هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات الکترونیک نداشتیم

شاهچراغی گفت: امروز از ساعت ۸ صبح که دور دوم انتخابات مجلس شروع شده است هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات الکترونیک نداشتیم.

به گزارش مشرق، سید محمد تقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور درباره انتخابات این دوره مجلس گفت: یکی از دلایلی که انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در دوره اول عنوان موفق دارد این است که این دوره از معدود دوره‌هایی است که اجرا و مدیریت در آن به بهترین شکل انجام شد و مشکلی نداشتیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار انتخابات الکترونیکی در چهار حوزه در مرحله اول بدون هیچ مشکلی برگزار شد و به همین دلیل هم انتخابات الکترونیکی توسعه پیدا کرد. امروز از ساعت ۸ صبح که انتخابات شروع شده است ما هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات الکترونیک نداشتیم و در تمام شعب اخذ رای، دستگاه‌هایی که احراز هویت را انجام می‌دهند بدون هیچ مشکلی کار را انجام دادند.

شاهچراغی تاکید کرد: ان‌شاءالله مردم از فرصت باقی مانده استفاده کنند و هرچه مردم زودتر در حوزه حاضر شوند معطل شدنشان در شعبات اخذ رای کمتر می‌شود به ویژه در شهرهای بزرگی مانند تهران، تبریز، شیراز و سایر شهرهایی که در آن‌ها صندوق الکترونیکی انتخابات وجود دارد سهولت در رای دادن نیز وجود دارد و رای گیری راحت شده است و دغدغه‌هایی نظیر تعرفه و ... وجود ندارد. در تهران ۳۲ اسم بر روی نمایشگر نشان داده می‌شود، اما در شهرستان‌ها عکس کاندیدا نیز نمایش داده می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس