کد خبر 1537507
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

به گزارش مشرق، جابری انصاری در کانال تلگرامی خود یادداشتی از اکبر اعلمی را درباره حمله دیشب رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه منتشر کرد:

وحوش صهیونیست با بمباران بی‌شرمانه یک بیمارستان بزرگ در غزه، این بیمارستان را منهدم و دستکم ۵۰۰ نفر از بیماران و کادر درمانی آن را به شهادت رساندند.

عمّال و مزدوران آنها در ایران اینترنشنال نیز طبق معمول همچنان به عنوان تریبون رژیم صهیونیستی مشغول تبلیغ به نفع صهیونیستها، مظلوم جلوه دادن جنایتکاران نژادپرست اسرائیل، فرافکنی و تشویق بیگانگان به حمله علیه ایران هستند.

اکنون باید دید آنها که بخاطر حمله پارتیزان‌های حماس به نظامیان و غیرنظامیان اسراییلی‌، رگ غیرتشان متورم و فریاد وامصیبتا و وابشرا سر داده بودند، در برابر قتل‌عام ۵۰۰ بیمار و کادر درمانی یک بیمارستان و همچنین قتل‌عام بیش از ۲۵۰۰ فلسطینی بی‌دفاع و مجروح شدن بیش از ۱۰ هزار نفر فلسطینی بی‌گناه چه پاسخ و واکنشی دارند!؟

آنهایی هم که در همه‌حال از جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند، مانند آنها بویی از انسانیت و شرافت نبرده‌اند و مایه ننگ بشریت هستند. شرم بر صهیونیست‌های نژادپرست جنایتکار و حامیان آنها.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 0
    لعنت بر وجدانهای خفته مرگ براسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس