شورای ائتلاف

بنای کار شورای ائتلاف بر وحدت و ائتلاف همه نیروهایی است که بر اساس هدایت های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به انقلاب اسلامی معتقدند.

به گزارش مشرق، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی نسبت به برخی بداخلاقی‌ها و اظهارات خلاف واقع در فضای سیاسی کشور هشدار داده و بر لزوم پایبندی به اخلاق در میان افرادی که قصد فعالیت انتخاباتی دارند، تاکید کرد.

متن بیانیه شورای ائتلاف بدین شرح است:

ملت شریف ایران

اکنون که با اجرای مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم، فعالیت ها و تبلیغات انتخاباتی عملا آغاز شده است لازم می دانیم توجه همگان را به اصول و ضوابط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این مرحله از کنش سیاسی جلب کنیم.

ابتدا متذکر می شویم که در این مرحله از انتخابات شاهد تعریض ها و بد زبانی ها و تهمت ها و توهین های متعددی بوده ایم که چون احتمال می دهیم این شیوه همچنان ادامه داشته باشد مناسب می دانیم روش و منش خود را در تبلیغات انتخاباتی تبیین کنیم و توضیح دهیم.

ما بی آنکه بخواهیم اشخاص معینی را که از چنین شیوه های نادرستی استفاده می کنند مخاطب قرار دهیم و از انگیزه های آنان سخن بگوییم یا به سوابق آنها اشاره ای کنیم، صریحا اعلام می کنیم که بنا نداریم صحنه کنشگری سیاسی و فعالیت های انتخاباتی را به کارزاری برای پاسخگویی به انواع تهمت ها و توهین های آنان مبدل سازیم. ما قویا معتقدیم که انقلاب اسلامی بیش از آنکه به لفاظی و حرافی محتاج باشد به آرمان گرایی توام با واقع بینی و تدبیر و کار و عمل و اقدام در بهسازی فردی و اجتماعی نیاز دارد.

همچنانکه بارها اعلام کرده ایم یک بار دیگر اعلام می کنیم که بنای کار شورای ائتلاف بر وحدت و ائتلاف همه نیروهایی است که بر اساس هدایت های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به انقلاب اسلامی معتقدند. مشی سیاسی ما بر اساس سه اصل اصیل اسلامی و قرآنی « عقلانیت و عدالت و معنویت» است که آن را سیره رهبران انقلاب اسلامی و روش شخصیت های ارجمندی همچون شهید مطهری و شهید بهشتی می دانیم و تلاش می کنیم تا در نظر و عمل قویا به این سه اصل پای بند باشیم و همه همراهان و همکاران خود را در سراسر کشور به پایبندی جدی به این اصول توصیه و دعوت می کنیم . ما در عین حال که بر وحدت همه نیروهای انقلابی تکیه و تاکید می کنیم صف خود را از کسانی که با بی اخلاقی و بداخلاقی و تهمت و توهین و زشت گویی، چهره اسلام را مخدوش می سازند و از انقلاب اسلامی تصویری غلط به دست می دهند جدا می دانیم.

شورای ائتلاف در شرایط کنونی جامعه، تاکید بر دو رهنمود مهم مقام معظم رهبری یعنی توجه به « ایمان» و « امید» را مهم می داند و روش کسانی را که برای جلب توجه و تحصیل رای در انتخابات، دائم به ناامید کردن مردم می پردازند و پیوسته در سخنان خود مخصوصا در فضای مجازی با تهمت و توهین به دولت و مجلس و قوه قضاییه و دیگر ارکان نظام، مردم را ناامید می کنند، درست نمی داند و این شیوه تبلیغاتی را صریحا با توصیه های رهبری در تضاد می بیند و لوآنکه گویندگان این سخن های تفرقه افکنانه و ناامید کننده خود را همه جا تابع رهبری قلمداد کنند.

ما پیروزی سیاسی را اگر به قیمت زیرپا گذاشتن تقوی و اخلاق به دست آید پیروزی نمی دانیم و اگرچه با اقتدا به مقام معظم رهبری معتقدیم نباید نیروهای انقلابی را با برچسب تندروی محکوم کرد، معتقدیم هر کس تندروی کرد و زبان و قلم خود را به هتاکی آلوده ساخت، انقلابی نیست.

در انتخابات مجلس یازدهم، بنای ما بر معرفی نامزدهایی است که عمیقا به سه اصل «عقلانیت» و « عدالت» و « معنویت» معتقد باشند در تقویت ایمانی و امید مردم بکوشند و اسلام را در چهره ای متین و خرد پذیر عرضه کنند، همچنانکه پیامبر گرامی و ائمه هدی چنین بوده اند و چنین کرده اند.

آخردعوانا ان الحمدلله رب العالمین والعاقبه للمتقین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 9
  • جد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    7 3
    واقعا مردم شرکت می کنند خیلی کم. چه تنور را داغ کنید چه سرد کنید
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      5 1
      تا زمانی که رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت شفاف نشود در انتخابات شرکت نمی کنم
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      1 5
      میزان مشارکت مردم چشم بدخواهان را کور خواهد کرد. مطمئن باش
    • وطن پرست DE ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      2 1
      وقتی نیاز به شهید و شهادت هست صحبت از تند و کند نمی کنید ولی موقع پخش منصب ها که می رسه حرف از تندرو ها می زنید؟ لعنت بر ساده لوح هایی که برجام را ۲۰ دقیقه تصویب کردند.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    1 3
    مشکلات همه خود ساخته اند ، ساخته دست منافقان نفوذی بچه پولدار و یه مشت خائن وابسته عنگلیس . دنبال رانت و محرمانگی برای کثافت کاریاشون . دنبال سفر اروپا و کالای لوکس غربی تو دست و روی مچشون
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 2
    بیانیه وزین و منطقی بود.
  • 😛✌️ IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    5 0
    بشدت اخلاق مدار هستن باندهای مافیایی که هر دولت صدها میلیارد از بانک مرکزی و بودجه و تورم بالا می‌کشد تا دولت اخلاق مدار بعدی و تورم بعدی و رانت و اختلاس بعدی، همان خلافت بیت هر سه قوا را مدیریت کند، سر گور همین جمهوری.
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      0 2
      تو خیلی احمقی که اینجوری توهین می کنی . ضمنا این جمهوری اسلامی در حال بالندگی است و گور مال تو و امثال توست
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 1
    نسل اول خدای اخلاقیات بودن و ثروتها توی جیب نسل بداخلاق z
  • امیر IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    3 3
    تهدید نیروهای انقلاب و توهین به آنها کار درستی نیست؛ اما ظاهرا شورای ائتلاف خودش را معصوم می داند
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    3 0
    شورای ائتلاف هیچ چیز بدتر از محافظه کاری نیست پس دست از محافظه کاری بردارید
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    1 2
    شهید لاجوردی فرموده مبارزه با لیبرال مذهبی دشوارتر از مبارزه با لیبرال غرب زده است
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    1 0
    اصلا شما کیا هستید؟ یک بیانیه ؟! اسمهاتون رو هم نمیدونیم! چطوری بهتون اعتماد کنیم؟!
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    2 1
    سهیمه بندی قبلیتون که از توش=فلج کردن طرح شفافیت+پودر کردن طرح صیانت از فضای مجازی+رها کردن حجاب دراومد! افتضاح استیضاح وزیرکشور که دیگه ........ خواب دیدید که دوباره به لیستتون رای بدم!
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    این ژست توخالی اصلا با عملکرد بشدت مغایره
  • IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    یا رای میدهید یا رای می دیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس