نامه سناتورهای آمریکایی به قطر درباره اسرای صهیونیست

تعدادی از اعضای مجلس سنای آمریکا بامداد چهارشنبه نامه‌ای به وزیر امور خارجه ارسال کرده تا از دوحه بخواهند از نفوذ خود برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه استفاده کنند.

به گزارش مشرق، تعدادی از اعضای مجلس سنای آمریکا بامداد چهارشنبه نامه‌ای به «محمد بن عبدالرحمن» وزیر امور خارجه ارسال کرده تا از دوحه بخواهند از نفوذ خود برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه استفاده کنند.

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، در این نامه آمده است: «ما از تلاش‌های قطر قدردانی می‌کنیم و خواهان دوبرابر کردن آن برای کاهش این فاجعه و بازگرداندن همه افراد ربوده شده هستیم».

سناتورهای آمریکایی در این نامه نوشتند: «ما از قطر می‌خواهیم تا بر پیشرفت‌های به‌دست‌آمده برای اطمینان از آزادی همه بازداشت‌شدگان تمرکز کند».

پیش از این نیز رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که «دیوید بارنیع» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی روز شنبه برای مذاکره درباره اسرای صهیونیست در غزه به قطر سفر کرده بود.

بر اساس گزارش رویترز، قطر بیش از سه هفته است که به دیپلماسی پشت پرده ادامه داده است و با هدف ترویج صلح و تضمین آزادی بیش از ۲۰۰ اسیر که در بازداشت حماس هستند، با مقام‌های حماس وارد مذاکره شده است.

مذاکرات با میانجیگری قطر در حالی پیش می‌رود که رژیم صهیونیستی در پایبندی به تعهداتش در خصوص آتش‌بس کارشکنی کرده است به طوریکه روز جمعه هفته گذشته، علی‌رغم آن‌که دوحه اعلام کرد که مذاکرات با سرعت زیادی در حال پیشروی است اما صهیونیست‌ها به طور ناگهانی با بیش از ۱۰۰ جنگنده، به مواضعی در قلمرو فلسطینیان در غزه حمله کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    نباید به آمریکا و قطر اعتماد کرد.آزادی اسرا اسراییلی مساوی است با بمباران شیمیایی غزه و تونل های آن.اسرا برگ برنده فلسطینی هاست
  • ... IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    کود انسانی خوردن نامه زدن امریکایی بیشرف
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 0
    قطر !اسیران فلسطین چی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس