کد خبر 1542432
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
رفیعی: استقلالی‌ها ۳ جام بگیرند بعد صحبت کنند/از درگیری گل‌محمدی و نکونام متاسفم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از درگیری لفظی سرمربی این تیم و سرمربی استقلال پرداخت.

به گزارش مشرق، سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس پس از تساوی این تیم برابر صنعت نفت آبادان درباره این مسابقه گفت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و در تلاش بودیم به صنعت نفت فشار بیاوریم ولی روی یک اشتباه و روی ضد حمله یک گل خوردیم. به تیم خوب و جوان صنعت نفت خسته‌نباشید می‌گویم. بعد از اینکه گل دوم را زدیم بازی را خیلی خوب کنترل کردیم و اگر صنعت نفت جلو می‌آمد و فشار می‌آورد ممکن بود گل سوم و چهارم را هم بزنیم ولی آنها ایستا بازی می‌کردند.

هافبک پرسپولیس افزود: ما هم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و موفق هم بودیم و به صنعت نفت موقعیتی ندادیم. همه جذابیت فوتبال به همین است که زمانی که فکر می‌کنید بازی تمام است. فوتبال به شما درس می‌دهد و ادب‌تان می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر تمرکز بیشتری داشتیم گل نمی‌خوریم. ، اظهار داشت: از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم که با ناراحتی به خانه رفتند. هواداران ما مطمئن باشند بازیکنان و مربیانی دارند که روزهای سخت‌تر را دیدند ولی ما دوباره آخر فصل کاری خواهیم کرد که با خوشحالی به خانه بروند.

رفیعی با اشاره به بحث و جدل‌های حاشیه‌ای مربیان و بازیکنان استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: مدتی است که امروز این باشگاه بیانیه می‌دهد و فردا باشگاهی دیگر. فدراسیون فوتبال نیز یکسری قوانینی وضع کرده که گریه دارد و پر از اشتباه است. سقف و ته قرارداد می‌گذارد و باشگاه‌ها را مجبور می‌کند که آن دور بزنند، بعد آن کسی که اشتباه‌ را به اجبار انجام داده، قراردادش را ثبت و برای آنها کارت صادر می‌کند و بعد از آن بازی‌ها برگزار می‌شود. بعد من از شما شکایت و جریمه‌ات می‌کنم و شما از یک نفر دیگر شکایت و جریمه می‌کنید. بعد از آن فدراسیون ما را جریمه‌ می‌کند و پول می‌گیرد و امتیاز کسر می‌کند؛ هوادار ما ناراحت می‌شود و ته آن هیچ اتفاقی در این مورد نمی‌افتد.

هافبک پرسپولیس افزود: ایراد اول این است که بازیکنان و مربیان در فوتبال کنار هم نیستند و ما جایی نداریم که صدای‌مان را برسانیم و بگوییم که آقای فدراسیون عزیز، یکسری چیزها را برای ما درست کنید. جواب که نمی‌دهند ولی مسئله را روشن کنند.

وی افزود: چرا اتحادیه بازیکنان نداریم؟ من شاید ۳ سال دیگر فوتبال بازی کنم و بروم ولی خیلی از جوان‌ها با این وضعیت فوتبال‌شان خراب می‌شود. هیچ تسهیلاتی بابت بازیکن‌ بودن‌مان از جانب فدراسیون فوتبال که از ما درصد می‌گیرد، نمی‌گیریم و بیمه هم نمی‌شویم.

وی تاکید کرد: هیچ جای دنیا ما حق فدراسیون نداریم و بازیکنان دیگر هم می‌توانند این کار را بکنند. یک قانون برای ما بیاورید که ما باید حق فدراسیون بدهیم، کجای دنیا چنین چیزی است؟ ما که حق فدراسیون را می‌دهیم، فدراسیون چه کاری برای ما انجام می‌دهد؟ چرا باید وقتی زمین آزادی خراب است به شهرستان برویم و بازی کنیم؟ چرا داوران ما VAR ندارند؟ این پول‌ها کجا می‌رود؟ یک حساب سرانگشتی کنیم ببینیم حق حساب بازیکنان لیگ برتر، لیگ یک و دو، چه عدد قابل توجهی می‌شود اما یک سال آن را بگذارید و زیرساخت‌ها را درست کنید. الان چه اتفاقی می‌افتد؟ یک توپ را داور آفساید می‌گیرد.

رفیعی تاکید کرد: بعد می‌گویند پرسپولیس حکومتی است و فحش و بد و بیراه می‌دهند. هفته بعد برای استقلال، سپاهان و تراکتور اتفاق می‌افتد و حالا ما روی آنها می‌ریزیم و این وسط کمیته محترم انضباطی می‌گوید حرفی نزنید.باید کنار هم بایستیم و این کارها را درست کنیم. به عنوان یک بازیکن فوتبال متاسفم که یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام که دو اسم بزرگ در فوتبال ما هستند و این همه زحمت کشیدند، به هم چنین حرف‌هایی می‌زنند.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: من در جواب بازیکنان استقلال باید چه بگویم؟ اگر جای بازیکنان تیم‌های دیگر بودم حداقل می‌گذاشتم یک سال در حد پرسپولیس نتیجه بگیرند و ۳ جام بگیرند بعد از آن روی حرف زدن پیدا می‌کردم. من اگر در یک ماه ۲ بار به استقلال می‌باختم و ۳ جام به آنها می‌دادم حرفی نمی‌زدم، حداقل کاری می‌کردم تا امسال ۲ جام بگیرم و بعد از آن حرف می‌زدم.

وی با اشاره به اینکه تا امروز کری نخوانده‌ام، گفت: اما اگر حرفی هم زده شود به ضرر خودمان است. این حرف‌ها چه نتیجه‌ای دارد؟ هواداران دو تیم علیه هم صحبت می‌کنند. ته این حرف‌ها این می‌شود که فدراسیون گوش من را می‌گیرد و می‌گوید این جریمه را بده و دیگر حق ندارید حرف بزنید، در صورتی که مشکل چیز دیگری است و باید به دنبال حل آن باشند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 5
  • پیمان IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    11 0
    بابا این طفلک فکر کرده خودشون جام گرفتن .اون جاما رو بهتون دادن
  • ناشناس IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    اقای رفیعی تو دیگه خواهشا صحبت نکنی راحت تری،خواهشا ساکت،خواهشا،
  • رضا IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    7 0
    ما جام اسنپ نمی خواهیم شما فقط یک بازی را جوانمردانه ببرید بعد صحبت کنید
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    3 0
    به سبک خودتان می گویم جناب رفیعی شما اول برو دو تا قهرمانی آسیا بیار بعد بیا ببینم چی میگی. دو تا قهرمانی نه ۴۵ ثانیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس