کد خبر 1519950
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
اسرائیل

در سال جاری میلادی، اشغالگران صهیونیست بیشترین تعداد کشته را بر اثر حملات استشهادی فلسطینیان پس از انتفاضه دوم داشته اند.

سرویس جهان مشرق - وب سایت عبری زبان اخبار ۱۲ با توجه به حملات اسشتهادی روزهای قبل نوشت:

«تشدید حملات و داده های موجود ثابت می کند اسرائیل با موجی از حملات فلسطینی‌ها مواجه است. ۳ اسرائیلی طی دو روز در دو حمله مرگبار تیراندازی به قتل رسیدند که هر دو از فاصله نزدیک انجام شد. در هر دو مورد، عوامل فلسطین انجام دهنده این عملیات‌ها موفق به فرار شدند و نیروهای امنیتی در جستجوی آنها هستند تا قبل از انجام حمله دیگری، آنها را پیدا کنند.»

سال۲۰۲۳، بدترین سال صهیونیست‌ها بعد از انتفاضه دوم
۳۵ نفر در حملات از ابتدای سال کشته شدند
بیشترین تعداد تلفات از زمان انتفاضه دوم

اخبار ۱۲ نوشت: «ارقام نشان می دهد که از ابتدای سال تاکنون ۳۵ نفر در سراسر اسرائیل (سرزمین های اشغالی) در عملیات‌های خصمانه (استشهادی) فلسطینیان به قتل رسیده اند که بیشتر آنها در منطقه کرانه باختری بوده است. به این ترتیب، سال ۲۰۲۳ در ماه اوت به سخت ترین سال کشور از زمان پایان انتفاضه دوم در سال ۲۰۰۵ تبدیل شد. مراکز اصلی حملات کرانه باختری، قدس اشغالی و تل آویو بوده است.»

وب سایت اخبار ۱۲ در پایان گفت: «پس از دو حمله آخر، ارتش اسرائیل یک ارزیابی از وضعیت انجام داد که در آن تصمیم گرفته شد بلافاصله یک گردان و دو گروهان در بخش کرانه باختری تقویت شود.»

سال۲۰۲۳، بدترین سال صهیونیست‌ها بعد از انتفاضه دوم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس