بهنام محمودی

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال درخصوص شرایط این روزهای این رشته المپیکی و شانس کسب سهمیه المپیک پاریس صحبت کرد.

به گزارش مشرق، بهنام محمودی درخصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک اظهار کرد: نمی‌خواهم خیلی وارد جزئیات شوم خیلی کلی می‌گویم والیبال ما در دو سال گذشته هرگز موفق نشد انتظارات را در رده سنی بزرگسالان برآورده کند. تیم ملی کشورمان در این مدت فراز و نشیب زیادی داشت که بخشی از آنها مربوط به مسائل فنی می‌شود. بخشی از مشکلات والیبال ما مدیریتی است و نیازمند برنامه ریزی بهتر، آقای داورزنی خیلی برای والیبال زحمت کشیده است ولی باید بپذیریم اگر کار او خروجی هم داشت دیگر در این 16،17 سال باید دیده می‌شد. آنچه که می‌بینیم ماحصل اقدامات داورزنی است چه خوب و چه بد.

وی درخصوص صحبت‌های مطرح شده درخصوص جذب مربیان خارجی هم گفت: از دید من صحبت کردن در مورد تغییر کادر فنی و جذب هر مربی در این شرایط که فدراسیون باید انتخاباتش را برگزار کند بیشتر عوام فریبی است. حدود یک ماه دیگر انتخابات برگزار خواهد شد و باید دید چه کسی رئیس فدراسیون خواهد شد و آیا رئیس جدید موافق این برنامه‌ها که این روزها مطرح می‌شود، خواهد بود یا خیر.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال در واکنش به احتمال بازگشت برخی ستاره‌ها مانند سعید معروف به تیم ملی توضیح داد: بستگی به شرایط تیم ملی و حتی شرایط خود این بازیکن‎ها دارد اگر تیم ملی شانس صعود داشته باشد و این بازیکن‌ها بدن آماده و تمرین کرده‌ای داشته باشند حتما حضورشان در مقطع کوتاه می تواند کمک کننده باشد اما اگر ما شانسی برای کسب سهمیه نداشته باشیم و این بازیکن‌ها هم آماده نباشند عملا بود و نبودشان تفاوتی نخواهد داشت.

محمودی در ادامه گفت: البته ما شانس زیادی هم در حال حاضر نداریم و بسیار تلخ و ناراحت کننده است. حالا برخی دوستان مصاحبه می‌کنند و می‌گویند اگر به المپیک نرویم دنیا به آخر نمی‌رسد، بله برای این دوستان همینطور است ولی برای بازیکنی که جوانی‌اش را برای این رشته و حضور در المپیک می‌گذارد دنیا به آخر هم می‌رسد.

منبع: برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طبا IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 1
    من به شخصه همون اول که عطایی انتخاب شده بود یه مصاحبه از ایندجناب دیدم که اون رو تایید میکرد و میگفت باید به مربی ایرانی فرصت داد و حمایت کرد و از اینجور صحبتها که از یه کارشناس بعید بود ولی حالا که گند کار عطایی دراومده، ۱۸۰ درجه تغییر موضع داده !!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس