کد خبر 1537858
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
مقاومت فلسطین ۲۰۳ اسیر صهیونیست در اختیار دارد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به هلاکت ۳۰۶ نظامی صهیونیست از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به اسارت ۲۰۳ صهیونیست نزد نیروهای مقاومت فلسطین اذعان کرد.

به گزارش مشرق، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ۲۰۳ اسیر نزد نیروهای فلسطینی در غزه قرار دارند.

وی در ادامه افزود که تاکنون ۳۰۶ نظامی صهیونیست نیز در جریان عملیات طوفان الاقصی کشته شده‌اند.

در همین راستا رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند: از ابتدای عملیات نیروهای فلسطینی تاکنون ۷۱ نظامی عضو تیپ ویژه گولانی کشته شده‌اند.

از سوی دیگر شبکه خبری فلسطین الیوم به نقل از سرایا القدس گزارش داد: نیروهای ما موفق شدند مواضع نظامیان اشغالگر در چند محور داخل اردوگاه نور شمس واقع در کرانه باختری را هدف قرار دهند.

سرایا القدس تاکید کرد: نیروهای فلسطینی این مواضع نظامیان صهیونیست را گلوله باران کرده و با استفاده از بمب‌های انفجاری هدف قرار دادند که در جریان آن تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شده‌اند.

رسانه‌های خبری صبح امروز گزارش داده بودند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تجهیزات نظامی بیشتری به سمت اردوگاه نور شمس واقع در شرق طولکرم در کرانه باختری ارسال کردند.

این نظامیان به اردوگاه نور شمس یورش برده و یک کمربند نظامی در اطراف آن ایجاد کردند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارشناس سیاسی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    مرگ یکبار شیون یکبارالان بهترین زمان ممکن برای حمله به اسرائیل است با توجه به حوادث جاری و اخیر و آماده بودن کشورهای اسلامی و مبارزین مقاومت باید حمله ای موثر را انجام داد. اما قبل از هر اقدامی ابتدا بفکر از بین بردن یا خنثی کردن گنبد آهنین باشید این سامانه مانع حملات موثر خواهد بود اول گنبد بعد صهیونیستها را شخم بزنید.
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس