کد خبر 1515600
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
مسی می‌خواهد مایکل جردن فوتبال باشد

ستاره سابق تیم فوتبال اینترمیامی معتقد است که فوق‌‎ستاره آرژانتینی این تیم از انتخاب لیگ آمریکا برای ادامه فوتبالش، آرزوهای بزرگی در سر دارد.

به گزارش مشرق، درخشش لیونل مسی تمامی ندارد و فوق‌ستاره آرژانتینی در آمریکا و اینترمیامی هم مهارناپذیر نشان می‌دهد تا ثابت کند که تمام‌شدنی نیست. مسی در سه بازی که تا امروز با پیراهن میامی انجام داده، با زدن ۵ گل، نقش پررنگی در رسیدن این تیم به جمع مدعیان لیگ آمریکا داشته است.

او دیشب در جریان بازی با دالاس با زدن ۲ گل و ارسال یک پاس گل سبب شد تا این مسابقه به ضربات پنالتی بکشد.

در نهایت هم میامی در ضیافت پنالتی‌ها به پیروزی رسید و به یک‌چهارم نهایی لیگز کاپ صعود کرد؛ صعودی که بدون حضور مسی ممکن نبود.

تیلور تولمن، ستاره سابق تیم اینترمیامی در گفت‌وگو با میرور درباره درخشش مسی در آمریکا گفت: انتقال به فلوریدا بخشی از یک برنامه بسیار بزرگتر برای مسی است و برنده جام جهانی ۲۰۲۲ مشتاق است تا از نظر قدرت و طول عمر در بازار جهانی ورزش با مایکل جردن، اسطوره تیم بسکتبال شیکاگو بولز، رقابت کند.

مسی می‌خواهد مایکل جردن فوتبال باشد

تولمن افزود: انتقال مسی به میامی بخشی از یک طرح تجاری بوده و مسابقات بزرگی قرار است در چند سال آینده در آمریکا برگزار شود. مسی گفته است که در جام جهانی ۲۰۲۶ حضور نخواهد داشت. آیا این کار باعث تعجب کسی خواهد شد؟ نه. چون او آنجا خواهد بود.

ستاره سابق اینتر میامی اضافه کرد: زمان سفرهای مسی برای بازی‌های آرژانتین به نصف کاهش یافته است زیرا او دیگر به دور دنیا سفر نمی‌کند. او می‌خواهد در ۵۰، ۶۰ یا ۷۰ سالگی یک برند شود. فکر می‌کنم او با حمایت اپل تی‌وی، آدیداس و لیگ برتر فوتبال، تصمیم حساب شده‌ای گرفت و گفت «می‌خواهم مایکل جردن بعدی باشم. می‌خواهم مایکل جردن فوتبال باشم.»

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس