حملات خمپاره‌ای علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی نزدیک مرزهای لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی از طریق سخنگوی خود مدعی آمادگی حمله همه‌جانبه ارتش این رژیم به غزه شده و اعلام کرده، کسانی که منطقه را ترک نکنند خودشان مسئول هستند.

به گزارش مشرق، «دانیل هاگاری» در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد وزارت جنگ در حال آماده شدن برای رفتن به مرحله بعدی درگیری با مقاومت فلسطین در غزه است.

وی با بیان اینکه رژیم اسرائیل قصد دارد تا با تمام قدرت به غزه حمله کند از ساکنان شمال غزه خواست تا این منطقه را تخلیه کنند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بدون اشاره به توان رزمندگان مقاومت که توانسته اند هشت روز کابوس آفرین برای صهیونیست ها ایجاد کنند مدعی شده که «ما در همه جبهه ها از جنوب تا شمال و مرکز (سرزمین های اشغالی)، آماده حمله هستیم. نقطه تمرکز ما غزه است، اما امکان حمله همزمان از همه جهات را داریم».

«هاگاری» اعلام کرده که «بخشی از ساکنان شمال غزه هنوز این منطقه را ترک نکرده اند؛ کسانی که این منطقه را ترک نکنند خود و خانواده‌ شان را در معرض خطر قرار داده اند.

با ورود عملیات "طوفان الاقصی به هشتمین روز خود و کسب پیروزی های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، بمب افکن های رژیم اسراییل به طور جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه را به دستور سران تل آویو بمباران می کنند.

بنا بر آخرین اعلام وزارت بهداشت فلسطین از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در شنبه گذشته (۱۵ مهرماه) تاکنون در اثر بمباران های رژیم صهیونیستی یکهزار و ۹۰۰ غیرنظامی فلسطینی از جمله ۶۱۴ کودک و ۳۷۰ زن به شهادت رسیده اند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می گردند.

براساس گزارش های رسمی تاکنون هفت هزار و ۶۹۶ فلسطینی نیز در اثر بمباران های رژیم صهیوینستی زخمی شده اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 1
    جهان سومی ها هم آماده محکوم کردن تهدید کردن از زیر لحاف است خخخخخ
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 0
    اماده لت و پار شدن همه جانبه ای
  • عليرضا IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 0
    لولو سر خرمن ، در آتش میسوزی.
  • هاتف IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 0
    غزه به گورستان سربازان اسقاطیل تبدیل خواهد شد.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    پیشته
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 0
    صهیونیسم ولد زنای انگلیس است. و صهیونیست پست ترین موجود عالم.
  • باران IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 0
    باید نیروهای زمینی مقاومت ازهمه ملت ها وارد غزه بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس