کد خبر 1514286
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
دستگیری عضو گروهک تروریستی منافقین در فنوج

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عضو گروهک تروریستی منافقین با رصد اطلاعاتی دقیق ماموران انتظامی در شهرستان فنوج خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار " دوستعلی جلیلیان " در تشریح جزئیات این خبر گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی مشخص شد عضوی از گروهک تروریستی منافقین در یکی از روستاهای شهرستان فنوج ساکن شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه پس از رصد لحظه به لحظه ای اقدامات و تحرکات این فرد، سرانجام مخفیگاهش شناسایی و با اشراف دقیق اطلاعاتی طی یک عملیات منسجم و هماهنگ در فرماندهی انتظامی، فرد منافق دستگیر می شود.

سردار جلیلیان افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد که دارای تابعیت ایرانی می باشد با یک برنامه ریزی هدفمند در این منطقه به تبلیغ و خرابکاری و شعارنویسی برای گروهک تروریستی منافقین به پشتوانه مالی گروهک اقدام می کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    2 0
    همین مسئله پول زیاد باعث این اتفاقات شوم و خیانت به کشور است .
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    2 0
    تروریست
  • علی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    1 0
    دشمنان خارجی وخائنان ایرانی بیشرف به جمهوری اسلامی ایران همه محکوم به نابودی هستند..چون این نظام صاحب دارد..این نظام متصل به آقا امام زمان هست ومطمئن باشیدتا ظهور حضرت این نظام پابرجاست ومطمعنا با درایت رهبری کل مسلمین جهان سیدعلی خامنه ای این نظام مقدس همه ی دشمنانش را به خاک خواهد مالید..لبیک یاخامنه ای..درود برروح پاک شهدا و صددرودبر روح مطهرحاج قاسم سلیمانی..سلامتی آقاامام زمان وجهت تعجیل درظهورصلوات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس