کد خبر 1525517
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
تایید یک آپشن عجیب در قرارداد بازیکنان تیم صنعتی

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان توضیحاتی را در خصوص مسائل مالی این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش مشرق، حسین پورمحمدی در مورد مشکلات مالی تحمیل شده به باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت: تیم‌های صنعتی مثل بقیه تیم‌ها با تغییر مدیریت دچار تغییر در بودجه می‌شوند. در سال‌های قبل شاهد بودیم که مس کرمان زمانی تا لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفت اما یکی دو سال بعد به لیگ یک سقوط کرد. برای ذوب آهن هم این اتفاق در مقاطعی افتاد و بعد از حضور در فینال آسیا چند سال برای بقا در لیگ برتر دست و پا می زد. اینطور نیست که یک تیم صنعتی همیشه در وضعیت خوب مالی بماند.

مدیرعامل مس رفسنجان در مورد بدهی ۲۳۰ میلیارد تومانی این باشگاه، گفت: باشگاه مس رفسنجان درگیر بدهی‌هایی از سال گذشته شده است. طبق گزارش رسمی حسابرس شرکت مس، عددی شبیه به همین رقم و بیشتر از ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی باقی مانده که این مساله در روند حرکتی باشگاه اثرات منفی داشته است.

پورمحمدی درخصوص اینکه گفته می‌شود آپشن عجیبی در قرارداد سال گذشته اعضای تیم مس رفسنجان وجود داشته که بر اساس آن نفرات برای کسب رتبه پنجم مبلغ قابل توجهی دریافت می‌کنند، عنوان کرد: مساله‌ای که چندروز قبل برای تیم ما پیش آمد و نگرانی بازیکنان فصل قبل را در پی داشت، از همین موضوع نشات می‌گیرد. از قرارداد بازیکنانی که از فصل قبل ماندند، نتوانستیم حدود ۱۰ درصد آخر را پرداخت کنیم. همچنین موضوع دیگر همین آپشن‌های موجود در قراردادهاست که یکی از آنها به کسب رتبه پنجمی برمی‌گردد.

وی افزود: به خاطر آپشن کسب رتبه پنجم که ابتدای فصل گذشته در قرارداد اعضای تیم گنجانده شده، مبلغی در حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان باید پرداخت کنیم. این جزو تعهدات باشگاه است. ان‌شاالله تا چند وقت آینده آن را پرداخت می‌کنیم.

پورمحمدی در خصوص رایزنی با مدیران شرکت مس برای حل مشکلات، گفت: با مسئولان صحبت‌های خوبی داشتیم. درست است مشکلات مالی وجود دارد اما با تعصبی که بازیکنان ما دارند، شک نداریم از بازی بعدی به ریل سابق برمی‌گردیم. با کمک‌های خرمی شاد مدیرعامل شرکت مس و اکبر محمدی که امور ورزش را در اختیار دارد، ان‌شاالله مشکلات موجود رفع می‌شود و به شرایط خوبمان برمی‌گردیم.

وی تصریح کرد: مشکلات موجود در باشگاه به شرکت مس مربوط نمی‌شود. این مساله به خاطر بدهی‌هایی است که از گذشته به جا مانده، بدهی‌هایی که جزو تعهدات شرکت مس نبوده و جالب است که این بدهی از اصل بودجه بسیار بیشتر است!

مدیرعامل مس رفسنجان در مورداینکه آیا اعتقاد دارد مدیریت قبلی باشگاه عامل ایجاد بدهی‌ها بوده، گفت: از هفته دوازدهم فصل گذشته به عنوان مدیرعامل کارم را شروع کردم و این تعهدات به گردن من افتاد. حرفی هم نیست و باید انجام بدهیم اما مساله اینجاست که منبعی برای پرداخت بدهی ها وجود ندارد. در فصل گذشته توانستم ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه متمم بگیرم و بخشی از مشکلات موجود در باشگاه را حل کنم اما این مسائل هنوز ادامه دارد،.با این حال امیدوار به رفع آن هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    0 1
    باید دولت و ارگان های صنعتی ملی از فوتبال کنار بروند و پول در حلق این فوتبالیست ها نریزند! خصوصی ها هرکسی عرضه و توان داشت باشگاه داری کند وگرنه تعطیل کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس