ترابی: باید از بیرانوند تشکر کنیم/ از هر لحاظ امیدوارم فلسطینی‌ها مقابل ظلم پیروز شوند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اول از همه باید از علیرضا بیرانوند تشکر کنیم که ما را در بازی نگه داشت و با گرفتن پنالتی خیالمان را راحت کرد.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری ۲ بر صفر این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنم که بعد از یک ماه توانستم برای پرسپولیس بازی کنم. به هواداران تبریک می‌گویم. از هر لحاظ تیم برتر میدان بوده و به آن چیزی که مستحقش بودیم، رسیدیم.

او در مورد اینکه بازی چند صحنه حساس داشت، گفت: اول از همه باید از علیرضا بیرانوند تشکر کنیم که ما را در بازی نگه داشت و با سیو پنالتی خیالمان را راحت کرد. بازیکنان تمرکز خاصی داشتند و توانستیم تاکتیک‌های مدنظر را پیاده کنیم. خوشحالیم که به سه امتیاز این بازی خانگی دست پیدا کردیم.

ترابی ادامه داد: بازی بعدی فکر می‌کنم مقابل ملوان است و امیدوارم که برای این بازی آماده شویم.

بازیکن پرسپولیس درباره درگیری میان سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در میان بازی گفت: متوجه این صحنه نشدم.

ترابی در پاسخ به اینکه در مورد اتفاقات فلسطین و مردم این کشور چه نظری دارد، گفت: امیدوارم مردم این کشور موفق باشند و در برابر ظلم پیروز شوند.

ترابی درمورد اینکه پاداش‌های جام جهانی موجب شکل گرفتن بحث‌های متعدد بین اهالی فوتبال و سایر ورزشکاران گفت: متأسفانه اتفاقاتی پیش آمد و هر دو طرف در آن سهم داشتند. الان نمی‌خواهم درباره آن خیلی صحبتی کنم، ان‌شاءالله در فرصت بهتر درباره این موضوع حرف‌هایم را می‌زنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    دنبال حواله بعدیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس