کد خبر 1526170
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
بحران برانکو در عمان به خاطر آمریکا+عکس

خبرنگاران عمانی بعد از باخت سنگین تیم ملی کشورشان مقابل آمریکا از برانکو به شدت انتقاد کردند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال عمان شب گذشته در بازی دوستانه به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و با نتیجه سنگین ۴ بر صفر شکست خورد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی عمان بعد از باخت سنگین متهم ردیف اول از سوی رسانه ها و خبرنگاران عمانی معرفی شد.

سالم السالمی خبرنگار عمانی با انتقاد به برانکو نوشت: شکست با ۴ گل فاجعه است! نمی توانم بازیکنان را سرزنش کنم بلکه بنای تیم ضعیف بوده است. برانکو علامت سوال بزرگ در تیم ملی است؟ متاسفانه برانکو اعتقادی به نورآوری ندارد و نمی خواهد نسل جدیدی را رونمایی کند.

بحران برانکو در عمان به خاطر آمریکا +عکس

ذیاب البلوشی خبرنگار مطرح سایت «الکوره» نوشت: در ۱۰ گذشته هر مربی ای به تیم ملی عمان آمده وعده داده یک تیم رقابتی و قدرتمند خواهد ساخت. برانکو هم از این امر مستثنی نیست. مربی کروات بعد از ۳ سال حضور در تیم ملی همچنان مقابل تیم های قدرتمند مثل استرالیا، عربستان و ایران حرفی برای گرفتن ندارد.

بحران برانکو در عمان به خاطر آمریکا +عکس

اگر از من سوال می کنید که برانکو در طول ۳ سال موفق شده عمان را به یک رقیب قدرتمند تبدیل کند جواب من نه است. برانکو همچنان در مرحل آزمون و خطا است. تا کی می خواهد به این شکل ادامه دهد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 0
    برای درست کردن تیم ملی عمان باید از پایه ها شروع کنید ولا بهترین مربی دنیا را هم که بیاورید نمی تواند یک شبه معجزه کند و عصا اژدها کنید به یکباره تیم ملی عمان تبدیل به تیمی رقابتی شود
  • ایرانی با غیرت IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 0
    تا زمانی که مرگ برانکو فرا برسد وضع به همین منوال است زیادی او را بزرگ کردید. ایران هم در جام جهانی 2006 با این سرمربی از مکزیک 4 گل و از پرتغال 2 گل دریافت کرد و با مساوی با انگولا در گروه 4 تیمی چهارم شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس