کد خبر 1539934
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
تلاش رسانه ای پرسپولیس برای آشتی دو بازیکن خاطی

عکس های منتشر شده از تمرین ریکاوری پرسپولیس نشان از تلاش بخش رسانه ای این باشگاه برای حل و فصل مشکل به وجود آمده بین دو بازیکن تیم دارد.

به گزارش مشرق، تمرین ریکاوری پرسپولیس پس از پیروزی دو بر صفر مقابل استقلال تاجیکستان ظهر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

در این تمرین سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی زادگان که به دلیل درگیری لفظی بین دو نیمه تعویض شدند نیز حضور داشتند. بخش رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس با انتشار عکس‌هایی از دو بازیکن در یک قابل تلاش خود را برای حل و فصل مشکل به وجود آمده نشان داد تا دیگر کسی به مشکل به وجود آمده بین آنها اشاره نکند.

طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، بازیکنان اصلی در بازی شب گذشته، ریکاوری کردند و سایر قرمزپوشان به مدت ۷۰ دقیقه زیر نظر کادر فنی، برنامه‌های تاکتیکی و تیمی را انجام دادند.

تمرین امروز در سالن بدنسازی آغاز شد و پس از انجام حرکات کششی و نرمشی و کار با وزنه، بازیکنان راهی زمین چمن شدند. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی در برنامه بود و در ادامه نیز مینی فوتبال در دستور کار قرار گرفت.

میلاد سرلک و وحید امیری کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کنند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر ازنلی هفتم آبان در هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه سیروس قایقران شهر انزلی برگزار می‌شود.

تلاش رسانه ای پرسپولیس برای آشتی دو بازیکن خاطی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کورده پرسپولیسی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    مگه بچن ک باهم قهر کنن؟! 1
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    عاقا کسی میدونه ازنلی کجای کشوره؟!!! مشرق غیر ازنلی، بازم غلط املایی داری
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    تلاش رسانه ای بنگاه استقلال نیوز چی میگه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس