عالیشاه: قهرمانی در آسیا سخت است؛ جای هواداران خالی خواهد بود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه جای هواداران در دیدار مقابل النصر خالی است، گفت: باید بپذیریم که قهرمانی در آسیا خیلی سخت است.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل النصر در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: خوشحالیم که بعد از یک سال توقف بار دیگر لیگ قهرمانان از سر گرفته شد و می‌توانیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

وی در خصوص حضور ستارگان در تیم النصر و غیبت هواداران، گفت: جوانان ایرانی با آمادگی و انگیزه زیاد، اتفاقات خوبی را در مسابقات مختلف رقم زده‌اند. دوست داشتیم مثل ۹ سال قبل هواداران امروز هم در ورزشگاه بودند و امیدوارم فردا روز خوبی باشد. جای هواداران ما خالی است و قطعا با حضور آنها قدرت ما دو برابر است.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با توجه به اینکه در خانه بازی داریم، قطعا شرایط بهتر است و امیدوارم در پایان نیز نتیجه خوبی را به دست آوریم.

عالیشاه در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی دست پیدا کند، گفت: ما دو مرتبه به فینال رسیدیم ولی قهرمان نشدیم. با توجه به سرمایه گذاری کشورهای حوزه خلیج فارس باید واقع بین باشیم که کار سخت است، اما جوانان ما با غیرت بازی می‌کنند. ما یک تیم هستیم که می‌خواهیم به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: از لحاظ مالی و سخت‌افزاری باید به باشگاه‌های ایرانی توجه ویژه‌ای شود. استعداد در جوانان ایرانی وجود دارد و باید بیشتر از این از آنها بهره برد اما متاسفانه این اتفاقات نمی‌افتد و فقط بچه‌ها از روی غیرت تلاش کرده و این نتایج را رقم می‌زنند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان فردا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس