غزه

تعداد تلفات رژیم صهیونیستی به ۱۱۰۰ نفر رسیده است و با گذشت ساعت و روزها بیشتر، بر تعداد آمار کشته شدگان صهیونیست، افزوده می شود. همچنین تعداد شهدای حملات جنایتکارانه صهیونیست ها به۷۷۰ نفر رسیده است.

سرویس جهان مشرق - در چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی، حملات موشکی و نبرد زمینی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ادامه دارد. تاکنون هلاکت بیش از ۱۱۰۰ صهیونیست تایید شده است. سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد اعلام کرد که مقامات رژیم معتقدند بیش از ۱۵۰ نفر اسیر در نوار غزه هستند.

جهاد اسلامی در بیانیه ای در رابطه با نفوذ تعدادی نیروهای مقاومت به مرزهای شمالی فلسطین اعلام کرد: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه نبرد طوفان الاقصی اعلام میکند که گروهی از رزمندگان دلاور خود در سرایا القدس دیروز دوشنبه توانستند به یاری و توفیق الهی به یکی از پایگاه های اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی یورش ببرند و درگیری مسلحانه از نقطه صفر انجام دهند که منجر به کشته شدن دو افسر صهیونیست از جمله جانشین فرمانده تیپ ۳۰۰ ارتش اشغالگر و جراحت ۵ نظامی شد.

جهاد اسلامی در ادامه تاکید کرد: همانطور که مردم فلسطین و ملت عربی و اسلامی خود را به خاطر پیشرفت مجاهدین خود می ستاییم، بر آمادگی کامل خود در همه عرصه ها و مقابله مستمر با دشمن در دفاع از مردم و مقدسات خود تاکید می کنیم.

روز چهارم طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی/میزان تلفات رژیم صهیونیستی به ۱۱۰۰ نفر رسیده است/گردان القسام: ۴۰۰۰۰ نیروی آماده جنگ در غزه داریم/ هنیه: قبل از پایان جنگ، پرونده تبادل اسرا باز نخواهد شد + عکس و فیلم
فرار لهستانی‌ها از سرزمین های اشغالی

تا پایان جنگ، پرونده تبادل اسرا تا قبل از پایان نبرد باز نخواهد شد

اسماعیل هنیه، رهبر سازمان حماس اعلام کرد: مردم فلسطین ما در نوار غزه بار دیگر ثابت کردند که در سطح نبرد طوفان الاقصی هستند که مرحله آزادی را آغاز کرد و توانایی خود را در مقاومت و به چالش کشیدن و آمادگی خود را برای قربانی کردن آنچه ارزشمند و باارزش است نشان داد، به خاطر آزادی و کرامت خود و در اینجا نقشه های دشمن را برای جدا کردن مردم از مقاومت دلیرانه خود خنثی می کنند.

وی در رابطه با جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: ویرانی و وحشیگری دولت فاشیستی علیه مردم قهرمان ما در غزه نشان دهنده نتایج مهیج ناشی از حملات قسام و گروه های مقاومت از آغاز نبرد طوفان الاقصی است و هر کاری که دشمن انجام می دهد، شرم شکستی را که بر او وارد شد پاک نخواهد کرد و دشمن بهای سنگینی برای جنایات خود خواهد پرداخت.

هنیه با اشاره به مسئله تبادل اسرا گفت: ما به تمامی طرف‌هایی که در خصوص اسرای دشمن در دست مقاومت با ما تماس گرفتند، اعلام کرده‌ایم که این پرونده قبل از پایان نبرد باز نخواهد شد و فقط به قیمتی خواهد بود که مقاومت می‌پذیرد. نبرد طوفان الاقصی، نبرد تصمیم گیری و اجرای فلسطینی ها است و این چیزی از این باور ما نمی کاهد که همه مردم امت ما باید در این نبرد شرکت و وارد شوند، به ویژه نیروهای مقاومت.

تظاهرات حامیان فلسطین در آمریکا

ادامه حملات موشکی به سرزمین های اشغالی/ هلاکت فرمانده تیپ ۳۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی

گردان‌های قسام دو پایگاه اسرائیلی زیکیم و رعیم در مجاورت نوار غزه را هدف حمله راکتی قرار داد. طی بامداد امروز، ۵ مرتبه حملات راکتی به سرزمین های اشغالی انجام شد.

به دلیل هجوم صهیونیست ها به فروشگاه ها برای خرید مواد غذایی، پایگاه خبری عبری زبان والا از کمبود شدید مواد غذایی و خوراکی در فروشگاه‌ها و مغازه‌های سرزمین های اشغالی خبر داد.

ارگان رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که تعداد شهدای خبرنگار در حملات دشمن صهیونیستی به ۷ نفر رسید. اسامی این شهدا عبارت است از: ۱- شهید ابراهیم لافی ۲- شهید محمد جرغون ۳- شهید محمد صالحی ۴- شهید اسعد شملخ ۵- شهید سعید طویل ۶- شهید محمد صبح ابو رزق ۷- شهید هشام النواجحه

روز چهارم طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی/میزان تلفات رژیم صهیونیستی به ۱۱۰۰ نفر رسیده است/گردان القسام: ۴۰۰۰۰ نیروی آماده جنگ در غزه داریم/ هنیه: قبل از پایان جنگ، پرونده تبادل اسرا باز نخواهد شد + عکس و فیلم
خسارت های ناشی از حملات مقاومت به سرزمین های اشغالی

وزنامه هاآرتص به نقل از فرمانده یگان نظامی ۹۸ ارتش اعلام کرد که اتاق عملیات ارتش رژیم صهیونیستی به طور کامل نابود شده و نظامیان حاضر در آن نیز کشته شدند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تمامی شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه تخلیه شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی رسما از هلاکت فرمانده تیپ ۳۰۰ در درگیری‌های مسلحانه روز گذشته با مقاومت در مرزهای شمالی خبر داد. شبکه ۱۲ «اسرائیل» اعلام کرد که نیروی هوایی این رژیم صدها نظامی ارتش صهیونیستی از یهودیان سراسر اروپا را برای مشارکت در جنگ به فلسطین اشغالی منتقل خواهد کرد.

در پی تخریب گسترده منازل فلسطینی‌ها در بمباران دشمن صهیونیستی طی چهار روز تا به حال ۱۳۷ هزار فلسطینی بی‌سرپناه و آواره شده‌اند و دیگر مدارس سازمان ملل در غزه ظریف پذیرش آوارگان جدید را ندارد. تعداد قابل توجهی از این آوارگان در اصل از آوارگان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ هستند که «اسرائیل» بر روی این مناطق تاسیس شد.

گردان طولکرم-سرایا القدس شب گذشته اعلام کرد مجاهدان این گردان به شهرک عناب نفوذ کرده، برج نظامی را به تصرف خود درآوردند و به شهرک نشینان تیراندازی کردند که موجب هلاکت یکی از آنها شد. رزمندگان سرایا القدس پس از انجام عملیات نیز به سلامت عقب نشینی کردند.

درخواست جنبش حماس از جهان عرب و اسلام و آزادگان جهان

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» از ملت فلسطین، جهان عرب و اسلام و آزادگان جهان خواست که جمعه آتی در حمایت از قدس و غزه مقاوم خشم عمومی خود را به نمایش بگذارند. حماس همچنین از ساکنان کرانه باختری خواست که با برپایی تظاهرات گسترده قیام کنند.

سخنگوی ارتش صهیونیستی که با هدف جلوگیری از مخابره اخبار جنایات فجیعش به جهان به دفاتر رسانه‌های غزه حمله و دیشب چند خبرنگار را شهید کرد، حالا از خبرنگاران خارجی خواسته است که نوار غزه را از طریق گذرگاه رفح ترک کنند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در نوار غزه ۷۷۰ شهید و ۴۰۰۰ مجروح و در کرانه باختری ۱۸ شهید و ۱۰۰ زخمی از روز شنبه تاکنون تایید شده است. همچنین پس از دو مرتبه بمباران گذرگاه رفح توسط جنگنده های تروریستی، مصر این گذرگاه را بست‌.

تفاوت برخورد نیروهای فلسطین و صهیونیستی با غیر نظامیان

ضرب الاجل قسام به ساکنان شهر اشغالی اشکلون/ جنایت جنگی "اسرائیل"

صهیونیست‌های ساکن شهر اشغالی عسقلان پیام‌های تهدیدی از مقاومت بر روی تلفن همراه خود دریافت کرده‌اند. قسام در تهدید به صهیونیست ها ساکن اشکلون اعلام کرده است تا ساعت ۵ عصر امروز خانه‌های خود را ترک کنید!

منابع فلسطینی اعلام کردند که در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به خان یونس، زکریا ابو معمر یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسیده است.

گردان‌های قسام در واکنش به بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون و تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داد. منابع عبری زبان اعلام کردند که موشک‌های قسام به برخی ساختمان‌ها اصابت کرده است/ ریشون لتزیون در اطراف تل آویو هم هدف حمله موشکی قسام قرار گرفته است.

اخبار اولیه از نفوذ مجدد مبارزان مقاومت به دو شهرک صهیونیست‌نشین کفار عزه و کفار سعد در اطراف نوار غزه و درگیری مسلحانه با نیروهای اشغالگر اسرائیلی حکایت دارد.

سازمان عفو بین الملل: محاصره نوار غزه مجازات دسته جمعی و جنایت جنگی است.

گردان های القسام در پاسخ به هدف قرار دادن غیرنظامیان، فرودگاه بن گوریون را مجددا با موشک بمباران کردند

شروع حملات به اشکلون

همزمان با پایان یافتن مهلت قسام به ساکنان عسقلان، مقاومت این شهر را آماج حملات سنگینی قرار داد. الیاس کرم خبرنگار الجزیره اعلام کرد که شدت حملات راکتی قسام از نوار غزه به عسقلان بی‌سابقه است و تاکنون چنین حمله‌ای ندیده بودیم. شهر اشغالی عسقلان تحت ضربات شدید موشکی بی‌سابقه گردان‌های قسام قرار داد.

یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که دقایقی است پرتاب موشک و راکت به سمت اشکلون حتی برای لحظه ای قطع نمی شود. کانال ۱۴ رژیم از کشته شدن چند صهیونیست در حمله موشکی به عسقلان خبر داد.

شلیک موشک از جنوب لبنان

منابع خبری از حملات راکتی از لبنان به اراضی اشغالی خبر دادند. برخی منابع، تعداد موشک‌های شلیک‌شده را ۳۰ عدد اعلام کردند. ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرده در پاسخ به شلیک راکت از لبنان حملات توپخانه‌ای انجام داده است.

منابع فلسطینی از نفوذ شماری از کماندوهای القسام به شهر عسقلان خبر دادند. بر اساس این گزارش نیروهای فلسطینی از طریق دریا وارد شهر اشغالی عسقلان شده‌اند.

رهبر انصارالله یمن در پیامی هشدار آمیز گفت: اگر آمریکا به‌طور مستقیم در جنگِ غزه دخالت کند ما هم آمادۀ مشارکت نظامی در این جنگ خواهیم شد اگر الان هم شرایط مهیا شود صدها هزار مجاهد یمنی به‌سمت فلسطین حرکت خواهند کرد. ملت‌ ما آماده‌اند. همچنین دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا عراق نیز اعلام کرد که اگر آمریکا مستقیما مداخله کند، ما مستقیما مداخله خواهیم کرد

منابع محلی اعلام کردند که چند مورد عملیات تیراندازی در مناطق مختلف کرانه باختری از جمله ایست بازرسی نظامی سالم در غرب جنین به وقوع پیوسته است. این منابع تاکید کردند که دشمن صهیونیستی در مورد این تیراندازی‌ها سکوت کرده و آن‌ها را علنی نکرده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که یک دستگاه نفربر زرهی اسرائیلی از سمت لبنان در شهرک اویویم در شمال فلسطین اشغالی هدف موشک هدایت‌شونده کورنت قرار گرفته است.

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که در پاسخ به حملات اسرائیل که تعدادی از نقاط دیده‌بانی وابسته به مقاومت اسلامی را هدف قرار داد، مجاهدین ما عصر امروز یک نفربر اسرائیلی از نوع زلدا را در سایت ‏الصدح در غرب شهرک صلحا (در اسرائیل به نام آویویم) هدف قرار دادند. با موشک‌های هدایت شونده، مورد اصابت قرار گرفت و کاملا منهدم شد.

شلیک خمپاره از خاک سوریه

گزارش‌ها حاکی از آن است که خاک سوریه به سمت اراضی اشغالی گلوله های خمپاره شلیک شده است. از زمان شروع درگیری ها، این اولین بار است که از خاک سوریه به سمت سرزمین های اشغالی شلیک خمپاره صورت میگیرد. حملات کور جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی کماکان ادامه دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور احتمالا طی روزهای آینده راهی اسرائیل خواهد شد. مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: «ما تأییدیه‌ای از ارتباط ایران به حملات حماس علیه اسرائیل نداریم.»

گزارش های غیر رسمی حاکی از آن است که تعداد تلفات رژیم صهیونیستی از ۱۱۰۰ نفر عبور کرده است. کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد جبهۀ داخلی ارتش این رژیم از ساکنان شهرک المطله در مرز با لبنان خواسته‌ که این منطقه را ترک کنند.

در حال بروز رسانی ...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 93
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 57
  • مهدی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    اسرائیل باید نابود شود
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      42 27
      وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      42 16
      وظیفه تک تک شما آمریکاگدایان بیوطن به عنوان سگهای کاخ دربار واشنگطون و تل آویو جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ و نتانیای درنده است پس به جبهه های جنگ در سرزمین های اشغالی بشتابید و به عنوان مدافعان قوم لوط بجنگید و به درک واصل شوید و نخواهید رفت همانطور که به اوکراین نرفتید
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      8 25
      اگر گفتی چرا نابود نمی شود با هوش؟!
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      30 7
      وظیفه تک تک شما آمریکاگدایان بیوطن به عنوان سگهای کاخ دربار واشنگطون و تل آویو جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ و نتانیای درنده است پس به جبهه های جنگ در سرزمین های اشغالی بشتابید و به عنوان مدافعان قوم لوط بجنگید و به درک واصل شوید و نخواهید رفت همانطور که به اوکراین نرفتید
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      4 10
      هشدار ! احتمال دارد به بهانه دخالت حزب الله، اسرائیل و آمریکا عملیات مشابه " بلیتز BLITZ " را مشترکا علیه جنوب لبنان ،غزه و ایران انجام دهند. در این میان اهداف هسته ای را هم به بهانه دفاع از خودشان لایی رد کرده و تا بخواهیم به خود بجنبیم حاصل تلاش چندین ساله به باد میرود.
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      5 6
      خب برو بجنگ
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      4 1
      حالا که قراره بلینکن بیاید باید حسابی از او استقبال شود!! ولی باید فکری برای جنگنده های اسقاطیل کرد همینطور دارند به خاک و خون می کشند اتکاء رژیم هم به همین جنگنده هاست
    • بختیاری IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      15 1
      ما آرزوی شهادت داریم و امیدواریم که لایق باشیم.اما شما چی؟؟ نه وجودشو دارید که وارد جنگ بشید نه عقل و فهم دارید که بفهمید در حال دفاع چه هستید
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      5 10
      انشاالله شهادت با بمب افکنB52وB2وF35 نصیب همه تون.
    • نظر IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      4 0
      مرگ بر دوستان خبیث اسرائیل در ایران
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      3 0
      رژیم اشغالگر اقدام به عقب نشینی به مرزهای 1948 کرده . باید عادت کنند
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      1 1
      با این بهانه تخلیه شهرک ها طوری تمرین و آمادگی برای رفتن به سرزمین های 1948 بحساب خودشان میگیرند تا حداقل جائی بنام اسرائیل بماند خیلی که فرار کردند و در حال فرار و متوجه شدند اینجا جاشون نیست خونه دیگران است و نباید انتظار امنیت داشته باشد ،،، محمود ع اسلوی زنده است . چون هیچ خبری از دولت و خودش نبود
    • یاسر IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      0 0
      در جواب 19:37ما همیشه ثابت کردیم پای حرفمون می ایستیم و برای آرمان و وطنمون جون می دیم نه مث شما و اربابهای غربیتون که برای اهداف و توهمات کثیفشون در طول تاریخ معاصر میلیونها آدم رو کشتن و همین الان هم از کشتن کودکان بی گناه غزه هم دریغ نکردن نه شما بی وطنهای بی غیرت و نه اسرائیل بی جغرافیا و نه آمریکای بی تاریخ نمی تونید با توییت بازی و حمایت از جنایتکاران تاریخ بشریت خودتونو تطهیر کنید ... این پایان تمام دردهاییست در 75 سال نه تنها برای فلسطینیها برای همه جهان خواهد بود
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    30 41
    وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید و در راه فلسطین به درک واصل شوید
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      54 21
      توی صهیونیست به درک واصل میشی
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      41 16
      شما هم نوکرای غرب برویر کمک صهیونیستها درفلسطین اشغالی شاید زود به درک واصل شوید بروید جهنم ازشربت جهنمیان زهر کنید معلونهای حرامی
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      16 4
      آروم باش . نسوز گریه نداره که
    • حاجی از سه راه جوبشور IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      20 27
      وظیفه تک تک شما آمریکاگدایان بیوطن به عنوان سگهای کاخ دربار واشنگطون و تل آویو جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ و نتانیای درنده است پس به جبهه های جنگ در سرزمین های اشغالی بشتابید و به عنوان مدافعان قوم لوط بجنگید و به درک واصل شوید و نخواهید رفت همانطور که به اوکراین نرفتید
    • عزرائیل IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      17 8
      حرام لقمه ی ملعون خفه شو
    • عزرائیل IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      16 5
      تنت میخواره این رو فرستادی
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      13 3
      تو مشمول یخرجونهم من النور الی الظلمات هستی
    • پژمان IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      6 4
      بشین تو لگن آب یخ خیلی تاثیر داره.بقول محمود آب و بریز اونجا که میسوزه.🤣
    • علی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      1 0
      اشغال گر دوزاری اگر اجازه بدهند ما می اییم برای جنگ با شما جهودا کثیف اشغال گر و تک تک شما رو به درک واصل میکنیم
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    57 26
    خدایا به دلاور مردان فلسطینی این قدرت رو بده که برن اون نتانیابوی کثافت و دار و دستشو گیر بیارن و به بدترین شکل سلاخی کنن.
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      32 14
      وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      22 11
      وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      6 9
      وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      7 0
      وظیفه تک تک شما آمریکاگدایان بیوطن به عنوان سگهای کاخ دربار واشنگطون و تل آویو جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ و نتانیای درنده است پس به جبهه های جنگ در سرزمین های اشغالی بشتابید و به عنوان مدافعان قوم لوط بجنگید و به درک واصل شوید و نخواهید رفت همانطور که به اوکراین نرفتید
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    23 2
    عجب شیر تو شیر هست اسرائیل الان موقع نفوذ کردن نابود کردن لشکر ترور نتان یابو آتش کشیدن انبارهای مهمات پالایشگاه نفت و گاز نیروگاه برق اتمی بانک ها ادارات پمپ بنزین ها
  • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    16 4
    نظرات منو که منتشرنمیکنی ولی حداقل بگو ♥️بمب افکنB52♥️چه زمانی و کجا استفاده خواهد شد؟. خیلی دوست دارم یدونه B52داشتم.اُبهت داره😎
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      9 1
      امروز بیش از حد پا منقل بودم این سوالها برایم مطرح گردیدندی
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    6 2
    اسرای غاصب را بهتره از غزه خارج کنند چون موقع درگیری زمینی ممکنه غاصب بیاید و انها را ازاد کند.
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      16 7
      وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      3 0
      با تفکر تو پس حتما غزه اشغال می شود نه لااقل مطلب نزن اگر بلد نیستی
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    19 9
    مردم عادی و زن و بچه رو گرفتن
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      3 6
      وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • حاجی از سه راه جوبشور IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      5 3
      تقصیر تو نیست این پرت و پلاها را مینویسی، وظیفه کارمزدی ات هست از سوی اربابت که باید انجام دهی یا بیکاری هستی پای منقل و موبایل بدست وقت تلف کرده به پاپات درود میفرستی
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    18 7
    زنده باشن و خدا کمکشان کند به امید خدا کار اسراییل تمام است
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      4 7
      وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • هوشنگ IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      10 2
      حمایت کامنتی دیگر بس است---وظیفه تک تک شما آمریکاگدایان بیوطن به عنوان سگهای کاخ دربار واشنگطون و تل آویو جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ و نتانیای درنده است پس به جبهه های جنگ در سرزمین های اشغالی بشتابید و به عنوان مدافعان قوم لوط بجنگید و به درک واصل شوید و نخواهید رفت همانطور که به اوکراین نرفتید
  • مریم IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    18 6
    اگر همه کشورهای عربی متحد می شدند وخائن نبودند الان اسراییلی وجودنداشت اما سران خودفروخته بغضی از کشورهای عربی باعث گستاختر شدن اسرائیل شده که دود ان به چشم کل منطقه می رود
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      7 7
      وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • پدی ازپیج اونور IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      10 1
      حمایت کامنتی دیگر بس است---وظیفه تک تک شما آمریکاگدایان بیوطن به عنوان سگهای کاخ دربار واشنگطون و تل آویو جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ و نتانیای درنده است پس به جبهه های جنگ در سرزمین های اشغالی بشتابید و به عنوان مدافعان قوم لوط بجنگید و به درک واصل شوید و نخواهید رفت همانطور که به اوکراین نرفتید
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    7 4
    دیدن منطقه آرام است و کشور ها در صدد مراوده با اسراییل را دارند برنامه ریزی کزدن که یک جنگ در منطقه راه بیندازند
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      4 3
      آره واقعا این آرامش از ۱۹۴۸ در منطقه کاشته شد🤮
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    6 1
    چرا حماس شروع جنگ را از پادگانها و پایگاه های اسراییلی شروع نکرد
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    5 8
    راهش دودولتیه
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      2 1
      خیر
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      3 1
      راه دودولت دیگه مسدود شده
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    8 3
    باز کردن جبهه جدید در صورت حمله زمینی اسراییل به غزه با کمک حزب الله لبنان و در صورت کمک آمریکا به اسراییل توسط سوریه و عراق و انصار الله یمن همچنین بهترین وقت برای نبرد کره شمالی و جنوبی و چین و تایوان هست تا آمریکا معطل شود
  • مهدی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    15 7
    اسرائیل باید با خاک یکسان شود
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    7 4
    آقای علیف خوب به مدیترانه نگاه کن خوب نگاه کن و قدرت ایران را ببین.
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    7 6
    19.35تو که مثلاً ادای وطن پرستی داری چه غلطی برای ایران کرده ای؟ اسلام و انقلاب نیاز به هر کس و ناکسی ندارد او به شرافت و وجدان و انسانیت نیاز دارد که تو بویی نبر ده ایی
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      2 1
      این آدم نیست که باهاش حرف بزنی
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 3
    چرا وقتی(ایران میتواند اسرائیل,آمریکاوعروسکهایش رانابودکندوتمام دنیابخاطر ظلمها،غارتهاوکشتارها...اسراییل،امریکا وگاوهای شیرده شان،میدانند حقشان نابودشدن هست)اینکار را نمیکند که( باانواع مشکلات غارت،کشتار،بی ثباتی،عقب ماندگی,معضلات داخلی وخارجی و...)روبرو نباشد!!!؟؟؟
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      1 4
      چون اینکار به اقتصاد قدرتمند نیاز داره
    • IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      2 2
      الحق که کاربرای کودک و بی عقلی داری مشرققققق
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    7 6
    آقای علیف خوب به مدیترانه نگاه کن خوب نگاه کن و قدرت وطنت ایران را ببین.
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      1 3
      علیف آقا،عینکت را عوضی پوشیدی وهنوز امیدت به قدرت پوشالین اربابانت(امریکا،اسرائیل وگاوهاسچی شیرده)هستی-نرود میخ اهنین درسنگ...تا وقتی بترکی
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      1 1
      از آرتساختون چه خبر
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    10 4
    آقای علیف خوب به مدیترانه نگاه کن خوب نگاه کن و قدرت وطنت ایران را ببین.
  • Puyamotlaq IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 3
    سلام علیکم امروز اگر ملت های آزاده جهان بویژه مسلمان و دولت های مطبوع آنها درهر صورت باید پشتیبانی سیاسی و اقتصادی و معنوی از ملت فلسطین و مقاومت آنها انجام دهند تا جایی فشار بر رژیم صهیونیستی و اشغالگر اسرائیل برآورند که حتی فکر حملات به غیر نظامیان نداشتن باشد
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    3 3
    آقای جمهوری اسلامی ایران، آقای حزب الله لبنان چقدر باید خون در غزه ریخته شود تا شما وارد عمل شوید
  • رضا علی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 4
    اسرائیل تعداد کشته هایش را بیشتر نشان می دهد و مظلوم نمایی می کند چون قصد نابودی کامل غزه را ِدارد.مسلمانان جهان به کمک فلسطینیان مظلوم بشتابید فردا دیر است.
  • سرباز ولایت IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    2 4
    درود برشیرمردان فلسطینی ها
  • FI ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    5 2
    اصلاح طلبان ستون پنجمی عزادار شدند
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    3 1
    ببخشیدها بهتون برنخورده انصار الله به آمریکا هشدار می ده !!!جل الخالق
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 4
    حالا که آب و برق و سوخت رو قطع کردن کاش تاسیسات اسراییل و میزدن ، همش میگه کار ایران نبوده تا جنگ بزرگتر نشه
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    2 2
    تنها راه پیروزی بر اسرائیل حمله متفق دول اسلامی وملت اسلام و ارتش و نیروهای مردمی خود جوش کشورهای اسلامی بر خانه عنکبوت است واز نفس انداختن اسرائیل با جنگی طولانی مدت ونفس گیر ومستمر ، نقطه ضعف اسرائیل زود از نفس افتادنش است چون اسرائیل نیروی نظامی کمی به لحاظ تعداد دارد و نفس برای جنگ طولانی ندارد و پیچ ومهره های ارتشش هم باز شده و متلاشی وغیر متحد است
  • سفرهای حفتر IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 1
    یک تحلیلگر میگفت که خلیفه حفتر برای تغییر و تعادل قومیتی در لیبی برای پیشبرد اهدافش کمی قبلتر از عملیات طوفان القصی ، با مصر برای کانالیزه کردن مهاجرین مذاکره کرده بوده تا ساکنان غزه به لیبی کوچانده شوند...انگار از قبل از حمله خبر داشته!
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    3 6
    من یک سنی و از مخالفان نظام بودم ولی بعد از دیدن حمایت شیعه از عزه خدای مخالف نظام دیکه نیستم فقط اگر فساد اقتصادی و پارتی بازی ها از بین بره طرفداره نظامم میشم
  • NL ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 1
    مسئله لیبی است...
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    4 3
    چرا می ترسید گردن نمیگیرید
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      2 2
      اگه ترس داشتیم که با فلسطین نبودیم ای ابله
  • FI ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    3 2
    زندگی در نوار غزه، به طور کامل توسط اسرائیل از طریق زمین، دریا، هوا و حتی زیرزمینی در محاصره است. زندگی عملا غیرقابل تحمل است.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    2 3
    چرا یه پهباد اشتباهی دیمونا را نمیزنه مثلا ناخواسته....الن باید حرکت گاز عنری زد
  • رضا IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    2 0
    چرا حزب اله حمله نمیکند..
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    3 1
    گور پدر اسرائیل
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 1
    البته مرگ با موشک های اسکندر برای غربگدایان زیبنذه تر است لااقل کلاس اسکندر از موشک های حماس بیشتر است پس اصلاح طلبان ایران تحت رهبری اذر سگ باز به اکراین بروید
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    3 0
    هواپیمای آمریکا برای تحویل تجهیزات جنگی در تل آویو نشسته پس آمریکا وارد عمل شده پس کشورهای اسلامی عربی چرا کاری نمیکنن؟ منتظرن غزه با خاک یکسان بشه ؟
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    الان بهترین کار قیام مردم بحرین و اردن و مصر هستش خصوصا مصر و اردن که کاملا در محاصره غزه به اسرائیل همکاری نزدیکی دارن دولت مصر و اردن اگه سقط کنن کار برای فلسطین راحت میشه.فلسطین هر چی میکشه در این هفتاد و اندی سال از خیانت سران دولت‌های عربی خائن میکشن که به اسرائیل جرات حمله به فلسطین رو دادن.مرگ بر این سران.آذربایجان و ترکیه هم به خیانتکارهای قبلی اضافه شدن
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    رژیم اسرائیل به پایان عمر خود خیلی خیلی نزدیک شده و تا اون موقع هم روی آرامش به خود نخواهد دید .ظلم هم پایانی داره.
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      1 0
      ظلم تو ایران چی ؟
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    2 0
    عربستان چرا لال مونی گرفته؟! می تونن رونالدو بازیکنانی با قیمتهای نجومی بییارن تولیگ فوتبالشون وافتخار کنن که ارمان شهر دارن میسازن ولی الان سکوت اختیار کردند
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 2
    دخالت نکنید دعوا خانوادگیه
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      0 0
      از کی یهودیان کودک کش جز خانواده مسلمانها شدند .
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 3
    اسراعیل ادعا کرده در دو روز 800 مکان و هزار پانصد نیروی حماس و قتل عام کرده حالا شما بمن یکدرصد ثابت کن که اسراعیل اشراف اطلاعاتی رو این قضیه نداشته اون متر متر غزه مخبر و نیروی اطلاعاتی داره حماس و خودشون بوجود اوردن برای کنترل غزه الانم نمیدونم چه سیاستی پشتش هست که می خوان ترتیبشو بدن
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      0 1
      جوک میگیا، توام از اونایی هستی که میگن کار خودشونه.
  • رستم IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    اسرائیل باید منتظر سپاه اسلام باشد پیروزی نزدیک است درود برمجاهدان راه خدا
  • سجاد IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    پس چرا حزب الله لبنان اقدام جدی ندارد؟ اسد ترسو چطور؟
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    3 0
    تمام این قضایا زیر سر ولادیمیر پوتین است شک نکنید!
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    3 0
    تمام این قضایا زیر سر ولادیمیر پوتین است شک نکنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس