کد خبر 1551065
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
حوادث

پسر جوانی که به خاطر یک اختلاف قدیمی دوستش را در جشن تولد برادرزاده‌اش به قتل رسانده بود بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش مشرق، پاییز سال ۱۴۰۱ مأموران پلیس در جریان یک درگیری مرگبار در یکی از مناطق جنوبی تهران قرار گرفتند و بلافاصله راهی محل جنایت که خانه‌ای قدیمی بود شدند.

پس از بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد درگیری در خانه‌ای رخ داده که میهمانان زیادی برای تولد یک نوزاد دور هم جمع شده بودند و در این میان امیر 25 ساله دوستش مهیار را با ضربه‌های چاقو از پا درآورده و از آنجا متواری شده است.

در ادامه جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران ردیابی و دستگیری امیر را در دستور کارشان قرار دادند و در نهایت موفق شدند او را چند ساعت بعد بازداشت کنند.

وی پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل دوستش اعتراف کرد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: ما از دوستان دوران کودکی هم بودیم و باهم بزرگ شدیم. من مهیار را مثل برادرم می‌دانستم اما او از اعتمادم سوء‌استفاده کرد و زمانی که نوجوان بودیم خواهر 6 ساله‌ام را مورد آزار و اذیت قرار داد.

وقتی متوجه این موضوع شدم باور نمی‌کردم‌ اما کینه زیادی ازاو به دل گرفتم و همیشه به دنبال فرصتی بودم تا انتقام بگیرم که روز تولد برادرزاده‌ام شرایطی پیش آمد که فکر کردم بهترین زمان برای انتقام‌گیری است.

به همین خاطر وقتی میهمانان زیادی به خانه برادرم آمده بودند با مهیار تماس گرفتم و گفتم من با برادرم قهر کرده‌ام و دلم می‌خواهد حالا که فرزندش متولد شده با او آشتی کنم.

بعد از مهیار خواستم به خانه برادرم بیاید و با پادرمیانی ما را آشتی بدهد. نیم ساعت بعد مهیار آمد و پس از چند دقیقه در مقابل همه میهمانان او را با چاقو زدم و حالا هم از کارم پشیمان نیستم. او مستحق مرگ بود و اگر زنده می‌ماند بازهم او را می‌کشتم.

با اعتراف صریح متهم و بازسازی صحنه جرم پرونده تکمیل و برای او به اتهام قتل عمد کیفرخواست صادر و برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی محاکمه شود.

این در حالی است که مادر مقتول برای متهم که به تازگی ازدواج کرده بود درخواست حکم قصاص کرده است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    2 36
    بچه بوده و تو اوج شهوت جنسی یه غلطی کرده، حق نداشتی بکشیش
    • ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      31 0
      خواهر خودت بود اینجوری فکر میکردی؟؟ دختر خودت رو میدی به یه جوون که شهوت جنسی بر عقلش غلبه کرده؟
    • ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      11 1
      وقتی به جای عقل تو کله انسان پهن باشه می شه یکی مثل این.
    • ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      17 3
      دعا کنیم خدا هیچ وقت کسی رو تو این موقعیت ها قرار نده چون تصمیم گرفتن خیلی سخته .
    • ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      7 0
      اولا که خیلی بی شرف و رذل و بیشعوری ، ثانیا نگفته متجاوز بچه بوده ، گفته تجاوز دیده ۶ سالش بوده شاید پسره بیست سالش بوده
    • ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      1 1
      حق کشتن یا نکشتن یه بحث دیگه‌ست و قطعا نباید خودسرانه اقدام میکرد و باید به دادگاه شکایت می‌کرد تا دقیقا حکم خدا اجرا بشه. اما این که در اوج شهوت جنسی کسی حق تجاوز داشته باشه خیر. انسان اراده‌ای داره که صد برابر اوج شهوت جنسیه. در اوج شهوت جنسی با یه ذکر انسان آروم میشه‌ تجاوز عمل انتخابیه و تجاوز باید پای مسئولیت عملش بایسته و مسئولیتش هم اعدامه. البته با بررسی و حکم دادگاه. والسلام
  • ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    4 15
    چرا الکی وقت دادگاه رو می گیرید این اقدام مستقیم جرمش اعدامه حیف بیت المال نیست
    • مجید ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      2 0
      انتقام امیر مشروع و کاملا شرعی است چون طبق شرع فقط حق یک ضربه را برای قصاص دارد و لعنت بر بی غیرتان , مثل یمانی ها باشید متجاوز و قاتل پسر 7 ساله ورامینی به 9 سال زندان محکوم شد قضات به قدری قاتل را پررو کرده که قاتل در برابر چشمان پدر و مادر مقتول با پررویی درخواست اعسار میکند
  • ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    6 0
    اگه حرفش راست باشه ، نباید اعدام بشه اما مدتی زندان حداقل ۵ سال بخاطر قتل غیر عمد بهمراه دیه البته باید حکم تجاوز مقتول را از دیه کم کرد، این بهترین راهه.
  • ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    9 1
    درود به شرفت قیصر
  • محمد ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    2 5
    درسته که حق این آدم اعدام هستش ولی حالا 10 الی 15 سال از اون ماجرا گذشته الان باید به فکر این موضوع بیفته حالا مگه چه آزار و اذیتی کرده بود که اینقدر بزرگ پنداشتی موضوع رو
  • امیین ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    6 5
    طرف تازه ازدواج کرده بوده اگر قصدت انتقام بود گزینه های بهتری هم روی میز داشتی احمق
    • ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      3 1
      قاتل تازه ازدواج کرده نه مقتول
  • ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    2 0
    خدارا شكر هيچ كدام از اين دو جوان خانواده و پدر و مادر نداشته اند!!!! دختر ٦ساله و نو جوان رها و دور از چشم والدين!!!! هيچ كس خبر دار نشده !!! دو جوان خود جوش و خودكفا جرم مرتكب ميشوند و از هم انتقام ميگيرند و بزرگترها سرگرم جشن و ختنه سوران و تولد!!!!!حريم برخي خانواده ها اصلا مشخص نيست!!
  • ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    3 1
    اگه واقعا به دختر ۶ ساله تجاوز کرده که دستت درد نکنه ، خوب کاری کردی 👏👏👍
  • ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    2 0
    پیچ و خم دادگاهها و سختی اثبات جرم باعث ناامیدی مردم و بالتبع اجرای مجازات توسط خودشون میشه که افزایش آن موجب هرج و مرج خواهد شد
  • ج د ا ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 1
    ما هم تو رو وسط زندان میکشیم تا همه ببینند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس