنده شده بود بر او پیداتر شد؛ او به مرور زمان باور و عقیدۀ خود را تغییر داد. کم‌کم از جمع‌های فاسد و پر از فحشا و فساد شما دوری گزید و به شمال کشور رفت و در آرامش، به تکامل انسانی خود پرداخت و اگر لازم دید، در محیط مناسب به سینما و تلویزیون بازگشت.

این جرم او بود: در گلّه نبودن، اطاعت نکردن، پیروی نکردن، ارتداد نسبت به کلونی کفر و شرک و فحشا و فساد شما. اما شما در حالی که در خانه شراب می‌خوردید و در کاسبی بیرون به اسلام و انقلاب در زبان تعظیم می‌کردید به او افترای ریا زدید و گفتید او سمت باد است، با جوهرۀ خودتان سنجیدید و خود را در آینه دیدید. مادامی که حس کردید جمهوری اسلامی بر بقاست تعظیم کردید و به محض وزش نسیمی فریبکار که نوای سقوط جمهوری اسلامی می‌داد بند خود را با تمام سخافت به باد دادید.

حالا نه احترام نان و نمک گذشته‌ای که با او خوردید را نگاه می‌دارید، نه احترام متوفی را، و نه احترام خانواده و مجلس او را ... سخنرانی می‌کنید که «هر کس با مردم ( بخوانید با ما ) نبود، تشییعش کم جمعیت است». تو نگو که او اصلا نه خود احتیاج به حضور گلّۀ خدانشناس بر سر مزار پاکش دارد و نه نزدیکانش با فکر اومانیستی و آبادی دنیا، مقدّمه می‌چینند و لابی می‌کنند که نمایش جمعیت بدهند و نه من علاقه‌مند به او تشکر و قدردانی و فاتحه و قرآنم منوط به حضور بر سر مزار او می‌دانم. که هیچ‌کدام از شما در اوج هنرتان نتوانستید به گرد جمعیت عظیم تشییع مرحوم "مرتضی پاشائی" هم برسید! تا برتری بارزی برای خود ثبت کنید! مرحومه پروانه معصومی نیز، به خوبی با عقل و هنر تهی شما آشنا بود و نه او، نه خانواده و نه علاقه‌مندانش این مسلک تهی و نمایشی را هرگز ارزش ندانستند. حماسه اگر خواستید، یک بار دیگر عظیم‌ترین ، وسیع‌ترین و تاریخی‌ترین تشییع بشریت در دو کشور همسایه و در صدها شهر را یک بار دیگر مرور کنید.

عکسهای قدیم و جدید او را می‌گذارید که قدیم چنان بوده و جدید چنان، گوئی تغییر ذاتا جرم است!

این هم لطف خدا به اوست که سربلند نزد خدا وارد بشود و گناهان پنجاه سال پیش او را شما با اشتیاق بشویید و گناهان او هم به نام شما نوشته شود و به جای او هیزم جهنّم بشوید. خداوند به کسی که به سوی او می‌رود وعده داده هیچ نگران نباشد! گویا عملیات سبک کردن گناهان او همین امروز آغاز شده است.

شما دروغ گفتید که به باورها، تغییرها، فکرها به‌طور یکسان احترام می‌گذارید ... دروغ گفتید تا مردم را به باورهای دیگری غیر از اسلام فرا بخوانید و فرهنگ و تمدن را نابود کنید، اما حالا که کسی به اسلام بر می‌گردد به وحشیانه‌ترین وجه به او حمله می‌کنید. اسلام از اول نیز نگفته بود هر باوری مساوی باور دیگر، دانا، مساوی با جاهل، یا طیّب، مساوی خبیث است. اسلام با مردم صادق بود و باور را به دین در برابر کفر و مرزهای الهی و غیر الهی تقسیم کرده بود و کفّار را شایستۀ حذف و مبارزه دانسته بود ...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 49
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • هوشنگ ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    11 37
    نمی تونم بهت دروغ بگم من از بمباران اتمی کشورت دلشاد می شم این که چیزی نیست
    • ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      28 8
      در این صورت من هم نمی‌توانم به تو دروغ بگویم، یک نفرتان هم زنده از غرب اسیا بیرون نخواهید رفت.
    • رضا ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      13 0
      چطوری هوشتنگ بی وطن هوشتنگ بی ......
    • ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      8 0
      احتمالا حال و روز امروز تو ، همه اش تقصیر تو نیست !!!
    • پویا نوری ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      1 0
      یکی از کثیفی های اسراییلیها این هست که برای استفاده از کسی ابتدا اون شخص رو آلوده میکنند و بعد اون بدبخت با دادن آتو دیگه جرات ابراز عقیده نداره و یا حتی باید بر اساس درخواست اونها ابراز عقیده کنه مثل امیر قطر که با طعمه شدن وزیر خارجه اسراییل مواضع قطر 180 درجه فرق کرد یا همین محمود عباس و غیره ، شک نکنید که سلبریتی های این مملکت اعم از هنرمندان سینما و ورزشکاران حرفه ای که توسط محافل متصل (بهاییان) به اسراییل این ماموریت را انجام میدهند بعنوان مثال با ایجاد رابطه نامشروع بوسیله عوامل خود و تحت فشار قرار دادن فرد به افشای این روابط ناسالم از او سو استفاده کرده و فرد مثل گوسفند سر براه به مجری مواضع این خوکهای وحشی اسراییلی تبدیل میشود. خب حالا علت مواضع سلبریتی داخلی را حدس بزنید که این مسئله در بین سینماگران و فوتبالیستها شیوع بیشتری دارد سینمای ما سینمای آلوده ای است که بعضا از بیرون از کشور مدیریت و هدایت می شود
    • محمد ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      9 0
      من بار ها و بارها در رابطه با این بیشرف (هوشنگ مشنگی)گفتم،اصل بد نیکو نگردد چون که بنیادش بد است
    • ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      12 0
      من هم نمی توانم بهت دروغ بگویم بمباران اتمی یک توهم است. اگر تصمیم به این کار گرفتند قبلش کل اسرائیل را شخم زده ایم. و البته تو هم زیر این شخم زدن ها دفن خواهی شد.
    • ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      8 1
      جرم خانم معصومی و ارجمند همراهی نکردن با گله کفتارها و سگان وحشی
    • ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      3 0
      بله برای حیوانات پستی امثال تو کاملا" مشخصه که قتل عام میلیونها انسان هیچی نیست.
    • سروش ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      0 0
      مجری خود فروخته شبکه جعلی ایران اینترنشال میگفت به باغچه اش و سبزیجاتش کود انسانی میداده منظورش از کود نوع هوشنگی بوده؟؟؟؟؟
  • ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    22 25
    وحشتناکترین خطرنظام گوشت کیلویی 840
    • ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      28 18
      مهمترین خطر برای نظام احمقی مثل تو هست. شاید هم ... .
    • راحیل ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      7 3
      خب نخور .
    • ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      8 4
      شما کجا زندگی میکنید؟ گوشت چی میخوری؟
  • ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    47 9
    جالب اینجاست که افرادی که مرحومه معصومی رو بابت فیلمها و عکسهایی قبل از انقلابش زیر سوال میبرند در واقع خودشان را تحقیر میکنند چون در واقع با تمسخر گذشته ایشان زمان حال خودشان را زیر سوال میبرند.
    • ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      14 7
      انصافا راست گفتی.
    • ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      14 5
      عالی بود و موشکافانه!
  • ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    9 4
    مستندی از آی فیلم پخش شد که وقتی رفت سمت بازیگری بخاطر اعتقادات خانواده و خودش مخالف بودند ولی قول داد حواسش باشه حتی اگه قبل انقلاب فیلم بازی کرد اعتقاد قلبیش همونی است که الان بود
  • رضا ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    27 9
    خدا رحمتش کنه.
  • ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    14 30
    شخصیت خانم معصومی مشخص است آیا اون اومد هیچوقت شمارو مجبور کنه مثل اون اعتقاد داشته باشین یا اگه ندارین چیزی بهتون بگه ؟ شما چرا اینکارو برعکس انجام میدین ؟ موضوع بدی اینه ایا از هر کسی از اسلام دفاع کنه مگه حامی حکومته ؟ اصلا حامی حکومته ولی بخش متعادل حکومت نه اونائیکه تند رفتند بله در حکومت نه همه عده ای دنبال زوری کردن عقاید و تحمیل سبک تفکر خودشون بودن که نتیجش مشخص است اونام مثل جماعت شما هستند ۹۰ درصد مردم ایران حامی تفمراتی مثل خانم معصومی و بخش متعادل حکومت هستند
    • ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      4 0
      این ۹۰ درصد رو از کجا آوردی اگر فقط۱۰ درصد حامی حکومت بودند این نظام تا حالا سقوط می‌کرد.
  • ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    16 10
    همین که این هنرمندعزیز پیش خدا ابرو داشته باشن کافیه، اصل اینه که انسان عاقبت بخیر بشه که بحمدالله ایشون دین وشرفش روبه شهرت وثروت نفروخت.تاابد به یادشون هستیم روحشون شادوقرین خوبان درگاه الهی باشه انشاالله.
  • ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    23 11
    چه کار خوبی کردند که به وصیت آن مرحومه عمل کردند. خدا رحمتشان کند هنرمند با ریشه و وطن دوست بود. جماعت بی ریشه و بی وطن را آدم حساب نکرد.
  • ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    24 5
    خدا رحمتش کند
  • ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    16 4
    چقدر مطلب را خوب ادا کردین . درود بر. قلم .فکر و ایده شما
  • ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    18 8
    خداوند رحمت کند خانم معصومی و نویسنده این مطلب را .
  • ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    17 4
    خدا رحمتش کنه . زندگی در یکی از روستاهای شمال نشان از صفای ایشان دارد .
    • ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      1 2
      خدا بیامرزدش. ولی هرجور فکر میکنم زندگی کردن تو یک روستا در شمال چه ربطی به صفای باطن داره؟
  • ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    9 8
    هر کس با لابی های اینها نبود تشییع جنازه کمرونقه چطور این یهودی پشت سر اینها را به درک واصل نمی کنید همون که مهرجویی را هم کشت
  • ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    9 2
    یه نکته به کسانیکه بهانه گذشته وحال آنمرحومه را سرپوشی برای رفتارهای مفسده خودشان قرار میدهند بگویم بهترین مثال دوران دفاع مقدس است بودند کسانیکه دردوره ستم شاهی ووصعیتی که آن دیکتاتور درمراکز فرهنگی دست وپا کرده بود زمانی محدود اززندگی خودرا درغفلت گذرانیدند اما با سقوط شاه وشروع جنگ همان بچه ها درمیدان جنگ فرمانده وخودساخته ایی شدند که سایر جوانان را مجذوب خود میکردند .خواستم بگویم درهنر وکارهای فرهنگی هم کسانی بودند که ناگهان بخود آمدند وبدرجه ایی از نفسهای قدسی رسیدند و با احترام ودرقالبهای ارزشمند قرار گرفتند وتحسین ملت را برای خودشان فراهم کردند برعکس هم بوده که هنرمندانی بودند که درگذرزمان تغییر کردند ودرزمره مفسدان عالم قرار گرفتند .اگر حوصله داشتید کتاب ریزشها ورویشهای شهید مطهری را بخوانید قطعا آگاهی پیدا کردید به خیلی ازسوالاتتان پاسخ مستدل پیدا میکنید .
  • ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    11 1
    با خاطره ایی که ازایشان دریک رسانه منتشرشده بود که به نامه ایی اشاره شده بود که زمان تحصیل در آلمان برای پدرشان نوشته بودن که با توجه به نوشته های خانم معصومی وجواب قاطع پدرشان برای تقید به نماز وبهانه نیاوردن برای ادای نمازمیشه متوجه شدکه خانم معصومی یک فرایند یک شبه برای تحول در راه وروش زندگیشون نداشتن بلکه فقط به مقتضای سن وجوحاکم مدتی ازبعضی مسایل فاصله گرفته بودن ولی خانواده ایشان مذهبی بوده وبطورحتم همان انجام فرایض ایشان رو نجات داده حالا تمام دنیا هم مخالف این خانم بوده باشن اون کاری رومه به نظرش درست می‌آمده روانجام داده وحالا هم آبکش رواویخته ورفته ! دریا با دهان سگ آلوده نمیشه!
  • ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    14 2
    می گویند وقتی می خواهی کسی را بشناسی دوستانش را بشناس، یکی از جاهایی که می توان این کار را انجام داد همین تشییع جنازه است، اینکه درپی جنازه اهل ایمان هستند یا اهل کفر ونفاق. این شاخص بزرگی است و خدارحمت کند خانم معصومی را که خدا به او لطف کرد تا عده ای پیاله کش، بی ناموس(به گفته ی خودشان) زنباره و مردباره، حرام خوار ، وطن فروش پدر سگ و مادر سگ ( به تعبیر خودشان وقتی به سگشان می گویند پسرم، دخترم؟!) و... در مراسم تشیع اش نبودند. این خودش یک نعمت است.
  • ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 1
    تغییر عقیده ؟؟؟؟
  • علیرضا ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    14 2
    روحش شاد و در جوار رحمت بی انتهای ایزد منان،واقعا بعضی مردم مثل زامبی ها شدن ،به نظر من خلوت یا شلوغ بودن مراسم تشییع جنازه یک شخص ملاک خوب یا بد بودن وی نیست ،ملاک اعمال و کردار آدم‌هاست و بس.
  • ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    5 1
    اهمیت این بزرگوار زمانی معلوم می شود که درست در شرایطی که بعضی افراد فرصت طلب شروع به لگدپراکنی حاکمیت کردند و بعضی از افراد ترسو همراهی کردند و یا سکوت کردند؛ این شخص شجاعانه از ارزش های انقلاب حمایت کرد و مشت محکمی زد بر دهان طاغوتی ها و اجنبی ها
  • ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    4 1
    خداوند توبه کنندگان را دوست دارد معجزه ی عظیم قرآن
  • ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    تا کی این یهودیه که تعییه کننده کارهای مهرجویی بود اخرم کشتش با شبکه اش ول بگزدند
  • سهراب ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    5 4
    اللهم انا لا نعلم منها الا خیرا خداوندرحمتش کند. اصلاح طلبان عامل هر بدبختی فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی مردمندواینگونه اراجیف سلبریتی های دوزاری به خانم پروانه نمی چسبه...
  • م ح ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    9 4
    از نویسنده تشکر میکنم....خدا به قلم وعمرشون برکت بده...وروح آن مرحوم را با اولیا وانبیا محشور گرداند.....
  • ابی ابی ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 1
    درود بر شرفت ای خانم هنرمند انسانی که به انسانیت خود رجوع کرد و تن به ذلت نداد همیشه قابل احترام است هنرمند یعنی کسی که با هنرش به مردم خدمت می کند نه ان دسته ای که مترسک خارجی ها شده اند و برای خوشایند انها حرفای الکی می گویند خانم معصومی برای من بیننده یکی از با احترامترین هنرمند حال حاضر ایران بوده و خواهد بود
  • ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    7 3
    خطاب به هوشنگ : خداوند هم به تو و امثال تو دروغ نگفته و جهنمش انتظار شما رو می کشه . ان وعد الله حق . و من اصدق من الله قیلا .
  • ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    5 4
    این جماعت معارض داخلی شرف و آبرو و انسانیت را یکجا در وجود خود به فنا داده اند و مانند آب و هوای مسموم سلامت جان و روان جامعه را به خطر انداخته اند ! شرم بر آنها باد
  • مرصاد ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 1
    سرپیتی های بیسواد بیوطن ؛ با تحریم تشییع آن مرحومه ، چهره بدون نقاب نفاق خود را ، آشکار کردند !!
  • ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 5
    پ معصومی سمت درست تاریخ نایستاد ومنفور تاریخ ونود درصد مردم شده
    • ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      2 0
      سمت درست تاریخ اهمیتی نداره سمت درست انسانیت مهمه.
    • ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 1
      لابد سمت درست تاریخ تو و امثال تو هستید
  • ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 1
    خدایش بیامرزد خانم درستکار و بی حاشیه رو.
  • ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    چقدر حقیر و بدبخت و نیازمندند این سلبریتی های بی ریشه تازه به دوران رسیده دوزاری که برای زیر سوال نرفتن و وکم رنگ نشدن ارتباطشان با جنبش فواحش (زن هرزگی آزادی جسمی و جنسی) از حضور در مراسم و یا ارسال پیامک در فضای مجازی امتناع کردند. و البته این نشانه شرافت، وطن پرستی، نجابت، پاکدامنی، سواد و توانمندی مرحوم خانم معصومی داشت که هیچ سنخیتی با این سلبریتی های لمپن نداشت.
  • ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    این تهیه کننده های صهیونی آدمکش قتل زنجیره و زنجیره هاشون در ایران را بیابید و و ادب کنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس