کد خبر 1544164
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
رفیعی: فکر می‌کردیم روی آسفالت بازی می‌کنیم!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر بینندگان زمین صاف و هموار بود اما من و همه بازیکنان داخل زمین فکر می‌کردیم روی آسفالت بازی می‌کنیم!

به گزارش مشرق، سروش رفیعی پس از توقف تیم فوتبال پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان اظهار داشت: در روزی که بعضی از بازیکنان هم مریض شدند و متاسفانه در شرایط بد بدنی بودند، بازی روی چمن مصنوعی با این شرایط، فشار را مضاعف کرد. نباید چنین گلی می‌خوردیم.

وی در ادامه انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه دوشنبه تاجیکستان افزود: من و همه بازیکنان داخل زمین انگار روی آسفالت بازی می‌کردیم و خیلی سخت بود که در آن شرایط پاس بدهیم.

رفیعی ادامه داد: به هر حال ۲ بازی دیگر مانده است و باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم. سرماخوردگی بازیکنان که زود تمام می‌شود و مصدومیت هم جزوی از فوتبال است و نمی‌توان کاری کرد. از تمامی هوادارانی که ما را تشویق و حمایت کردند هم ممنونیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز در ورزشگاه دوشنبه، میهمان استقلال تاجیکستان بود و در نهایت با تساوی یک بر یک برابر این تیم متوقف شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 1
    گل محمدی درویش و بازیکنان امشب خداحافظی کنند از پرسپولیس.
  • استقلال بزرگ ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    1 1
    روی چمن هم همینین،،،فکر کردی خبریه,تو تاجیکستان ترمزت رو کشیدن
  • ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    نه اینکه همه ورزشگاه های ایران چمن طبیعی استاندارد داره و شما همیشه تو بهترین زمین ها تمرین و بازی میکنید به این چمن مصنوعی میگید اسفالت-همین چمن مصنوعی از کل ورزشگاه های ایران بهتره حداقل مسطح بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس